Αμνησία …

-Δεν θα ήταν τέλειο αν παθαίναμε αμνησία;

 

50881958_833eb2f71f.jpg

-Γιατί;

-Για να ξεχνάμε

-Τι να ξεχνάμε;

-Τα πάντα

-Πότε

-Όποτε θα θέλαμε

57394660_f2dc70d653.jpg

-Για πόσο, για πάντα;

-Για όσο καιρό θέλαμε

-Και θα παθαίναμε αμνησία μόνο εμείς η και οι άλλοι;

-Δεν έχει σημασία

-Φυσικά και έχει σημασία

-ΟΚ θα παθαίναμε αμνησία όλοι. Και εμείς και οι άλλοι

-Α. Και αν ξεχνάγαμε να θυμηθούμε το πότε, θα έπρεπε να πάψει η αμνησία;

-Ε και;

-Τι ε και;

-Δεν θυμάμαι

-Τι δεν θυμάσαι

-Τίποτα, νομίζω ότι έχω πάθει αμνησία.Ποιά είσαι;

180630891_b1c3e21a15.jpg

-Δεν ξέρω, εσύ;

 

  1. Ισως μια αμνησια ολων,να ηταν η καλυτερη λυση…

  2. Nemertes

    Η σοφή κουβέντα της ημέρας. «Η λήθη είναι ο χειρότερος εχθρός του ανθρώπου». Σε απλά ελληνικά… Άμα ξεχάσω χαρά μου, θα τα ξανακάνω τα λάθη…

  3. Ξέχασα τι ήθελα να σου πω…
    Μόνο μια σημείωση. Ωραία η τελευταία φωτογραφία…

  4. και ΠΑΡΑ πολύ ωραία θα πρόσθετα !
    δεν θυμάμαι πόσο πολύ ωραία είναι…

    Αμνησία, τι ωραία λέξη !

  5. κάτι ήθελα να γράψω στα σχόλια αλλά το ξέχασα

  6. Έχω πάθει για δυο μέρες. Δεν ήταν ότι καλύτερο. Και τα λάθη μου υπήρχαν και τα λάθη των άλλων και οι αντιλήψεις παρέμεναν οι ίδιες

  7. Τελειο θα ηταν…
    δεν λες τιποτα.

    ζερο.

  8. kokkinaris

    Αμνησία;Γιατί;
    Όχι.Θέλω να ξέρω και να θυμάμαι αυτους που φτύνω ,γιατί τους φτύνω και γιατί αγαπώ,όσους αγαπώ!

  9. -Γιατί;

    -Για να ξεχνάμε

    -Τι να ξεχνάμε;

    -Τα πάντα

    -Πότε

    -Όποτε θα θέλα
    -Για πόσο, για πάντα;

    ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΜΝΗΣΙΑ .
    Ξεχνάς ότι σε πονάει .. ότι σε ενοχλεί
    Σωτηρία ! χαχα καλησπέρα Parafwnix.. Είσαι καλά ??

  10. gia rwta ena xrusopsaro na deis ti th’apantisei!
    😉

  11. Λήθη. Το ποτάμι που περνούσαν οι ψυχές για να πάνε στον Άδη.
    Που σημαίνει, ξεχνώ ίσον δεν ζω. Καλό είναι τώρα αυτό;

  12. Ομορφη η καινούρια σας εμφάνιση 😉

    Ομορφη και η φρέσκια μάτια που ΙΣΩΣ να προϋποθέτει μερική αμνησία.
    Αμνησία Για την Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού…
    Έτσι, γιατί τελικά φοβάμαι να βλέπω την ίδια ταινία που μου υπαγορεύει να φοβάμαι τον αυθορμητισμό και την ελευθερία να κάνω λάθος, ίσως και το ίδιο λάθος, ξανά.

  13. allmylifelila

    επιλεκτική αγαπητέ.

  14. οχι! δεν θα το ηθελα κατι τετοιο…
    οσο κι αν ποναει θελω να θυμαμαι τα παντα…
    κι αν μερικες φορες κατι παει να θολωσει την μνημη μου, προσπαθω να το διωξω…
    τα θελω ολα μεσα στο μυαλο μου…

  15. Ξέχασα τι ηθελα να σχολιάσω
    😛

  16. Και γω επιλεκτική αμνησία θα ψήφιζα 😉

    Μου θύμισες και το ανεκδοτάκι, που πάει ένας ασθενής στο γιατρό και του λέει…-«Γιατρέ έχω αμνησία»…-«Τι έχεις;;;»…-«Τι έχω;;;»

  17. Αμνησία = ψέμα.
    Γιατί;
    Α-λήθεια= Α+λήθη
    άρα λήθη=ψέμα
    άρα Αμνησία = ψέμα.
    (?)
    Κάτι ήθελα να πω τώρα εγώ, αλλά το ξέχασα.
    Lykos… απο το … που; ε; Ποιοί είστε εσείς;

  18. Mia amnhsia;Giati;Gia na ksanakanoume ta idia lathh;

  19. -Δεν θα ήταν τέλειο αν παθαίναμε αμνησία;
    – όχι! τέλειο δεν θα ήταν. Θα ήταν εύκολο, βολικό ναι! αλλά τέλειο; το αντίθετο ακριβώς, το πιο ατελές…

    Μήπως έχεις δει το endless sunshine of the spotless mind?




Σχολιάστε

