Εγώ ο Δημοσιογραφίσκος της Πεντάρας αναρωτιέμαι κύριε Λαπούτα

Αγαπητέ κύριε JAGO ή Λαπούτα ή Τελεολογικέ,

monster.gif

Στην επιστροφή μου από νυχτερινή κραιπάλη, διαπίστωσα ότι με τιμήσατε με ένα σχόλιό σας. Προφανώς βέβαια όταν το διάβασα, έχασα αρκετή από την αρχική χαρά, βλέπετε, δεν περίμενα τέτοια χυδαία επίθεση από μέρους σας.

Όμως αφού είχατε την ανάγκη να ξεσπάσετε, εγώ τιμώ ακόμη και αυτή την έκφραση υβριστικών χαρακτηρισμών και της δίνω την θέση που θα θέλατε.

Δεν επιτρέπω στο σχόλιό σας να χαθεί μέσα στα απρόσωπα σχόλια, αλλά την αντιγράφω σε ποστ ώστε να απολαύσει και αυτή τα λίγα λεπτά δημοσιότητας τα οποία επιζητεί.

 

«JustAnotherGoneOff

Παράφωνε, περαστικά σου δημοσιογραφίσκε της πεντάρας. Να μανταλενιάσεις σου εύχομαι, να γελάνε μετά όλοι μαζί σου.

ΥΓ Και παρακαλώ, να με βγάλεις από το blogroll.»

Θα μου επιτρέψεις μόνο αγαπητέ μου, να αναρωτηθώ για τα εξής:

  1. Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα, να χαρακτηρίζεις με αρνητικά επίθετα ανθρώπους που δεν γνωρίζεις;
  2. Πότε εισέπραξες από μένα οτιδήποτε που να σου επιτρέπει να βγάζεις τέτοια συμπεράσματα και δημόσια να τα προβάλεις.
  3. Τι εννοείς με το δημοσιογραφίσκος;
  4. Τι σημαίνει να μανταλενιάσω;
  5. Γιατί είναι κακό να γελάνε όλοι μαζί μου;
  6. Τι νομίζεις ότι είναι το blogroll για μένα και μου ζητάς να σε αφαιρέσω;
  7. Ποια είναι η αισθητική σου και επιλέγεις να αφήσεις ένα τέτοιο σχόλιο σε ένα πόστ που αφορούσε τον πόνο ενός συνανθρώπου μας;

ΥΓ:

 

  • Ίσως περίμενες να σβήσω το σχόλιό σου, όμως έχω κάποιες αρχές και τις τηρώ. Δεν θα έσβηνα ποτέ σχόλιο που να με θίγει ακόμη και αν έχει πέσει από το πουθενά και ο συντάκτης του ήταν εμφανώς διαταραγμένος ή έστω επιεικώς μπερδεμένος.
  • Από το Blogroll μου δεν σε σβήνω, γιατί ποτέ δεν σε έβαλα μετά από δική σου απαίτηση. Αν για σένα είναι προϊόν συναλλαγής, για μένα είναι μια φυσιολογική ανάγκη να προτείνω μπλογκ που εγώ διαβάζω. Συνεχίζω να σε διαβάζω γιατί συχνά τα κείμενά σου έχουν ενδιαφέρον.
  • Τα κείμενά σου δεν είναι απαραίτητο να σε χαρακτηρίζουν σαν άνθρωπο, τα σχόλιά σου όμως πάντα…
  • Προφανώς δεν έχει σημασία για σένα ότι για λόγους που μόνο ο εγκέφαλός σου κατανοεί, έθιξες με απαράδεκτης αισθητικής χαρακτηρισμούς, όμως αν ποτέ ξυπνήσεις από τον λήθαργο ή αν σταματήσουν τα φαντάσματα να σε κυνηγούν, μια συγνώμη είναι το λιγότερο που θα περίμενα από έναν κύριο.

 

 

Με εκτίμηση

 

Παράφωνος

  1. Τι άλλο περιμένεις να ακούσεις από τον δάσκαλο της υποκρισίας και της παραφροσύνης JAGO ή Κatsarida?
    Παράφωνε, αν μαντελενιάσεις υπάρχει θεραπεία.
    Μη γίνεις σαν τον Just Another Gay Off, γιατί δεν υπάρχει φάρμακο.

  2. Τι κρίμα που είναι όλα αυτά 😦

  3. Να κάνω και εγώ τις δικές μου ερωτήσεις;
    Αυτός ο κος Λαπούτα είναι μπλόγκερ;
    Αυτό είναι το μπλόγκινγκ;
    Αν μπαίνουμε και να βρίζουμε οποιονδήποτε μας την βαρέσει γινόμαστε φίρμες;
    Κύριε Λαπούτα προσβάλετε τον θεσμό και με κάνετε να είμαι περήφανος που δεν έχω μπλογκ

  4. GAY FRIENDLY

    Nomizw oti o teleologikos paraferthike kai ofeili signomi ektos kai an exei ginei kati metaxi sas poy na dikaiologei tetoia simperifora.
    Eprepe enan anthropos poy paradexetai oti einai gay na einai pio prosextikos giati me tin simperifora toy epireazei kai tin eikona tvn ypoloipwn gay poy prospathoyn na apodeixoyn oti den einai kakes adelfes

  5. Το γεγονός ότι αφήνεις έκθετα σχόλια τύπου Just Another Gay Off, τα λέει όλα για σένα. Δεν έχω τίποτε άλλο να σου σχολιάσω. Περαστικά.

    ΥΓ Κι αν θες εξηγήσεις, μέηλ έχουμε να ανταλλάξουμε. Αλλά δεν δέχομαι την κοτσάνα που είπες στον μανιοκαταθλιπτικό, αρκεί που κατάλαβαν όλοι πως είσαι κάτι τις βολεματάκιας.

  6. Όσον αφορά τους υπόλοιπους σχολιαστές σου (χαχαχαχα, λες και δεν καταλάβαμε ότι είναι μόνος ΕΝΑΣ ο τύπος αυτός) τους εύχομαι να τα βρουν με τον εαυτό τους. Όποιος γράφει «ανώνυμα», δεν μπορεί να λαμβάνεται στα σοβαρά, δεν είμαστε και χτεσινοί στο ιστολογείν. Dinix.com ε;

  7. Παράφωνε, το νου σου! Ου μπλέξεις with the ugly φάρα. Το ανθρωπάκι είναι psycho.

    καλημέρα
    🙂

  8. κ.

    Το θλιβερό είναι ότι υπάρχουν ακόμη bloggers που παίρνουν τον Λαπούτα στα σοβαρά… (Αν και νομίζω ότι πίσω από την πλάτη του θα τον θάβουν τρελά).

  9. Και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, το ξέχασα η αντίχριστη
    :]

    οέο

  10. H apantisi toy lapoyta deixnei oti metaniose apla den einai arketa andras gia na to paradextei. Krima poy den foraei pantelonia. Lathos ekane alla tha mporoyse me mia dimosia sygnomi na to diorthosei.
    Ektos kai an exei ginei metaxi sas sto milito, alla kai pali den anefere kati tetoio… Zhta sygnomi re file giati to na eisai gay den simainei oti den eisai andras….

  11. Χρόνια πολλά και με υγεία 🙂

  12. Clouso,

    μου επιτρέπεις να σε βρίσω δημόσια και να σου ζητήσω μετά συγνώμη ιδιωτικά;

    Ο κατσαριδοτζάγκω, εμφανίζεται μετανιωμένος ΠΟΥ ακριβώς;
    Εκεί που λέει
    «αρκεί που κατάλαβαν όλοι πως είσαι κάτι τις βολεματάκιας»

    ή εκεί που λέει

    «Δεν έχω τίποτε άλλο να σου σχολιάσω. Περαστικά.»

    ?

    Διερωτώμαι δηλαδή.

    Εκτός αν παρασύρθηκες από την *καλή θέληση* που επέδειξε ο κατσαριδόμυαλος με το να αποπειραθεί να απαντήσει έστω σε ΜΙΑ από τις ερωτήσεις που θέτει το ποστ του Παράφωνου.

    Αν και δεν θεωρώ ερωτήσεις όπως η
    «Ποια είναι η αισθητική σου και επιλέγεις να αφήσεις ένα τέτοιο σχόλιο σε ένα πόστ που αφορούσε τον πόνο ενός συνανθρώπου μας;» που του έθεσε ο Παράφωνος,
    χρειάζεται να απαντηθούν…

  13. Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και υπομονή 😉

  14. @ Παράφωνος,
    κ’ JAGO, νομίζω πως υπερβάλετε μεν και δε για χάριν του θεάματος, έχω άδικο; Καλή δύναμη μποουθ. Απορώ πώς αντέχετε ο ένας τον άλλο. 😉

  15. Αρχίζει και αποκτά ενδιαφέρον μια κόντρα που κανείς δεν ξέρει το λόγο ύπαρξής της. Ετσι κι εγώ αφού δεν ξέρω δεν παίρνω θέση. Το σχόλιό μου το αφήνω απλά γιατί μου κέντρισε το ενδιαφέρον το ύφος των διαπληκτιζόμενων

  16. Επειδή διαβάζω και τους δύο bloggers διότι θεωρώ τα κείμενά τους και τη σκέψη τους αξιόλογη…
    Επειδή δεν μου αρέσει να βλέπω κόντρες χωρίς κάποια εξήγηση σε οποιοδήποτε χώρο, σε οποιοδήποτε τομέα…
    Επειδή δεν μου αρέσει να παίρνω το μέρος κάποιου αν δεν ξέρω τι πραγματικά έχει συμβεί…
    Θα ήθελα σαν μια ταπεινή blogger και εγώ να μάθω τι έχει συμβεί… όχι για κους κους μιας και δεν είναι του τύπου μου, αλλά για να ξέρουμε και εμείς που σας διαβάζουμε (και έτσι να κρίνουμε κιόλας) τι αναστάτωση προκάλεσε τέτοιες αντιδράσεις. Στην τελική… το οφείλετε στους αναγνώστες σας.

    Τις καλησπέρες μου και στους δύο.

  17. giotavita

    Αγαπητε παραφωνε….
    Για να ειμαι ειλικρινης δεν καταλαβα τιποτα απο το τι παιχτηκε και εβγαλε τοση κοντρα και ενταση.Ουτε και γιατι σου γραφουν»χρονια πολλα»δεν καταλαβα.Απ’οτι ξερω δεν ονομαζεσαι Γιωργος και τα γενεθλια σου περασαν.Δεν θα ρωτησω τι εγινε.Συνφωνω απλα με την Μεμα πως χρειαζονται καποιες εξηγησεις για τους αναγνωστες σου.

  18. Εξηγήσεις θέλετε;

    Έγραψε ο Παράφωνος προ ημερών με αφορμή το ξεμπρόστιασμά μου:

    «Λείπω και χάνω τα καλύτερα»

    Τι άλλο θέλετε;

  19. Και μην ξεχνάτε αυτό εδώ:

    http://teleologikos.wordpress.com/2007/04/14/14042007-1/

    Πόσοι ήρθαν και κατέθεσαν με το κανονικό τους νικ την υποστήριξή τους σε μένα;

    Πόσοι (και κυρίως ποιοι ή μάλλον ένας είναι – ο Παράφωνος ξέρει να διαβάζει το admin panel) κρύβονται πίσω από ανώνυμα νικς και anonymize proxies για να με δυσφημήσουν;

    Τα συμπεράσματα δικά σας.

    ΥΓ Και για την καλή καρδιά, χρόνια πολλά.

  20. Αγαπητοί μου…
    Όπως καταλάβατε, δεν έχω ιδέα τι έχει συμβεί.
    Στους λίγους μήνες που με τιμήσατε με την παρέα σας, νομίζω ότι δεν έδωσα δικαίωμα για να τολμά κανείς να με θίγει με οποιονδήποτε τρόπο.
    Ζητώ συγνώμη που δημόσια απαίτησα εξηγήσεις μπλέκοντας και εσάς σε ένα θέμα που ίσως να μην σας αφορά.
    Δεν θα το έκανα αν δεν ήταν δημόσια η προσβολή και δεν αφορούσε την persona του Παράφωνου, που μέσα στην ανωνυμία της προσπάθησε να διατηρήσει τις αρχές που ο κάτοχός της κάνει τα πάντα για να διατηρεί στην καθημερινότητα του.
    Δεν είμαι άγιος ούτε και πιστεύω στους αλάθητους, όμως την αρνητική μου κριτική την περνάω από χιλιάδες κόσκινα και σπάνια της επιτρέπω με οποιονδήποτε τρόπο να δημοσιοποιηθεί.
    Επίσης σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια που κάποιοι από εσάς στην προσωπική μας επικοινωνία αλλά και δημόσια εκ φέρατε, δεν ξέρω αν τα αξίζω αλλά τουλάχιστον δεσμεύομαι να προσπαθήσω να φανώ αντάξιός τους…
    Και κάτι σημαντικό….
    ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΩΡΓΟ 🙂
    αλλά σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ για τις ευχές,
    κάποια στιγμή θα χρειαστούν και αυτές … 🙂
    Όσο για την απάντηση στις κατηγορίες του JAGO, μόλις τις καταλάβω (θέλει έρευνα το κατηγορητήριο)
    με χαρά θα απαντήσω…

  21. Το ότι θα απαντήσεις «με χαρά» με κάνει να αισιοδοξώ. Αλλά μην αρνείσαι τη συγκεκριμένη κουβέντα που σου καταλογίζω…. ο φίλος σου έσβησε τα επίμαχα ποστ της περασμένης βδομάδας, οπότε είμαστε ο δικός σου λόγος με το δικό μου.

    Κι ερωτώ, δέχεσαι να φιλοξενείς «ανώνυμα» σχόλια, από το dinix.com, που με δυσφημούν όπως έγινε στο μπλογκ του φίλου σου, αλλά διαγράφηκαν από όλα τα άλλα μεγάλα μπλογκς; Διότι δίνεις κάκιστη εντύπωση που τα αφήνεις μόνο εσύ και ο φίλος σου…

  22. summertime

    Ποια είναι «τα άλλα μεγάλα μπλογκς» που αναφέρει ο λα-πώςτονλένε;

    Αυτά στα οποία αφήνει spam σχόλια με links από ποστ του;

  23. Mantalena – Summertime
    ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 1

  24. Για τα Χρόνια Πολλά κάποιος σου/μας έκανε πλάκα.
    (ο Μ.Β. ήταν λέει ένα πουλάκι)
    Στο φινάλε ευχές είναι, κρατα τις στοκ…
    🙂

  25. 🙂 κάβα οι ευχές λοιπόν !!!!

  1. 1 Τα θέλει ο κώλος σου.... « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] να μου απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσα εδώ και όχι να ακούω ασυνάρτητες κατηγορίες που δεν […]

  2. 2 (Δεν) με λένε Γιώργο και... « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] με κάτι “περαστικά” στα σχόλια του προηγούμενου ποστ και αποφάσισα ότι διαβάζοντας το σχόλιο-ευχολόγιο του […]




Σχολιάστε

