Μισογεμάτο;

Είναι ενδιαφέρον το πόσο πολύ, εμείς οι άνθρωποι μπορούμε να διαφέρουμε.

Τα ίδια ερεθίσματα, οι ίδιες εικόνες πλάθουν μέσα μας διαφορετικά συναισθήματα και ακόμη πιο διαφορετικές αντιδράσεις.

Ποτέ δεν θα ξεχάσω το γνωστό πια πείραμα με το ποτήρι το οποίο άλλοι το βλέπουν μισοάδειο και άλλοι μισογεμάτο…

Η φωτογραφία αυτή μου έφερε στον μυαλό, μια νέα έκδοση του διλήμματος.

Κάποιοι όταν την δουν να θεωρήσουν ότι καταστράφηκε η γέφυρα και θα περιμένουν βοήθεια για καταγραφή και «επισκευή» των ζημιών.

Εγώ θα ευχαριστούσα την τύχη μου που άφησε πέρασμα ανάμεσα στα κύματα και θα συνέχιζα την επικίνδυνη μεν αλλά προφανή πορεία μου απέναντι..

οι ίδιοι κάποιοι θα με θεωρούσαν τρελό…

εγώ απλά πιστεύω ότι διαβάζω τα μηνύματα την μοίρας,

εσείς;

ποιος ξέρει …. ίσως ναμην μάθω και εγώ ποτέ…

  1. το κειμενο σου με εβαλε σε προβληματισμο
    ισως τελικα αυτο ειναι που θα με βοηθησει, αν πιστεψω το ιδιο που πιστευεις και συ!!!




Σχολιάστε

