Αλλάξαμε και σας περιμένουμε…

Μετά από μια πολύ σύντομη επίσκεψη στην μαμά πατρίδα, την Μακεδονία επέστρεψα με έντονη την ανάγκη για αλλαγές…

2-94.jpg

Έτσι αποφάσισα να αλλάξω το επίσημο ένδυμα στις Παραφωνιάδες.

Δεν είμαι σίγουρος αν τα ρουχαλάκια αυτά σας αρέσουν, εμένα μου φαίνονται ξένα πάνω μου και αν δεν τα συνηθίσω δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι θα τα κρατήσω,

Θα χαρώ να ακούσω την γνώμη σας, ακόμη περισσότερο αν δεν είναι θετική…

  1. ωραιο ειναι.
    και το αλλο ωραιο ηταν.
    καλες συνεχειες…
    το αλλο ειχε πιο πολυ χρωμα.

  2. LadyInPink

    εεε, εκτός του ότι νόμισα ότι έκανα λάθος, (και ακόμα δηλαδή) μάλλον μου αρέσει περισσότερο.
    Το προηγούμενο, βέβαια, είχε πιο ξεκάθαρη δομή (οπτικά)
    Απλά, για να το νιώσεις δικό σου, πρέπει να ανταλλάξεις έστω και μια φορά τις σκέψεις σου με εκείνους με τους οποίους σε ενδιαφέρει η επικοινωνία σας και κάτω από αυτή τη …μορφή.
    (ξέρω ότι το ξέρεις κι εσύ!)

  3. LadyInPink

    Και φυσικά, ξέχασα το πιο σημαντικό:
    …Καλωσόρισες!!!

  4. tststs εμείς οι Βόρειες είμαστε τα καλύτερα κορίτσια βρε!τώρα τι σου καναν κ στράβωσες έτσι δεν ξέρω! δε βαριέσαι, φάση είναι θα περάσει 😉
    από την άλλη κ κελεμπία να βάλεις μερικοί θα σε διαβάζουμε..αλλά όσο πας κ αριστερίζεις έχω να πω.. :p

  5. Προφανως το μοντελακι εχει ονομα Κου-κου-λαν ? τι σου καναμε ρε στη Μακεδονια και φορεσες φερετζε?

  6. αναδεικνύει τα ματια σου.

  7. Αφεντικούλη μου, έκανες ανακαίνιση βλέπω! Μπράβο, κούκλα, το ‘κανες! 😉

  8. Μιαααααααααααααααα χαρά είναι…. !

  9. xxaxax μ αρέσει πολύ το κοντομάνικο παντελονάκι σου Παραφωνούλι! Με ‘γεια!




Σχολιάστε

