Ανατρίχιασα

Δεν είναι δική μου ιδέα αυτό το μουσικό ταξίδι.

Την έκλεψα από το τελευταίο ποστ της φίλης μου της crucilla…

Τυχαία άνοιξα το κασσετοφωνάκι που έχει δίπλα της, διαβάζοντας το κείμενο που η φίλη της η vodka έγραψε γι αυτήν και άκουσα αυτούς τους υπέροχους ήχους που μου προκάλεσαν αναστάτωση στην σπονδυλική μου στήλη…

Αναζήτησα το βιντεάκι και με χαρά το ανακάλυψα…

Απολαύστε το και εσείς, κατά προτίμηση με κόκινο κρασί ή σκέτη παγωμένη vodka και θα με θυμηθείτε…

ΥΓ: Ακούτε και βλέπετε, Yann Tiersen – Rue des cascades – Black session (live)

  1. Για αυτόν μαθαίνω πιάνο.
    Εγώ το ανακάλυψα δουλεύοντας σε υπολογιστή άλλου, σε δεύτερο υπόγειο, 11 τη νύχτα, μέσα στο σκοτάδι, με μόνο φως την οθόνη τον Οκτώβρη του 2005.ΤΑκόμα δεν έχω συνέλθει….
    Στην υγειά σου.

  2. Χικ μαθαίνεις πιάνο;
    Αυτό είναι ένα από τα όνειρα που δεν έχω ακόμη πραγματοποιήσει…
    Σε τι ηλικία ξεκίνησες;

  3. Nick

    Ένας μοναδικός δημιουργός -γνωστός στους περισσότερους από το soundtrack της ταινίας amelie-,ελπίζω
    να τον δούμε σύντομα πάλι..

  4. Το απλαυσαμε με την Μαρια(που παιζει πιανο)χθες που μου το εστειλες.Το ακουω τωρα…και θα το απολαυσω ξανα το βραδυ με βοτκα!!!!

  5. δεν καταλαβα πολλα,αλλα συμετεχω στον ενθουσιασμο σας.




Σχολιάστε

