Συγνώμη ΛΑΘΟΣ…

Λάθη συμβαίνουν συχνά.

mistake.jpg

Ακόμη και μεγάλες εταιρείες κάνουν λάθη.

Οι υπολογιστές δεν είναι αλάνθαστοι.

Τα λάθη (των άλλων) συνήθως μας εκνευρίζουν.

Σπάνια όμως θα θελα να ΜΟΥ κάνουν και μένα λάθος…

σημ: προφανός μετά από τα παραπάνω κατατοπιστικά σχόλια πρέπει να ξεχάσω οποιαδήποτε δημοσιογραφικοσυγγραφικοσεναριακή καριέρα.

Αν θέλετε όμως να μάθετε πως χιλιάδες συνδρομητές της VODAFONE Κύπρου έλαβαν εικονομηνύματα με μοντέλες,

σε σέξι εμφανίσεις,

πατήστε επαέ

Τα παράπονά σας στην Vodafone…

  1. Ούτε να τα σκέφτομαι τα λάθη μου..σιγά μην έχω και φεηβοριτ..
    καλημέρα

  2. Μάλλον τώρα που η Βουλή “έθαψε” το σκάνδαλο των υποκλοπών, ξανοιχτήκαν τα παιδιά και παραέξω, απλά ο νέος hacker είναι πιο μερακλής.

  3. Nemertes

    Μετά μου λες να βάλουμε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία. Τι να την κάνεις καλέ μου; Εδώ έχεις ολόκληρη εγκυκλοπαίδεια!

  4. @μαραμένα σύκα
    κρίμας !!! Αν καi μου ριξες μια ιδέα!!!
    Καληνύχτα 😉
    @indictos
    Μερακλής και καλόγουστος…
    Δεν θα χε πλάκα να δούμε σε mp3 κουβεντούλες από τις δικές μας υποκλοπές; Πως κυκλοφορούσαν κάποτε κασέτες στα δημοσιογραφικά γραφεία, έτσι και στα μπλογκια μας να χαμε μουσικό χαλί την Αναστασία να ρωτάει τον Κώστα τι να μαγειρέψει το βράδυ ή να του λέει ότι θα αργήσει να πάει σπίτι γιατί έχει εγχείριση. ….
    @Nemertes
    Κοίτα αν το καλοσκεφτώ ίσως μετά την απαγόρευση των κινητών στα σχολεία να σταμάτησε η παραγωγή νέου υλικού και ο μερακλής ο χάκερ έστειλε δικό του προς ενίσχυση…

  5. Μλκία λινκ…ούτε μια φωτογραφία δεν είχε…
    Τέρμα, δεν ξαναπατάω εδώ μέσα.
    Θα σου λείψω, να το ξέρεις!

  6. @mpampakis
    xaxa τιε έχω όλες
    στο κινητό μου 🙂

  1. 1 reno nevada vacation

    reno nevada vacation

    reno nevada vacation application




Σχολιάστε

