Ο πιο αντισεξουαλικός άντρας στον κόσμο…(3 και να καίει)

Έρχονται στιγμές που η ζωή ενός blogger γίνεται κόλαση…

senhor_fire.jpg

Μία από αυτές είναι όταν,

αγαπημένος του φίλος,

του ζητά να γράψει κατά παραγγελία ένα κείμενο (public θα το έλεγε ο κάλτσo),

με «δίκαιο» αντάλλαγμα,

1157483.jpg

 

2-3 κερασμένες μπίρες

και επιστροφή κάποιων φωτογραφιών που έπρεπε έτσι κι αλλιώς να είχαν καταστραφεί εδώ και αιώνες.

Στο πνεύμα των εορτών και κρατώντας τα αρνητικά (από τις φωτογραφίες) στο χέρι, ξαναδιάβασα τις ιστορίες του “αντισεξουαλικού” άντρα που με παρακαλούσε να «αποκαταστήσω» την τιμή του.

Η ιστορία του, γράφτηκε σε δύο καλοκαιρινά πόστ, που ακόμη και εγώ ο ίδιος δεν θυμόμουν και έπρεπε να ξαναδιαβάσω.

 

baby-talking-on-a-telephone.gif

Σήμερα για 2 ώρες στο τηλέφωνο, μαζί με τα χρόνια πολλά,

μου εξιστορούσε το μεγάλο του παράπονο, ότι έπρεπε να γράψω την αλήθεια για την επόμενη φάση της σχέσης του…

(Μεγάλε συγνώμη αλλά δεν βρήκα μωράκι με μπλέ βρακάκι)

Μιας σχέσης που, μ έκανε να κοκκινίσω από ντροπή όχι μόνο το ότι την έπιασα στο στόμα μου, αλλά και ότι στηρίχθηκα στην οπτική γωνία του αρσενικού, που ας μην κρυβόμαστε, όσο έξυπνο και αν είναι, πάσχει από οξεία έλλειψη συναισθηματικής νοημοσύνης.

Έχει ενδιαφέρον να διαβάσετε την ιστορία από την αρχή, πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της…

Σε αντίθετη περίπτωση μην συνεχίσετε την ανάγνωση γιατί δεν θα καταλάβετε τίποτα…

Εδώ εγώ εν καταλαβαίνω τι γράφω 😉 .

Πατήστε λοιπόν τον δείκτη του χεριού ΣΑΣ, πάνω στο αριστερό κουμπάκι του ποντικιού ΣΑΣ, την ώρα που ο κέρσορας (ο κέρσορας έτσι γράφεται; )

είναι ΕΔΩ

blogger-in-hell.jpg

 

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ;

(αν όχι απαγορεύεται η είσοδος)

Τώρα που κάνατε βόλτα στο παρελθόν ας έρθουμε στο….

από τότε και ύστερα !!!

Λοιπόν ο μπούφος ο φίλος μου παραδέχθηκε με χαμηλωμένα τα σακουλιασμένα του μάτια, ότι μετά τον καβγά τους και την θερινή ανταλλαγή σκληρών χαρακτηρισμών κι ενώ ήταν έτοιμος να πάρει τα βουνά, άκουσε ένα «τοκ τοκ» από το Yahoo του.

 

you-ve-got-mail.jpg

Άνοιξε την πόρτα και αντίκρυσε ένα μαιλ-ακι, με ροζ επιστολόχαρτο και αρώματα calvin klain ( ε να μην βάλω και εγώ το χεράκι μου στην περιγραφή ).

Αυτή η απρόσιτη γκόμενα,

το «αντράκι» που του τσάκισε με τα παιχνίδια της,

το αυτόνομο νευρικό του σύστημα,

είχε στείλει γράμμα !!!  …

ενημερώνοντας ότι φεύγει σε λίγες ώρες διακοπές, σε άλλη γη και άλλα μέρη.

Η συνέχεια όμως ήταν ακόμη πιο ενδιαφέρουσα…

Βλέπετε, του θύμησε πως το περιβόητο βράδυ του μεγάλου τους καβγά, ο μπουμπούνας, ΔΕΝ ρώτησε ΠόΤΕ είχε συμβεί, η ιστορία με τον πρώην γκόμενό της.

ΑΝ είχε ρωτήσει, θα μάθαινε ότι είχε ημερομηνία έναρξης, τρεις ζωές πίσω,

όταν η κυρία ήταν παιδί.

Σοκαρισμένος ο δικός μου, διάβασε την συνέχεια νιώθοντας με κάθε λέξη της, τον εγωισμό του να σπάει σε μικρά μικρά κομματάκια.

Άλλωστε μόλις έμαθε ότι, ήταν ένας άντρας που δεν εκτίμησε το ότι η καλή του άργησε στο ραντεβού τους (τότε),

γιατί έψαχνε κάβα να αγοράσει το αγαπημένο του κρασί.

Δεν εκτίμησε ότι η καλή του οδηγούσε μέσα στην νύχτα, έχοντας σαν φαντασίωση

μια μαγική βραδιά… μαζί του…

(Είπαμε άντρας είναι καλή μου. Αν ήταν έξυπνος δεν θα είχε πέος…)

Το κλου της επιστολής ήταν η εξομολόγησή, πως τον ΑΓΑΠΑΕΙ

Αυτή η λέξη από τα χείλη της ήταν αναμενόμενη όσο και το να βρει ταξί το μεσημέρι στην Πατησίων ΑΔΕΙΟ, με οδηγό διαθέσιμο για κούρσα στο Αεροδρόμιο.

Το διάβασε, το ξαναδιάβασε το «σ αγαπάω βλάκα» και

πριν προλάβουν τα windows να κάνουνε shutdown,

αυτός χτυπούσε τα κουδούνια της με μανία (20 km μακρία και έφτασε σε ένα τέταρτο).

Η συνέχεια όπως καταλαβαίνετε ήταν αυτό που λέμε

happy end”.

tantric-sex.jpg

 

¨Άγριο σέξ όλη την νύχτα, αγάπες και λουλούδια (για τα λουλούδια δεν είμαι σίγουρος, αλλά τα βάζω για να φτιάξω ατμόσφαιρα) μέχρι και σήμερα

(σήμερα που το γράφω όχι σήμερα που το διαβάζετε)…

Θα χε και κλάματα η βραδιά αλλά είπαμε,

οι άντρες δεν κλαίνε απλά μπαίνει ένα σμήνος μύγες στο μάτι τους.

Με λίγα λόγια αγαπητοί μου,

ζήσαν αυτοί καλά

και εμείς-εγώ καλύτερα τώρα που κανείς δεν θα δει ξανά,

 

drunk_baby.jpg

τις φωτογραφίες-απόδειξη ότι πίνω και ξερνώ…

Και τώρα που βγήκα από την υποχρέωση και έχει αποκατασταθεί η αλήθεια,

please κύριε κάντε το ταινία σαν και αυτές

μήπως και κερδίσω κάτι από την υπόθεση.

Άλλωστε η δική μου ιστορία έχει τα πάντα.

Είναι αληθινή (άρα μπορεί να γίνει ντοκυμαντέρ).

Εχει έναν βλάκα άντρα που δεν έχει ιδέα από γυναίκες.

Μια σχεδόν έξυπνη γυναίκα (σχεδόν = επιλέγει άντρες για συντρόφους της)

Και είναι γεμάτη με αίμα, δάκρυα, και ιδρώτα…

Α ναι,την αφήγηση θέλω να την αναλάβει ο Ρουβάς…

Μου μοιάζει στο νυχάκι μου και είναι ο μόνος που μπορεί να ντουμπλάρει την φωνή μου… 

(Οχι μην επιμένετε, δεν το γυρίζω χωρίς αυτόν…)

ΥΣ:Το κείμενο γράφτηκε την πρωτοχρονιά και έπρεπε να δημοσιευθεί τότε σαν δωράκι ΜΟΥ για την επέτειό τους. Δυστυχώς έπρεπε τότε, επειγόντως να πάω στο καζίνο γιατί μια γκρουπιέρισσα ήθελε να μου φάει τα λεφτά και δεν μπορούσα να της πω όχι… Έτσι καθυστέρησα λίγο να το στείλω στο τυπογραφείο μέχρι σήμερα…

ΥΣ2:Ελπίζω να είναι ακόμη μαζί τα παιδιά, γιατί αν δεν είναι,

εγώ δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά… με τα παιχνίδια τους!!!

 

 

 

ouf.gif

ΟΥΦ.

  1. plus

    Πιστεύω οτι συνειδητά ο κολλητός σου και η κοπέλα του επιλέγουν αυτές τις καταστάσεις για να υπάρχει ένταση και εναλλαγή συναισθημάτων με αποτέλεσμα το πάθος.Σημαντικός παράγοντας για καλό σεξ. Όπως διάβασα στο πρώτο post εσύ δεν θα επέλεγες τέτοιες καταστάσεις. Ούτε εγώ το κάνω κι έχω ξεχάσει πώς είναι το πάθος. Πάθος…I don’t know this word. Με αποτέλεσμα να βαριέμαι οικτρά κάποιον στον πρώτο μήνα. Μπράβο στον κολλητό που είχε σπόνσορα έστω και για λίγο το Johnny Walker.
    Καλημέρα…

  2. @Plus…
    Καλημέρα και σε σένα 🙂

  3. plus

    «Είπα στους φίλους μου για σενα πως θα σε κλέψω για ένα βράδυ πως θα σε φέρω στα νερά μου, θα κοιμηθούμε στο σκοτάδι..μα δεν τους είπα την αλήθεια , είν οτι λέω απο συνήθεια…
    Είπα μαζί σου θα γλεντήσω, θα σε πλανέψω για μια νύχτα , θα σου αδειάσω τον εαυτό μου, μετά ενα γειά μια καληνύχτα…μα δεν τους είπα την αλήθεια, είν ότι λέω απο συνήθεια…»

    Επίσης ποτέ οι φίλοι μας δεν μας λένε όλη την αλήθεια. Ή τουλάχιστον μας μεταφέρουν αυτό που θέλουν αυτοί να πιστέψουμε.
    Φιλάκια!

  4. Κάτι τέτοια σκηνικά έχω να τα ζήσω από το λύκειο και πάνε πολλά χρόνια από τότε..κι ευτυχώς δηλαδή.
    Ότι υπάρχουν άπειροι μαλάκες σε αυτόν τον κόσμο το ήξερα (κι εννοώ άντρες-γυναίκες) αλλά αυτό φτάνει στα όρια μαζοχισμού.
    Όχι άλλο κάρβουνο (αθάνατος) !
    Δεν ξέρω αν θα γινόταν catchy film βλέπεις κι ο Ρουβάς είναι πια ποιοτικός χαχαχαχα!

  5. Να που έκατσε τελικά η δύσκολη εκδοχή!Και εις άλλα με υγεία! 🙂

  6. @Plus
    Δεν λένε και στον εαυτό τους την αλήθεια οι φίλοι μας…

    @Epsilon
    Αχ να είχα τον Ψινάκη για αντζέντη 😉

    @Ρενάτα
    Το πρόσεξες ε…
    Τα δύσκολα εύκολα 🙂




Σχολιάστε

