Μα τι Κούγιας είστε κύριε…

Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει.

taidekuva2.JPG

Δεν προλαβαίνει να εμφανισθεί ο κος Κούγιας (εκτός δικαστηρίων)

και ουρά οι «λάσπονδοι φίλοι» του, περιμένουν να τον ξυλοκοπήσουν.

Θα θυμάστε,

το επεισόδιο στο Κολονάκι

καθώς και την τηλεοπτική κάλυψη του ξυλοδαρμού μέσα στα στούντιο του Ταρζάν,

Δεν θα έχετε ξεχάσει το ξύλο που έπεσε σε συνεδρίαση της ΕΠΑΕ,

αλλά δεν προλάβατε να μάθετε ότι,

μόλις πριν λίγο έξω από το γήπεδο,

πάλι τον δείρανε τον άνθρωπο…

Τόσο ξύλο ούτε ο Βέγγος δεν έχει φάει σε όλη του την κινηματογραφική διαδρομή…

..

Εγώ αγαπητέ μου, στην θέση σας,

θα περιόριζα τις εξόδους μου

ή τέλος πάντων

θα μάθαινα

ΚΑΡΑΤΕ


  1. καθώς και την τηλεοπτική κάλυψη του ξυλοδαρμού μέσα στα στούντιο του Ταρζάν,

    Αυτό δε θα το έλεγα ξυλοδαρμό για κανένα ορισμό του ξυλοδαρμού.

  2. @adamo
    Μα πώς δεν είδατε τις κάμερες αγαπητέ μου; Τον σπρώξανε, αυτό και αν είναι ξυλοδαρμός 😉

  3. Α, δε τα δατε καλά!!
    Δεν τον σπρώξανε απλά τον άνθρωπο, τον «μοντάρανε» τρεις φουσκωτοί μαζί με τον πρόεδρο της άλλης ομάδας, επί 4min τον χτυπούσανε με μανία, πέφτοντας χτύπησε το σβέρκο στο πεζοδρόμιο, έχασε τις αισθήσεις, παραμιλούσε και έλεγε «Εύα,,,Εύα….»και λίγο πριν μελανιάσει εξαιτίας του γυρίσματος της γλώσσας που υπέστη, οι άθλιοι παριστάμενοι τον επανέφεραν στα εγκόσμια…
    Και αυτός τσατίστικε…
    Πολύ τσατίστικε……..

    Αφού μόλις άνοιξε τα μάτια του συνειδητοποίησε πως οι κάμερες δεν ήρθαν ακόμη…

    Και ζήτησε λίγο νεράκι (για να πιει),,,και οι μ@λ@κες οι Βεροιώτες του χαλάσαν και το μαλλί(αφού νομίσαν πως το θελε για να του περάσει ο …πονοκέφαλος)….

    ΠαλιοΗμαθία, εσύ και οι κάτοικοί σου>>>>>>>!!!

  4. Είχα την εντύπωση πως το quote στο οποίο αναφέρομαι έχει να κάνει με το επεισόδιο στο Alter, όχι με το σημερινό.

  5. @Adamo σαφώς και αναφέρεσαι στα περί ALter, εγώ στις «κάμερες» αναφέρομαι…:P

  6. Όταν είσαι «αγαπητός» άνθρωπος όλοι σε φθονούν, ενίοτε χειροδικούν κιόλας! Ευτυχώς που υπάρχει «ενημέρωση» :-ΡΡΡ

  7. Nemertes

    Άν ήμουν άντρας πάντως… θα το θεωρούσα μεγάλη ξεφτίλα ΟΛΟΙ να με δέρνουνε!

  8. Καλά κάνω και δεν βλέπω τηλεόραση, ε μπαμπά?

  9. Τελικά τον έδειραν ή φύσηξε και έπεσε, καθότι μισή μερίδα?

  10. Χαχα πάλι κάτι βρήκε για να τον δείξουν τα κανάλια . Αμυχές είχε ; Μήπως του έσπασαν κανένα νύχι ; :)))

  11. henry kissinger

    Ειμαι μπινεκολογος εγκριτος,μην γραφετε για μενα
    Ειμαι διασημος νομικος, κανω και τηλεδικες,
    και οτι λεω το εννοω ,λεξη δεν παιρνω πισω
    τα σχολια σας δεν μπορω ,δεν υποφερω τοσο
    Για αυτο αυριο, κιολας με αγωγες,μυριες θα σας φορτωσω
    Οταν με σπρωχνουν στην Ε.Π.Α.Ε μυνηω για κακωσεις,μωλωπες αλλα και πληγες,μου ριξανε χαστουκια
    χαστουκια δινω ομως μονο εγω σε αυτον που ομαδα αλλη απο την δικη μου
    κοουτσαρει,
    τοτε βεβαιως και ισχυριζομαι »δεν φταιω εγω, κυριοι δικαστες», με ριξαν στου γηπεδου το χορταρι
    εγω ειμαι στρεητ προεδρε,απηλειται η ζωη μου
    το Κολωνακι γιομισε ,μας δερνουνε οι γκει
    και δυο και τρις καβαλα απ τον μαντροτοιχο, μπουκαρω στο καναλι
    »μου κλεισανε την εισοδο, με πλακωσε γομαρι»
    »γυναικα παρε το 100, τρια ψηφια εχει»
    »παρε και το 188, ασθενοφορο να ρθει»
    και το φωναζω ο νομικος για να ακουστει αλλη μια
    »εγω ειμαι θυμα ,σας λεω»
    μου φραξανε το στομα μου ,μου πηραν την μηλια μου
    με σατυριζουν αδικα,ποναει η αφεντια μου
    με χτυπησαν και δυο και τρεις, μα ‘γω δεν χαμπαριαζω
    θα τους κοτσαρω αγωγες, μεδουλι θα τους βγαζω
    μα την δικηγορια μου,εγω δεν τους αφηνω
    και τα μυαλα στα καγκελα αμα θα λαχει, χυνω
    ειμαι αυτοδημιουργητος,διαβαζω εφημεριδα,
    με βιλα εις την Μυκονον, και την μαμα πατριδα
    για αυτο σας λεω φρονιμα, ενοχλητικοι, στα ποστ,στα σχολια σας
    αυριο την πιπιλα σας, και ολοι στα σχολεια σας
    γιατι και αν απο δικη περασετε, γλυτωσετε, και χασω
    σπιτι σας τον μαντροιχο, ευκολα θα περασω.

  12. @tsopanis
    Ποια είναι η Εύα;
    @adamo
    Τι σημασία έχει, η ιστορία επαναλαμβάνεται…
    @Epsilon
    Αυτό για την ενημέρωσή ήταν πολύ καλό. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?
    @Nemertes
    Τι δεν είσαι άντρας;@#$@@#@$
    🙂
    @argyrenia
    H τηλεόραση δεν είναι για την κόρη μου. Αυτήν θα την κάνω μοντέλο 😉
    @ΣεΞπΥρ
    Μου θύμησες μια ταινία που ο τύπος έχασε την βάρκα του από κεραυνό και έκανε μήνυση στον ΘΕΟ !!!! Λες να φύσηξε;
    @ellinida
    Δεν το κάνει για κανάλια, τα κανάλια το κάνουν γι αυτόν
    @henry kissinger
    ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΟ 🙂
    (περιμένω μαιλ)

  13. Πως τη λένε τη γυναίκα του? Εύη, Εύα (!)Αυτή που τον περναέι κανα κεφάλι…>
    Η χωρίσανε? ιδέα δεν έχω .;)
    Καλημέρα σας:)

  14. @tsopanis
    Όχι βρε δεν χωρίσανε, αυτή που ρωτούσε τι νούμερο είναι το εκατό δεν λές… Εύη Εύη Εύη, έχουν και μωράκι (αυτό θα μάθει καράτε σίγουρα)

  15. χαχαχαχααχα, ναι αυτή με το «100»…
    Την καλημέρα μου 🙂

  16. Η μοναδική απορία που έχω είναι… πως καταφέρνει ο μπαγάσας να τρώει ‘τόσο ξύλο‘ κάθε φορά, και να μην βγάζει ούτε μια ρανίδα (sic) αίμα.

    Ερώτηση κρίσεως.

    Που αλλού γίνεται αυτο?

    Στο Hollywood, βρε κουτό! 😉




Σχολιάστε

