Είναι βιασμός η όχι;

Πριν γράψω το υπόλοιπο κείμενο,

σας παρακαλώ ας μου απαντήσει κάποιος

dolcegabana_ad.jpg

αν αυτή η φωτογραφία

φέρνει στο μυαλό σας σκηνή βιασμού ή όχι…

  1. allmylife

    ναί.

    λακωνικά και απόλυτα.

  2. Μάλιστα, αυτό ακριβώς αναπαριστάται.

  3. Μοιάζει ναι. Μόνο που οι πρωταγωνιστές είναι πολύ όμορφοι και clean cut style τύποι για να σου πάει τελείως εκεί ο νους.

  4. xxxstory

    Οπωσδήποτε βιασμός. Μόνο που η γκόμενα είναι στην φάση, αφού δεν μπορείς να τον αποφύγεις, κάθισε και απόλαυσέ τον

  5. α) Εμένα δε μου θυμίζει βιασμό.

    β) Δεν υπάρχει βιασμός στον οποίο η «γκόμενα» να είναι στη «φάση».

  6. Τι ηλίθια διαφήμιση! Και εκείνη φαίνεται να το απολαμβάνει! Να την δουν τα παιδάκια και ως έφηβοι να αναπαραστήσουν την σκηνή στο μέλλον! Τέσσερα παιδάκια έχασαν την ζωή τους αναπαριστώντας τον απαγχονισμό του Σαντάμ! Το μέγεθος της ανθρώπινης βλακείας δεν έχει όρια! Πόσο ηλίθιος πρέπει να είναι κάποιος για να δημιουργεί τέτοια πρότυπα;

  7. Προφανώς εσένα σου θυμίζει για να θέτεις το ερώτημα, σωστά;
    Ναι και εμένα μου θυμίζει επιβολή και εξουσία.Η στάση των σωμάτων των πρωταγωνιστών, το ηδονοβλεπτικό βλέμμα των υπόλοιπων, Όσο για το αν η κοπέλα είναι στη φάση η όχι …
    1. Δεν θα μπορούσαν να τη δείχνουν και να πονάει η να ουρλιάζει….διαφήμιση είναι.
    2. Μου θυμίσατε αυτή την ατάκα: Στον έρωτα όλα επιτρέπονται αν τα θέλουν και οι 12….

  8. Κι αν δεν είναι ομαδικός βιασμός, οι υπόλοιποι είναι ηδονοβλεψίες. Ωραίο πράδειγμα για παιδιά…!
    Επειδή το σκηνοθέτησε το ζεύγος Dοlce & Gabbana σημαίνει οτι επιτρέπεται;

  9. Ανώνυμος

    Το καψες παράφωνε, το καψες.
    Θέτεις την ερώτηση και το μυαλό πάει εκεί ούτως ή άλλως, αναπόφεκτα.
    Οπότε δε μπορώ να σου απαντήσω που θα πήγαινε το δικό μου μυαλό αν έβλεπα την εικόνα χωρίς την ερώτηση σου

    καλημέρα

  10. Ανώνυμος

    Η αλκιμήδη ήταν ο ανωνυμος

  11. ναι, αλλά συμφωνώ με την ΑΛκιμήδη. Την είχα ξαναδεί τη διαφήμιση και αυτό ακριβώς είχα σκεφτεί, οπότε δεν με επηρρέασες, αλλά κάποιοι μάλλον επηρρεάστηκαν.

  12. Xxmmm…
    Ο βιασμός σαν λέξη έχει πολύ μεγάλη βαρύτητα και δεν νομίζω πως εδω ταιριάζει με την εννοια του ερωτικού εξαναγκασμου.
    Για μένα δείχνει την δυναμικότητα του αντρικού στερεότυπου πάνω στο «αδύναμο φύλλο». Το γεγονός όμως πως υπάρχουν παρόντες και αλλοι άντρες είναι που το μυαλό μας πάει και εκει. Νομίζω πως ο σκοπός της διαφήμισης είναι να προκαλέσει τέτοιες συζητήσεις.
    Αισθητικά πάντως δέν έχει ποιότητα.

  13. αισθητικά είναι απαίσια.
    η γκόμενα είναι λες κι έχει πάρει πρέζα.
    εμένα, ναι, μου θυμίζει βιασμό ή τουλάχιστο κακόγουστη παρτούζα.
    και είναι από τις διαφημίσεις που μου προκαλούν αηδία, όσο open-minded κι αν είμαι.

  14. Εμένα μου φέρνει στο νου «καμμένο» μοντέλο που παρακαλάει να την πηδήξουνε κι οι άλλοι 5 την «φτύνουνε». Ο ένας (ο πιο συμπαθητικούλης) τη λυπάται και σκύβει να της πάρει το σφυγμό να δει αν ζει. 😛

    Σοβαρά τώρα, απαράδεκτη διαφήμιση! Βιασμός ή όχι, τα role models που προωθεί είναι για τ΄ανάθεμα.

  15. Όχι δεν παραπέμπει σε βιασμό φυσικά!! Η τύπισσα φαίνεται να το απολαμβάνει..
    Ναι είναι αισθητικά απαράδεκτο..
    Τί πρόβλημα έχετε με την ηδονοβλεψία δεν καταλαβαίνω…
    Αυτός ο σεξισμός από την ανάποδη μου τη σπάει, αν ήταν 5 γυναίκες – 1 άνδρας τα ίδια θα λέγατε?

  16. oxi βεβαια,τα θελει η γκομενα 🙂

  17. O zouri τα ειπε ολα με 4 λεξεις!!!!!

  18. Ναι, δείχνει την επιβολήτου πάνω της με το να της κρατά έτσι τα χέρια. Δε δείχνει η θέση του κεφαλιού της πως το απολαμβάνει! Είναι από ηλίθια ως επικίνδυνη για όσους το βλέπουν και μπορεί να θελήσουν να το αναπαραστήσουν!

  19. Προς το βιασμο μου πηγε αρχικα το μυαλο …..αλλα με μια δευτερη ματια …προσεξα την γοβα στιλετο και το αψογο κραγιον και……..μου περασε…..

  20. Αφού ρε παιδιά έχει κλείσει τα μάτια και έχει στρίψει και το βλέμμα. Τι βιασμός μου λέτε τώρα? Άλλο που δεν θέλει! Αν ήτανε βιασμός θα τον κοίταγε άγρια και θα τα είχε πάρει γενικώς. 🙂

  21. Nemertes

    Πάλι καλά που βγήκανε άλλοι δυο τρείς και είπανε κάτι διαφορετικό, γιατί θα έβγαινα εγώ παράφωνη.

    Παίδες εμένα σε παρτούζα μου κάνει.

    Μην μου πεις αν έπρεπε ή όχι. Δεν έπρεπε. Μαλακία διαφήμιση. Την άλλη με τα άλογα της Benetton την θυμάστε;

  22. Οχι δεν ειναι…
    Τα παιδια ειναι ολα gay και εχουν παει εκδρομη στη Σαντορινη, εκει που πινανε Mojitos και κανανε ηλιοθεραπεια και καμακι, γλιστρυσε η κοπελλια με το 12ποντο κι ετρεξε το ενα παλληκαρι (που ειναι νοσοκομος κατ’επαγγελμα) να δει αν ειναι καλα, κι επειδη φοβαται μη τυχον επαθε καμμια διασειση, την κρατα κατω και της λεει μη σηκωνεστε μανταμ μεχρι να ερθει ο γιατρος…

  23. Δε μου φαίνεται για βιασμός.
    Το μωρό έχει σηκώσει και τη λεκάνη σα να λέει «έλα όπως είσαι»:P

    Σα διαφήμιση και εγώ τη βρίσκω κακόγουστη.
    Γιατί δε βάζανε πέντε γυναίκες και έναν άντρα, απορία το χω 😉 (και ας ήταν και βιασμός):P

  24. θα συμφωνήσω με όσα ειπώθηκαν στο σχόλιο 26 παρακαλώ και θα γελάσω δυνατά! Μα φυσικά και είναι έτσι τα πράγματα. Νόμιζω είναι πιο κατατοπιστική απάντηση που δώθηκε. χεχε

    Λοιπόν, πέρα από την πλάκα, φυσικά και θυμίζει βιασμό και είναι και απαίσια διαφήμιση! Δεν καταλαβαίνω που είναι το ενδιαφέρον της εικόνας αυτής! Αλλά από την άλλη καταλαβαίνω (χωρίς να συμφωνώ όμως!) και τι θέλει να «πουλήσει» κάποιος! Ακριβώς αυτά που «αγοράζονται» καθημερινώς από τον κόσμο, με ένα από τα κυριότερα τη βία!

    Φιλικά,

  25. Δεν περίμενα τόση ανταπόκριση στην μικρή μου έρευνα.
    Θα σας έχω ενδιαφέροντα νέα μέχρι αύριο για την φωτογραφία…

    Σε κάθε περίπτωση η ερώτηση, όπως πολύ σωστά η Αλκιμήδη σχολίασε, ήταν λανθασμένη αν ήθελα απλά να πάρω μια απάντηση.

    Όμως είχαν σημασία για μένα οι απαντήσεις σας όταν είχατε στην σκέψη σας τον βιασμό…

    Τα υπόλοιπα μόλις προλάβω να τα ποστάρω 🙂

  26. Ανώνυμος

    δε θα το ελεγα

  27. Christian

    Ναι είναι ξεκάθαρο, η κυρία τους βίασε όλους μέσα στο μυαλό τους και τώρα θα τους βιάσει και σωματικά…ναι ναι είναι ξεκάθαρο

  28. social_equal

    περαν του οτι αυτο ειναι βιασμος, το χειριστο ειναι, πως γινεται πιο ευκολα αποδεκτο γιατι ειναι με ακριβα και φιρματα ρουχα. αν στην ιδια εικονα οι ανδρες και η γυναικα δεν ανταποκρινονταν στο συγχρονο προτυπο, μαλλον , αν οχι σιγουρα, θα μας προκαλουσε απεχθεια.Αν υπαρχει η ομορφια, η εικονα , το χρημα , το γοητρο ειναι προφανες πως δεν μας σοκαρει ουτε ο βιασμος, μεγαλο το παιχνδι της εικονας… το ανθρωπινο ειδος εξεφτελιζεται, επανειλλημενα και διχως καμια ενοχη…

  29. Η όποια διαφήμιση είναι αυτή που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο βίάζει το πνεύμα μας…..

  1. 1 Ποιός είναι ο παρουσιαστής και ποιά είναι η μοντέλα; « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] Posts Είναι βιασμός η όχι;Χάθηκες και εσύ…Eurovision η εκδίκηση… ή αλλιώς […]




Σχολιάστε

