Ποιός είναι ο παρουσιαστής και ποιά είναι η μοντέλα; (Η απάντηση)

Εδώ και χρόνια όταν γίνονται έρευνες με το ερώτημα ποιες επαγγελματικές κατηγορίες  θεωρούμε εμείς οι κοινοί θνητοί σαν τις πιο αναξιόπιστες,wateroflove1ju.jpg

με λίγα λόγια όταν μας ρωτάνε ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι ψεύτες, οι δικηγόροι λαμβάνουν τις πρώτες θέσεις.

Όμως ένα ακόμη επάγγελμα αποκτά όλο και μεγαλύτερη θέση στην λίστα.

Αναφέρομαι σε αυτό των δημοσιογράφων.

Δυστυχώς ο σκληρός ανταγωνισμός για το κυνήγι της είδησης, οδηγεί πολλούς στο να την δημιουργήσουν ακόμα και όταν δεν υπάρχει.

Αν θυμάστε πριν λίγες ημέρες έγραψα  αυτό το ποστ

Αρκετοί από εσάς αναρωτηθήκατε ποια είναι ή αλήθεια πίσω από την φήμη. Είτε με σχόλιο είτε με μήνυμα θέλατε να σας την αποκαλύψω.

Την ίδια απορία είχα και εγώ πριν μέρες και απευθύνθηκα σε φίλο… του σιναφιού των media. Αυτός λοιπόν αφού το έψαξε, μου αποκάλυψε πως το θέμα ήταν στημένο.

Πως δεν υπάρχει φωτιά πίσω από τον καπνό.

Απλά τους τελειώσανε τα καλά κουτσομπολιά και φτιάξανε ένα…

Θα έπρεπε να το περιμένω γιατί συνήθως μέσα στον ανταγωνισμό, αν το θέμα υπήρχε δεν θα το αντέγραφαν τα media, θα προσπαθούσαν και θα κατάφερναν τελικά να βγάλουν τις λεπτομέρειες της ιστορίας στον αέρα…

Άνθρακας λοιπόν ο θησαυρός και δεν ξέω αν χαίρομαι ή αν λυπάμαι ή αν απλά θα πρέπει να μου είναι αδιάφορο…

  1. !

    Εσείς βεβαίως δεν ξέρετε τα ονόματα του ζευγαριού.

    Εγώ όμως τα ξέρω.

    Έχω τις πηγές μου και πιστέψτε με, δεν θα το πιστέυετε.

  2. Xristos_online

    Αφού το ξέρεις γιατί δεν το λες ; Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να μας λύσεις την απορία!

  3. Αγαπητέ μου η απάντηση ακολουθεί 3-4 ποστ μετά … Διάβασέ την …




Σχολιάστε

