2) συνέχεια: Οι 7 αγαπημένες μου…

Συνεχίζεται από το ποστ

Η δεύτερη ταινία που μου έρχεται στο μυαλό, έχει θέμα της το υγρό στοιχείο.

Αν και δεν μεγάλωσα σε νησί, είχα από μικρός ερωτική σχέση με την θάλασσα. Ο πατέρας μου λάτρης και αυτός της θάλασσας, δύτης και δεινός ψαροτουφεκάς, φρόντισε να με πετάξει χωρίς μπρατσάκια στο νερό από βρέφος.

the-bib-blue-movie.JPG

Το αποτέλεσμα ήταν να λατρέψω τόσο πολύ το νερό που στα 14 πλαστογράφησα την ηλικία μου, ώστε να πάρω πτυχίο αυτόνομης κατάδυσης. Η πρόωρη ανάπτυξή μου ξεγέλασε τον εκπαιδευτή και η οικειότητά μου με τις καταδύσεις τον απέτρεψε από το να μου σπάσει το κεφάλι όταν το έμαθε.

Αναμενώμενη λοιπόν θα βρείτε την αγάπη μου, για την ταινία «απέραντο γαλάζιο» (Big Blue)

που όπως (ίσως δεν) ξέρετε γυρίστηκε σε ελληνικά νερά (στην Αμοργό).

Οι σκηνές με τα δελφίνια θα μου μείνουν αξέχαστες. Άλλωστε εξ αιτίας τους έβαλα σαν στόχο να κολυμπήσω και εγώ με το 2ο αγαπημένο μου θηλαστικό…

Αν θυμάμαι καλά ένα χρόνο μετά τα κατάφερα, αλλά αυτό είναι θέμα για επόμενο ποστ.

Μέχρι τότε απολαύστε την μουσική της ταινίας που ακόμη και σήμερα βρίσκεται πάνω πάνω στon σωρό με τα cd μου…

Για το τρέιλερ περάστε από εδώ…

Τα υπόλοιπα αύριο το πρωί, μαζί με τις προσκλήσεις… ΕΔΩ

  1. από τις τόσο αγαπημένες ταινίες.
    μαζί με την σκηνή με τα δελφίνια, προσθέτω τη σκηνή στο δωμάτιο που του έρχεται η θάλασσα από το ταβάνι και η ιστορία που λέει στην κοπέλα στο τηλέφωνο, για τη γοργόνα…
    just for the record, με αυτή την ταίνια κλείνει κάθε χρόνο τη σεζόν ο (επίσης πολυαγαπημένος) κινηματογράφος Ideal, αν και τα τελευταία χρόνια έχει χαλάσει πια πολύ η κόπια της ταινίας.
    🙂

  2. Γιατί νιώθω κάπως ασυγχώρητη που δεν την έχω δει;
    Να την ψάξω σε dvd ή να περιμένω το Ιντεάλ;
    Keep up! (την ψυχή θα μας βγάλετε, ποστ και ταινία)

  3. @global
    Δεν το ήξερα για τον Ideal. Θα ήθεά να την ξαναδώ σε κινηματογράφο… Πάνε χρόνια από τότε…

    @Crucilla
    Αμάν είπα να κάνω και εγώ μια υπερπαραγωγή και μου έσπασες τα νεύρα… 😉
    Δηλαδή δεν σου άρεσαν τα βιδεάκια;
    Δεν μπορούσα να τα βάλω όλα σε ένα ποστ διότι η πορσε μου (to wordpress) για κάποιο λόγο, πάθαινε ζαλάδες από το βάρος των βιδεακίων…

  4. @ellinida
    Υπάρχει θεός 🙂 και ζεί μέσα στην θάλασσα

  1. 1 1) Οι 7 αγαπημένες μου ταινίες (κατά απαίτηση του υπουργού) « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] 2) συνέχεια: Οι 7 αγαπημένες μου… […]




Σχολιάστε

