Ρίζες

 Πες μου,

Οι ρίζες

αντέχουν έξω από το έδαφος;

Οι σκέψεις,

μπορούν να πεθάνουν;

Η αλήθεια

σκοτώνει τον θάνατο;

Οι απαντήσεις

αξίζουν ερώτηση;

(σκέψεις ανωνύμου)

Τα σχόλια δικά σας…

  1. Διακρινω μια μελαγχολια σημερα ή ιδεα μου ειναι;

    Υ.Γ.οι ριζες αντεχουν, για το δεντρο δε ξερω.. 😉

  2. Φτου φτου (φτύνω τις παλάμες μου κι αρχινάω τις απαντήσεις).

    Οι ρίζες αντέχουν έξω από το έδαφος;
    Όχι βρε! Αν είναι να φυτέψεις τηλεφώνησέ μου να βοηθήξω – διαφορετικά θα κάνεις έναν κήπο σαν τον προϋπολογισμό του Αλογοσκούφη.

    Οι σκέψεις, μπορούν να πεθάνουν;
    «Η σκέψη αποκλείει το μονοάτι της επιστροφής» – ¨Εσσε
    (απαντάει αυτό;)

    «Η αλήθεια σκοτώνει τον θάνατο;»
    Η Αλήθεια ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΓΕΝΙΚΩΣ.

    «Οι απαντήσεις αξίζουν ερώτηση;
    ‘Έχω κάτι υπέροχες απαντήσεις – έχει κανείς τις ερωτήσεις?» (Γούντι Άλλεν)

    Όλα καλά;

    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  3. όμορφες ερωτήσεις δύσκολες απαντήσεις 😦

  4. @Loucretia
    Χμ τι να απαντήσω τώρα…
    Ίσως, μπορεί, δεν ξέρω… θα δούμε !!!
    Οκ Θα πω καλημέρα 🙂 είναι η καλύτερη απάντηση.

    @Mantalena Parianos
    Γιατί φτύνεις βρε..
    Οι απαντήσεις μια χαρά, πες μου αν προτιμάς το κουτί ή την κουρτίνα…

    @ΣεΞπΥρ
    Δεν έχεις άδικο…




Σχολιάστε

