Πέντε εξομολογήσεις + μία (προσφορά του καταστήματος)

Δεν είμαι σίγουρος ποιος ξεκίνησε το αεροπλανάκι με τις 5 ερωτήσεις (έμεινα μακριά για λίγο από την μπλογκόσφαιρα), αλλά ομολογώ ότι,

ήμουν αποφασισμένος, διακριτικά να αποφύγω τις προσκλήσεις.

baby eros.jpg,

Όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορώ, να αρνηθώ στον Σάκη οτιδήποτε.

Τον εκτιμώ για πολλούς λόγους και έτσι όσοι δεν βαριέστε, διαβάστε τις 5 εξομολογήσεις μου…

(1)Είμαι Σαββατογεννημένος, γεννήθηκα και στις 13 του μήνα και έχω και πράσινα μάτια. Με λίγα λόγια ματιάζω… ακόμη και χωρίς να το θέλω.

(2)Οδηγώ σαν τρελός, δεν μπορώ παρά να φέρνω το τετράτροχο (ή το δίτροχο) που πιάνω στα χέρια μου, στα όρια του όποια και αν είναι. Αν και έχω ερωτική σχέση με τα αυτοκίνητα, δεν είχα ποτέ δικό μου. Είμαι σαν τους άντρες που αποφασίζουν να λατρεύουν το γυναικείο φίλο, καταφεύγοντας στον αγοραίο έρωτα, όμως σε λίγο καιρό θα πρέπει να αγοράσω το δικό μου αυτοκίνητο, διότι μετά από 18 χρόνια ενοικιάσεων δεν υπάρχει πια εταιρεία που να με θέλει για πελάτη της…

(3)Ποτέ στην ζωή μου δεν θα έγραφα αν, η κατά είκοσι χρόνια μεγαλύτερη μου και καλύτερη φίλη της ζωής μου,η Αναστασία (δημοσιογράφος και επιμελήτρια βιβλίων τότε), στα μετ- εφηβικά μου χρόνια δεν με πίεζε να γράψω και να τολμήσω την δημοσίευση των κειμένων μου…

(4)Δεν έχω ιδέα από ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω ποιος πήρε το πρωτάθλημα πέρσι και δεν θα μάθω ποιος θα το πάρει φέτος. Σιχαίνομαι τους χούλιγκαν, τα άθλια πρωτοσέλιδα στις αθλητικές εφημερίδες και τα συνθήματα (ειδικά αυτά με τους Βουλγάρους).

(5)Έχω άθλια αλλά-και μάλλον επιλεκτική μνήμη. Ξεχνάω ονόματα αλλά θυμάμαι κατά λέξη σημαντικές για μένα συζητήσεις. Στο σχολείο ευτυχώς βρήκα έναν τρόπο να περνάω τα θεωρητικά μαθήματα πείθοντας τους καθηγητές να μου κρατούν για μένα, τις ερωτήσεις κρίσεως, που συνήθως οι συμμαθητές γουστάρανε ή δεν μπορούσαν να απαντήσουν. Ευτυχώς γιατί αν έπρεπε στην ιστορία να απαντήσω για το πότε έγινε η άλωση της Κωνσταντινουπόλεως θα απαντούσα το 1940. Και αν δεν με πιστεύετε, σκεφθείτε ότι κάποια στιγμή στο δημοτικό με ρώτησε η δασκάλα πότε γεννήθηκε ο πατέρας μου. Εγώ δεν θυμόμουν ακριβώς ημερομηνία(το 40 κάτι γεννήθηκε) αλλά θυμόμουν ότι σε κοντινή ημερομηνία γιορτάζαμε εθνικές χαρές. Έτσι της απάντησα…ότι ο πατέρας μου γεννήθηκε το 1821.

(5+1 προσφορά του καταστήματος) Κάποιος στην τελευταία μπλογκοσυνάντηση με πλησίασε και αφού συστηθήκαμε με ρώτησε. Είσαι τόσο σνομπ όσο φαίνεσαι από τα κείμενά σου; Δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιος ήταν για να μου θυμίσει τι του απάντησα αλλά και να τον ευχαριστήσω για το comment του…

Αυτά για σήμερα

ΥΓ: Crucilla συγνώμη που δεν τήρησα ακριβώς τις προδιαγραφές αλλά …

Πρέπει να βρώ 5 μπλόγκερς ε;…

ΟΚ

Αρχίζω…

http://wheretheangelsplay.pblogs.gr/

http://scarletcarpet.blogspot.com

http://misirlousingstheblues.blogspot.com

http://e-parea2.blogspot.com

http://nadaparanosotros.blogspot.com

http://wwwfani.blogspot.com/

5+1 αναπληρωματικό !!!

  1. E διαμαρτύρομαι εντόνως σε προσκάλεσα και εγώ!!! Και μάλιστα πριν τον Σάκη! Άντε πείσμωσα τώρα!!! lol

  2. α,οι αδυναμίες δεν κρύβονται 😉

  3. @dimitrisg
    Βρε Δημήτρη, δεν είδα την πρόσκληση αλλά και του Σάκη δεν θα την έβλεπα αν δεν άφηνε comment… 😉
    Σε κάθε περίπτωση όμως προφανώς θα την έκανα δεκτή και από σένα…
    @avissos
    Όλα κρύβονται… όλα

  4. Δεν ήταν προδιαγραφές…μόνο ιδέες και δικές μου παρακλήσεις για το τι θα ήθελα να μάθω για σένα!
    Α, και κατι άλλο. Μόνο εγώ έχώ καλή μνήμη στη μολογκόσφαιρα; Είσαι ο τρίτος που το αναφέρει! ( Και με τη μνήμη που έχω θα συνεχίσω να μετράω, χοχο! :-Ρ )

  5. κι εγώ σε είχα προσκαλέσει, αλλά φαίνεται με «σνομπάρεις» και για αυτό δε το είδες

    🙂

  6. Nemertes

    Τι θα γίνει με την επιλεκτική μνήμη; Ο τρίτος που συναντάω. Τελικά το είπα εγώ, όλοι εδώ μέσα έχουμε κάτι κοινό και δεν το ξέρουμε.

    Δεν σου λέω ότι στα θεωρητικά ήμουν σκράπας. Αν δεν ήμουν θα είχα περάσει στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Να σου πω απλά ότι θυμάμαι άσχετα πράγματα σε άσχετες φάσεις, τα οποία ξαναξεχνάω για να τα θυμηθώ όταν έρθει η ώρα να δώσω την κλασική μου απάντηση : «Το ξέχασα!»

  7. Μπορώ να σε βοηθήσω τουλάχιστον για τα αθλητικά. Αν σε ρωτάει κανείς «ποιός πήρε το πρωτάθλημα» να λες «ο Ολυμπιακός». Αυτοί το παίρνουν μια δεκαετία τώρα -αποκλειέται να πέσεις έξω. Κι αν μετά το «Ολυμπιακός» συμπληρώνεις «παράγκα» θα φαίνεσαι και ψαγμένος αθλητικώς.
    Υ.Γ.: Καλείς τους Ανθρώπους από Καλαμπόκι να κάνουν τη δική τους πεντάδα; Δύσκολο μου φαίνεται γιατί είμαστε πολλοί και διαφορετικοί εκεί μέσα -αλλά είναι μια πρόκληση.

  8. γιατί μίλησες για πρωτάθλημα, δεν ήξερες ότι ο ΜοτοΜποϋ θ’απαντούσε;
    κι εσείς επιλεκτική μνήμη; έλεος, γίναμε πολλοί.
    😉

  9. Ευχαριστουμε για την προσκληση.
    θα απαντησουμε συντομως.

  10. Μια χαρά είναι η μνήμη σου 😉

  11. Εκεινη η αινιγματικη,Σαββατιατικη Σεληνη μεσα στον Ζυγο παιζει τα παιχνιδακια με την μνημη!!!!
    Την καλησπερα μου…..

  12. Σαβατογεννημένε φίλε μου! μόλις διάβασα τί γραφεις παρα πάνω για μένα, άρχισε να με πονάει το κεφάλι μου ¨-) Κανόνισε να με ξεματιάσεις τώρα.
    Αυτό θα πει να αποφέυγεις διακριτικά να μπεις στο παιχνίδι.Μάλλον ήμουνα προνοητικός και έστειλα πρόσκληση στο blog σου.
    Δεν πειράζει παιδιά ο παράφωνος μας Σαβατογεννημένος έπαιξε για όλους μας. Μην του ζητήσετε άλλα .
    εξ άλλου μας έδωσε και το μπονους
    χαχα

  13. Πολύ ενδιαφέροντα όλα!
    Ειδικά αυτό με το ποδόσφαίρο και αυτό με την μνήμη!

  14. Πω πω έπεσε δουλειά στο μαγαζί… Μια στιγμή επιστρέφω να απαντήσω στα comment σας…
    Αν αργήσω ίσως το ξέχασα 😉

  15. @Crucilla
    Keep counting 😉
    Ποια είσαι είπαμε; (χεχε)

    @Αλκιμήδη
    Δεν ντρέπεσαι να λες ότι εγώ σε σνομπάρω; 😉 Για να μην θυμηθώ την μπλογκοσυνάντηση που σε ψάχναμε όλη νύχτα… Σσσς μας ακούνε 🙂
    Απλά απέφευγα να παρακολουθήσω την πυραμίδα μήπως και χάσω την σειρά μου, αλλά… μου την έφερε ο (γάτος) Σπύρος με την πρόσκληση φάτσα στο μαγαζάκι μου και μάλιστα εν ώρα υπηρεσίας…
    Και αποκαλύφθηκα…

    @Nemertes
    Ο τρίτος;;;;; Δεν θυμάμαι άλλον εγώ, ίσως επειδή έχω επιλεκτική μνήμη 🙂
    Αλήθεια ποιος είμαι;

    @The Motorcycle boy
    Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα, Ολυμπιακός παράγκα…. Όπως λέμε
    …. τυρί, γάλα, Καμπά χεχε
    Σχετικά με την πρόσκληση, χεχε είναι και πρόκληση ταυτόχρονα !!!
    (πήρα το μαιλ, και ξέρω ότι με αποκαλείς παλιοπαράφωνο χεχε και θα στο χρωστάω 😉 )

    @ roidis
    Αγαπητέ μου όσο επιλεκτική μνήμη και να έχω, ο μηχανόβιος έχει μάλλον δίκιο… και μάλλον προσπαθείς και εσύ να το ξεχάσεις χεχε

    @ e-saloni
    Μα δεν ήταν δυνατόν να σας ξεχάσω… Σας στο χρωστάω που μου επιτρέπετε να λερώνω τα χαλιά σας με τις e-αρβύλες μου 😉

    @confused
    Εσύ που το ξέρεις; ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ; ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ; ΓΙΑΤΙ κρατάω πληκτρολόγιο…
    😉

    @ Giotavita
    Τώρα θυμήθηκα… Περιμένω λεπτομέρειες ε; 🙂

    @Sakis
    Που να αποκάλυπτα ότι έχω γεννηθεί και στις 13 του μήνα χεχε…
    Με στρίμωξες πάντως, όχι ότι δεν το απόλαυσα…. Είχε ενδιαφέρον η διαδικασία!!!

    @Debby
    Ενδιαφέροντα; Εγώ; Αλήθεια; (Πέρνα από το ταμείο και θα πάρεις ότι συμφωνήσαμε και κάτι παραπάνω καλή μου…)
    Δεν θυμάμαι πάντως, να είπα κάτι για την μνήμη μου…

    @Παράφωνε
    Εσύ ποιός είσαι; Αν και κάτι μου θυμίζει το σιτε σου…

    Να είστε καλά παιδιά που περάσατε και αφήσατε τα χνάρια σας…

  16. μου το ορκίζεστε το 4;

    το 4.
    στην λίστα Σας.

    θυμάστε;

  17. @allmylife
    Στον λόγο της τιμής μου… (όχι της χαμένης)
    🙂 …

  18. ..τελικα κανείς δεν γλυτωσε απο τη μπλογκοπυραμιδα μη σου πω οτι ολοι γουσταραν κιολας,,ε;΄
    ευχαριστω γιατην επισκεψη .,.δε σε βρισκω καθολου μιζερο..και ..εχεις και ωραιο χαμογελο .:))))

  19. Hello!
    This is very, very, very, very and very nice!
    Thank you

  20. @sevarose
    Κανείς, κανείς, μας κατάπιε όλους η πυραμίδα…
    @david-santos
    Hello you too…
    Who are you…
    Αχ αυτά τα ισπανικά πως τα πιάνω 😉

  21. δεν έχεις ιδέα από μπάλα, ε. κρίμα. θα κάνεις τον νεροκουβαλητή.

  22. Αφεντικούλη μου, επίτηδες έμεινα να σου σχολίασω στο τέλος, μην κατηγορηθούμε για ευνοιοκρατία! 😉 Μια χαρά σε βρίσκω, μόνο για τον Ολυμπιακό να μη λες και τσακωθούμε! :ΡΡ Ευχαριστώ για το ρεπό! 🙂

    υ.γ.Σου πετάνε κι εσένα κοτσάνες ε?

  23. μια χαρά σε βρίσκω…
    μια χαρά…

    την καλησπέρα μου…

  24. πωπω…!Δεν ξέρω τι να πω…!όλα τα κουλά….ακου κει δεν ξέρει ποιος πήρεε το πρωτάθλημα….τστστστστσ!!!Αυτός που το παιρνει πάντα ρε!!!Ο ΘΡΥΛΟΣ!!!!

  25. @keimgreek
    Αγαπητέ μου δεν είπα ότι δεν παίζω μπάλα, είπα ότι δεν έχω ιδέα από τα ποδοσφαιρικά σαν θεσμό…
    Σε κάθε περίπτωση όμως μπορώ να αναλάβω το νεροκουβάλημα γιατί έμαθα ότι οι μαζορέτες διψούν συνεχώς !!!
    @Ρενάτα
    Τι θα κανα χωρίς εσένα… χχχ
    @γιώργος
    Αφού με βρήκες Γιώργο μου, φτάνει, αν με βρήκες και μια χαρά ακόμη καλύτερα 😉
    Να μας ξανάρθεις…
    @liodara
    Ξέχασα επίσης να σου πω ότι μπερδεύω τον θρύλο με τον γρύλο 🙂

  26. τα 5 που μας γραψατε γιατι εμενα μου βγαζουν μια αισθηση οτι υπονοουν τα αντιθετα;;;;
    μπορει να φταιει οτι δεν εχω πιει καφε ακομη;;;
    μπορει…
    🙂

  27. @Βασιλική
    Δηλαδή έχω γεννηθεί Δευτέρα, λατρεύω το πρωτάθλημα Α εθνικής και όταν βαριέμαι διαβάζω τον τηλεφωνικό κατάλλογο του ΟΤΕ και απομνιημονεύω τις δελίδες του;
    Οχι κατηγορηματικά 🙂 στο υπόσχομαι !!!

  28. Mπορώ να εκφράσω εδω μια μικρή απορία μου? Parafwnix, είσαι ‘οντως τοσο σνομπ οσο bγαινει απο τα κειμενα σου ?
    Δημοσιογράφοι σου λένε μετά.. Τι περιμένεις? ppp

  1. 1 1) Οι 7 αγαπημένες μου ταινίες (κατά απαίτηση του υπουργού) « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] του προηγούμενου τρενακίου και τις εξομολογήσεις μου (πατήστε εδώ για λεπτομέρειες), ίσως θυμάστε ότι έχω μνήμη χρυσόψαρου… Έτσι θα μου […]




Σχολιάστε

