Αγαπητή Αμαλία

Η τύχη με έφερε στο μπλογκ σου.

Η ατυχία και προφανώς η ανικανότητα ορκισμένων στον Ιπποκράτη ιατρών,

σε ανάγκασε να γράψεις την ιστορία σου.

Αναρωτιέμαι ποια λόγια μου, θα σου δίναν δύναμη,

αλλά νομίζω ότι την δύναμη που κρύβεις μέσα σου,

εμείς πρέπει να ζηλέψουμε.

Οι ευχές μου, οι θετικές σκέψεις μου, είναι ότι έχω να σου προσφέρω.

Μακάρι να υπήρχε τρόπος για κάτι περισσότερο.

Η εμπειρία σου, όπως την περιγράφεις, είναι ένα δώρο δύναμης για όλους μας.

Μακάρι όσα έζησες να ταν απλά ένας εφιάλτης.

Ελπίζω το μπλογκ σου να το επισκεφθούν όλοι όσοι πρέπει.

Και αυτό το πρέπει δεν το καθορίζω εγώ αλλά μια δύναμη πάνω από μένα και ίσως πάνω από όλους μας.

  1. Πωπωωωωω….
    απίστευτο ! … τι να πείς ;

  2. Ειναι αλλη μια Ελληνικη ιστορια σοκ…

  3. Παράφωνε, περαστικά σου δημοσιογραφίσκε της πεντάρας. Να μανταλενιάσεις σου εύχομαι, να γελάνε μετά όλοι μαζί σου.

    ΥΓ Και παρακαλώ, να με βγάλεις από το blogroll.

  4. Η Αμαλία είναι πρότυπο δύναμης για όλους μας…Για να μάθουμε να εκτιμάμε αυτά που έχουμε και να παραδειγματιζόμαστε για το πόσοι μικροί είμαστε και ανήμποροι… Μια καλή προσγείωση είναι ότι πρέπει…Εύγε στον πιλότο!!!

  5. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις ευχές. :)))

  6. @Tzonakos, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι μακάρι να μην ξανασυμβεί.
    @πρεζα TV, φίλε μου άραγε πόσες τέτοιες ιστορίες είναι κρυμμένες μέσα σε συρτάρια.
    @anisixos σε ευχαριστώ για τη πρόσκληση θα την τιμήσω μόλις χαλαρώσω 😉
    @JΑGO νομίζω ότι αυτό το σχόλιο αξίζει να γίνει ποστ… Σε ευχαριστώ αγαπητέ.
    @Zoaki μικροί και ανήμποροι… έχεις δίκιο αλλά που να το βρείς.
    @Composition Doll, δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς για το ενδιαφέρον μου, άλλωστε είναι προϊόν αυθόρμητης εκτίμησης.




Σχολιάστε

