Μας μυριστήκανε…

Πριν 3 χρόνια η μπλογκόσφαιρα ήταν μια μικρή γειτονιά στην οποία εγώ δεν κατοικούσα.

52152724_2879f4b086.jpg

Σαράντα πενήντα νοματαίοι, αποφάσισαν στην πλειοψηφία τους να μοιρασθούν τις σκέψεις τους μακριά από τα τσατ και τα φόρουμ.

Τα διαδικτυακά ημερολόγια όμως αυξήθηκαν με όλο και μεγαλύτερο ρυθμό. Στην αρχή από στόμα σε στόμα, μετά λόγω της προβολής κάποιων περιοδικών σχετικών με την τεχνολογία και τέλος τώρα λόγω της μαζικής «διαφημιστικής» καμπάνιας που έχουν ανοργάνωτά μεν αλλά ταυτόχρονα εξαπολύσει, όλα τα παραδοσιακά media.

Η γειτονιά έγινε χωριό, με περισσότερους από εννιά χιλιάδες κατοίκους και η διατήρηση ιστολογίου από ικανοποίηση ανάγκης, σύντομα θα είναι μόδα στην οποία όλοι θα τρέχουμε να υπακούσουμε.

Ανυπομονώ για την στιγμή που θα μπορώ να μιλήσω με τους κοντινούς μου ανθρώπους για το μπλόγκ μου. Όχι ότι τώρα τους το κρύβω, απλά δεν ήθελα να μπω στην διαδικασία να απαντώ στις ερωτήσεις τους.

Θα με ρωτήσουν γιατί γράφω, αν αυτά που γράφω είναι προσωπικές και μόνο εμπειρίες, γιατί δεν γράφω γι αυτούς, γιατί δεν αποκαλύπτω το πραγματικό μου όνομα γιατί παράτησα την εφημερίδα αφού μου αρέσει το γράψιμο… και τόσα άλλα που δεν έχω καμία διάθεση να μοιραστώ μαζί τους.

Κάποια στιγμή θα μάθω ότι έχουν μπλόγκ.

Θα χαμογελάσω και τότε θα απαντήσω με ένα θετικό νεύμα στην ερώτηση αν ξέρω τι σημαίνει blog και αν έχω και εγώ…

Μέχρι τότε θα συμμετέχω με όλη μου την καρδιά σε προσπάθειες επιστημόνων να ανακαλύψουν έστω και μέσα από τα φίλτρα των στατιστικών αναλύσεων, ποιος είμαι, γιατί γράφω και μέχρι πότε θα γράφω.

Μια τέτοια προσπάθεια είναι και αυτή του φοιτητή Ζαφείρη Καραμπάση στα πλαίσια του διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος «Δυνητικές Κοινότητες : Ψυχο-Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις και Τεχνικές Εφαρμογές».

Συμπλήρωσα φυσικά το ερωτηματολόγιο του Ζαφείρη (εμείς οι μπλόγκερ μιλάμε πάντα στον ενικό) και πρέπει να παραδεχθώ ότι ερωτήσεις του, έχουν ενδιαφέρον και καλύπτουν μεγάλο εύρος πληροφοριών για τις οποίες και εγώ συχνά αναρωτήθηκα.

Η έρευνα απευθύνεται στους ελληνόφωνους bloggers/ιστολόγους και έχει τη μορφή ερωτηματολόγιο και στόχος της είναι να ανιχνεύσει το προφίλ του ελληνόφωνου blogger και κυρίως τα κίνητρα και τις πρακτικές του.

Καλή επιτυχία του εύχομαι και ελπίζω σύντομα μέσα από το μπλόγκ του να μας κοινοποιήσει και τα αποτελέσματα.

Για συμμετοχή ή απλά ανάγνωση του ερωτηματολογίου πατήστε εδώ.

  1. Αφεντικούλη μου, σε ποιο κατάλληλο ποστ δε θα μπορούσα να πέσει η μετακόμισή μου! 😉
    Για πες, έχει η WP τρόπο να βάλουμε μουσικούλα?

  2. Ξέρω γιατί ήρθες στην πόρσε. Ηταν μακριά το άλλο από το μαγαζί και έπρεπε να ξυπνήσεις νωρίς για να μου έρθεις στην ώρα σου χεχε. Τώρα δεν θα έχεις καμιά δικαιολογία όμως !!!
    Λοιπόν μουσικουλα έχει το μαγαζί και σε παραπέμπω στο σχετικό ποστ μου https://parafoniades.wordpress.com/2007/01/27/mp3/
    Ελπίζω το πρώτο τραγουδάκη να το χαρίσεις σο αφεντικό σου…

  3. allmylife

    χαμογελούσες…

    Καλημέρα!

  4. Giotavita

    Πολυ θα ηθελα να μαθω που ανηκεις αγαπητε μου»επι παντος επιστητου»
    Την καλησπερα μου…..

  5. @Giotavita
    Αν δεν έχετε καταλάβει, είμαι μια κατηγορία από μόνος μου 🙂
    Μια ζωή παράφωνος … χωρίς καμιά αξία η αξίωση ….
    Καλημέρα Παναγιώτα

  6. 8α γράφεις φίλε μου Παραφωνίξ 8α γράφεις οσο κρατάνε
    τα χεράκια σου ..όσο ζείς και αναπνέεις… όσο έχεις τη λογική, αισ8ήσεις και συναισ8ήμτα ! χεχεχ
    Αλλοιώς 8α σκάσεις! Παραδέξου το είσαι ένας αμετανόητος blogger ένας addicted! εγώ δεν ξέρω αν έφυγες από την εφημερίδα.. ξέρω όμως ότι once a blogger , always a blogger! Kαι πίστεψέ με είναι κολλητικό! Κάτι σαν ίωση.Μπορείς λοιπόν χωρίς φόβο και πά8ος να το παραδεχτείς πως ναι εισαι blogger στους κοντινούς σου όταν κάποια στιγμή θα μάθεις ότι έχουν κι αυτοί ένα blog.

    Μέχρι τότε ας συμμετέχουμε με όλη μας την καρδιά σε προσπάθειεεεες επιστημόνων και μηηηη! Ασχέτων ή σχετικών με το αγαπημένο μαααααας «‘ά8λημα» να ανακαλύψουν έστω και μέσα από προσωπικά τους φιλτραρίσμτα των σκέψεών μας και από αναλύσεις , ποιοι είμαστε , γιατί γράφουμε και μέχρι πότε θα γράφουμε.. Αστους να προσπα8ούν ! Που ξέρεις? Ισως και να μας γνωρίσουν καλύτερα ! Ωστόσο bloggaroume! Εμείς ξέρουμε το γιατί! Με «διαβάζεις»? Εγώ ΝΑιιι! Κα8ημερινά!

  7. Liakada μου έστω και χειμωνιάτικη έχεις δίκιο είμαι εξαρτημένος πια… τόσο στο να γράφω όσο και στο ν ασε διαβάζω 🙂

  8. χιχιχι Παραφωνούλι μου, δεν είσαι μόνος σε τούτη την εξάρτηση !




Σχολιάστε

