Άντε και με αερόσακο…

Εσείς οι αντίπαλοι του WordPress,

airbag.jpg

Ε ψιτ, για εσάς του blogger μιλάω,

μας έχετε πρήξει με την ωραία μουσική που βάζετε στα μπλογκια σας και πρέπει ν απαραδεχθώ ότι πολλές φορές τελειώνω το διάβασμά σας και όμως αφήνω το ποστ σας ανοιχτό σαν ραδιοφωνάκι…

Από σήμερα η ζήλεια τέλος… διότι η ferrari μας στην νέα της έκδοση έχει και κασσετόφωνο στα έξτρα της…

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩΩΩΩΩΩ

Ελπίζω σύντομα να βγεί και με αερόσακο στον στάνταρ εξοπλισμό,

γιατί από τα χτυπήματα κάτω από την μέση,

κάθε μέρα ανακαλύπτω και μια νέα

ΜΕΛΑΝΙΑ…

  1. Με το καλό το κασσετοφωνάκι σας, αλλά χθες η πόρσε σας μου έσπασε τα νεύρα που δε με άφηνε να σχολιάσω ΟΥΤΕ με το wordpress λογαριασμό μου 😡

  2. nemertes

    Εργοτέλεια! Μέχρι στιγμής όλο βιντεάκια έβαζα…

  3. Για να δούμε, αφεντικούλη μου, το μουσικό σου γούστο λοιπόν! 😉
    Σόρυ για τις κοπάνες, αλλά αυτός ο Rss feed φταίει. Σ΄έβγαζε να ρεπάρεις εδώ και μια βδομάδα, οπότε χαζή ήμουνα να’ρθω όταν τ΄αφεντικό λείπει ;!

  4. Μπαμπά, τι είναι αυτό το ρσσ φίντ που λέει η ρενάτα???
    μάθε με κόλπα κι εμένα το μικρό!

    ας ξεκινήσουμε αυτό και πάμε μετά και στα προχωρημένα, όπως το λινκ του ποστ σου.

  5. @confused
    Τα κατάλαβα, δεν ξέρω τι πρόβλημα είχες αλλά είναι λογικό. Τα bugakia στο αμάξι μας είναι συχνά.
    Βέβαια υπάρχει και άλλη περίπτωση να ήσουν confused και να ξέχναγες τα password 😉
    @nemertes
    Αντε να σε ακούσουμε σύντομα 😉
    (το μαιλ το πήρα και θα απαντήσω μέσα στο Σ/Κ)
    @Ρενάτα
    Ασε τις δικαιολογίες. Αφού ξέρεις ότι το σαμποτάρουν τα μαγαζί μας οι τα rss-ια και δεν πρέπει να τα εμπιστεύεσαι. Γιατί σου έδωσα κλειδιά; Για να το ανοίγεις ακόμη και αν εγώ τρέχω με το παιδί… 😉
    Όταν θα γίνεις μάνα θα καταλάβεις το άγχος που τραβάω 😉
    σημ:για λέγε ποιός πάλι δεν μας διαφήμισε να του ζητήσω το λόγο 🙂 …

    @argyrenia
    Α δεν είναι αυτά για σένα… δεν θα σε κάνω μπλόγκερ εγώ… σε σπούδασα για να γίνεις μοντέλα. Η αδελφή σου έγινε επιστήμονας και τι κατάλαβε; Διάβασες το ποστ της;;; Χάλια η ζωή της…

  6. Τα password μου είναι αξέχαστα (όπως το άχαστα) 😛

  7. Ρενατα

    Μπας και φταίει που το γύρισα στο νεο μπλογκερ? Πολλά μου είναι ανενεργά και τ΄αντικαθιστώ.Αυτό που χεις to RSS2 μου κάνει τη ζημιά.
    Δε βλέπω πουθενά player. Ακόμα;

  8. @confused
    Σε πιστεύω 🙂
    @Γενάτα
    Το ότι το διαφημίζω δεν σημαίνει ότι θα το ψωνίσω…
    Άλλοι θα έχουν το προνόμιο…




Σχολιάστε

