Με μπερδέψατε κύριε Ανδριανόπουλε

Έξω από την βουλή και με την βούλα του εκλογοδικείου ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος.

Το δικαστήριο, θεώρησε ότι ήταν ασυμβίβαστη η συνεργασία του με την εταιρεία «European Profiles».

Στην καθημερινή διάβασα ότι «στην εταιρεία αυτή, ο πρώην βουλευτής ήταν επικεφαλής ομάδας διεθνών ειδικών και είχε την ευθύνη του προγράμματος αντιμετώπισης των μονοπωλιακών συνθηκών στη Ρωσική αγορά, καθώς και των κεντρικών συνεννοήσεων με παράγοντες της κυβέρνησης και της ανεξάρτητης αρχής ανταγωνισμού της Ρωσικής Ομοσπονδίας για ζητήματα εκπαίδευσης στελεχών σε θέματα προβολής των αρχών του οικονομικού ανταγωνισμού και της ελεύθερης αγοράς».

Στην ιστοσελίδα του κου Ανδριανόπουλου, δεν βρήκα σχετικό σχόλιο, όμως βρήκα ένα

μάλλον ασυμβίβαστο λινκ !!!

christodoulos_html.jpg

Εκτός και αν το διαφημιστικό banner για το βιβλίο…

Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μανώλης Βασιλάκης


σελίδες: 666
έκδοση:
2006
ISBN: 960-252-0094

666 σελίδες με το λόγο και τα έργα του Αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου, του πολίτη με αριθμό ταυτότητας 666 974. Μια συναρπαστική περιήγηση στον θαυμαστό κόσμο της Ελληνορθοδοξίας και την «εθναποστολή» που έχει καταντήσει μάστιγα για τη χώρα μας.

…είναι προϊόν συμβιβασμού 🙂 !!!

Συνεχίζοντας την έρευνα μου, ( καθυστέρησα λίγο, γιατί έπρεπε να βλέπω και την Ζουμπουλία στο παρά πέντε ) επισκέφθηκα το blog του βιβλίου ( ΑΥΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ),

όπου σε ένα «ενδιαφέρον» ποστ, σχετικό με την παρουσίαση του βιβλίου στην Θεσσαλονίκη, διαπίστωσα ότι στο πάνελ των ομιλητών

βρισκόταν ταυτόχρονα και δίπλα δίπλα, οι κύριοι….

αλλά ας αφήσουμε το original κείμενο για να βγάλετε τα συμπεράσματά σας…

«Ομιλητές ήσαν (κατ’ αλφαβητική σειρά) οι κύριοι: Ανδρέας Ανδριανόπουλος, Αντώνης Μανιτάκης, Νίκος Μπίστης, Γιάννης Μπουτάρης και ο καθηγητής της Θεολογικής Ιωάννης Πέτρου. Στην εκδήλωση απηύθυνε χαιρετισμό ο σεβαστός ομότιμος καθηγητής της Θεολογικής κ. Σάββας Αγουρίδης. Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε ο διευθυντής της εφημερίδας «Αγγελιοφόρος» κ. Τραϊανός Χατζηδημητρίου.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι πρώην υπουργοί Σπύρος Βούγιας και Γιώργος Πασχαλίδης, ο υποψήφιος του ΣΥΝ για τις δημοτικές κ. Τάσος Κουράκης, ο κ. Μάκης Τρικούκης, καθηγητές και συγγραφείς, όπως οι Γιάννης Μανωλεδάκης, Νίκος Παρασκευόπουλος, Φαίδων Μαλιγκούδης, Ι. Κουκιάδης, Πέτρος Μαρτινίδης, Απόστολος Λυκεσάς, Δημ. Λυπουρλής, Θόδωρος Ιωαννίδης, Γιάννης Πλάγγεσης, Λ. Λαζαρίδης, Γιώργος Καριπίδης και πολλές άλλες προσωπικότητες του πνευματικού κόσμου της Θεσσαλονίκης.»

Ο μόνος που δεν παρευρέθει,

περίμενε στην στάση του μετρό και δεν πρόλαβε την έναρξη,

ήταν ο νομάρχης Θεσσαλονίκης και πάσης Ελλάδος αγαπητός κύριος Ψωμιάδης….

Με λίγα λόγια, αυτό δεν ήταν παρουσίαση βιβλίου, ήταν κυβέρνηση ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ !!!

Advertisements

  1. Μπερδεύτηκα αρκετά, τόσο με το βιβλίο όσο και με τα σχόλια στο blog του βιβλίου. Επίσης δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει ο Ν. Δήμου (τον οποίο εκτιμώ) να προλογίσει ένα θρησκευτικό βιβλίο! Με τον Χριστόδουλο δεν έχω τίποτε παραπάνω από όσο με κάθε είδους υπηρέτη οργανωμένης θρησκείας, που είναι ταυτόχρονα εξουσιαστής και εκμεταλλευτής της απλοϊκότητας του λαού. Τι πραγματεύεται, τελικά, το βιβλίο;

  2. @heliotypon
    Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο και συμφωνώ 100% με όσα λές.
    Περίεργη η παρέα. Και ομολογώ ότι ο ρόλος ενός ανθρώπου φιλελεύθερου, επιστήμονα και οραματιστή, σε αυτή την ιστορία με ξενίζει.
    Ήταν και Μπίστης εκεί,
    ήταν και Μπουτάρης δίπλα …
    Χύμα στο κύμα…
    Κρίμας

  3. reader

    Μα πού είναι το μπέρδεμά σας;!

    Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι κατά του Χριστόδουλου κι όχι υπέρ όπως νομίζετε. Πρώτα να διαβάζετε και μετά να κρίνετε.

  4. @reader
    Το μπέρδεμα είναι στο ότι υπέρ του βιβλίου, ενώθηκαν πολλές και διαφορετικές δυνάμεις… Διαφωνείς;

  5. Conny

    Ο κ. Μ.Βασιλάκης χαρακτηρίζει τον κ. Χριστόδουλο «μάστιγα του θεού» για την ελληνική κοινωνία και παραθέτει στο βιβλίο του αποσπάσματα από τους διχαστικούς και οπισθοδρομικούς λόγους του αρχιεπισκόπου… Αυτό το βιβλίο παρουσίασαν στη θεσ/νίκη οι προαναφερόμενοι και το ίδιο είχε παρουσιαστεί λίγο καιρό και στην Αθήνα.

    Το επόμενο είναι ότι οι δυνάμεις που ενώθηκαν υπέρ του βιβλίου και κατά της πολιτείας του κ. Χριστόδουλου «πολλές και διαφορετικές δυνάμεις»… Τι ενοχλεί εδώ, ότι ήταν πολλές, ότι ήταν διαφορετικές; Μία και διαφορετικές δεν λέει! Πολλές και ταυτόσημες, πάλι δεν λέει.

    Μήπως εννοείς «ετερόκλητες»; Αν ναι, κάνεις λάθος! Όλοι οι συμμετέχοντες στην παρουσίαση του βιβλίου (και μαζί τους κι εγώ), συμφωνούν ότι δεν έχει καμιά αρμοδιότητα να παρεμβαίνει ο κ. Χριστόδουλος στην κοινωνία με το διχαστικό του λόγο, κατά των ξένων, κατά των ομοφυλόφυλων, κατά των αθέων, κατά του Διαφωτισμού, κατά των μορφωμένων, κατά των αριστερών, κατά όλων εκείνων που επηρεάζουν τον κόσμο και κόβουν έσοδα από τον ίδιο (τώρα ζητάει από τις ενορίες να του στέλνουν 5.000 ευρώ κάθε μήνα παό το παγκάρι, έχει έξοδα ο άνθρωπος).

    Και δεν καταλαβαίνω, γιατί γράφονται σχόλια για τους συμμετέχοντας στην παρουσίαση, θετικά ή αρνητικά, αφού δεν ξέρετε περί ποίου βιβλίου πρόκειται, δεν το έχετε διαβάσει – όσοι εκφραστήκατε με αυτό το πνεύμα! Τι θα πει «ο Δήμου σχολίασε ένα θρησκευτικό βιβλίο»; Θεολογικό είναι το βιβλίο του Βασιλάκη; Διαφωνίες για την ύπαρξη του θεού περιγράφει; Κάντε μια ανάγνωση πρώτα, δεν σας πίεσε κανείς να σχολιάσετε πρόωρα…

  6. Στο σχόλιό μου εξέφρασα ακριβώς αυτήν την απορία. Επειδή ΔΕΝ έχω διαβάσει το βιβλίο (ε, δεν έχω και τόσο γρήγορη πρόσβαση σε βιβλιοπωλεία ώστε να το έχω διαβάσει εντός πέντε λεπτών από την ώρα που διάβασα το ποστ…). Απλώς από το Blog δεν ήταν (για μένα) ξεκάθαρο περί τι είδους βιβλίου πρόκειται. Θολά είναι τα σχόλια και δεν κατάλαβα τίποτε. Μπορεί να φταίει και το (χαμηλό) IQ μου αλλά ο συγγραφέας του ποστ θα μπορούσε να είναι πιο σαφής, νομίζω!

  7. @Conny
    Αγαπητέ μου,
    Σας ευχαριστώ για σχόλιό σας.
    Ξεκινώ την απάντηση μου με μία ομολογία.
    Εγκλημάτησα κύριε.
    Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο του κυρίου Βασιλάκη.

    Όπως είναι φανερό από το ποστ μου, οδηγήθηκα στο βιβλίο μέσα από το σιτε του κυρίου Ανδριανόπουλου και ενημερώθηκα σχετικά, μόνο από το αντίστοιχο σιτε του κυρίου Βασιλάκη.

    Ευτυχώς στο ποστ μετέφερα ολοκληρωμένο τον μικρό πρόλογο που βρήκα στο διαφημιστικό λινκ και έτσι δεν με κατηγορείτε ΚΑΙ για παραπλανητική πληροφόρηση.

    Είναι προφανές, ότι το βιβλίο δεν εγκωμιάζει τον αρχιεπίσκοπο.
    Είναι προφανές επίσης ότι το ακριβές περιεχόμενο του βιβλίου με αφήνει αδιάφορο, προς στιγμή τουλάχιστον.

    Αυτό που κίνησε το ενδιαφέρον μου είναι ότι, τόσοι εκπρόσωποι διαφορετικών, πολιτικών και φιλοσοφικών πεποιθήσεων, τα βρήκαν μεταξύ τους, για να προλογίσουν ένα βιβλίο και ταυτόχρονα να αντιμετωπίσουν έναν συγκεκριμένο εχθρό τον Χριστόδουλο (αυτό εννοούσα με το «το πολλές και διαφορετικές» δυνάμεις ) .

    Και το ενδιαφέρον είναι αγαπητέ μου, ότι αυτοί οι άνθρωποι,
    ΔΕΝ έχουν μαζευτεί ΜΑΖΙ για να διεκδικήσουν καλύτερες συντάξεις για τον παππού μου,
    ΔΕΝ έχουν βρεθεί ΜΑΖΙ σε καμιά εκδήλωση φιλανθρωπικού σκοπού,
    ΔΕΝ τους έχω δει να μοιράζουν ΜΑΖΙ φαγητό στους άστεγους
    ούτε τους έχω δει ενωμένους σε καμιά άλλη περίπτωση που αντικειμενικά θα θεωρούσαμε ότι αφορά το καλό των συμπολιτών τους, το δικό μας καλό.
    (παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος).

    Αν λοιπόν ο φιλελευθερισμός ενώθηκε με την σοσιαλιστική-ανανεωτική αριστερά, το πρώην και νυν ΠΑΣΟΚ και τις υπόλοιπες δυνάμεις λόγω της ύπαρξης του Χριστόδουλου (το οποίο αν θυμάμαι καλά όλοι καλωσορίσανε κάποτε) τότε μάλλον μου έχουν δώσει τον μόνο λόγο που θα με κάνει να τον συμπαθώ.

    Και για να μην παρεξηγηθώ(εξηγώ την παράφωνη σκέψη μου), αφού ένωσε τους Έλληνες, έστω και ενάντιων του, προσέφερε εθνικό έργο ο αρχιεπίσκοπος. Ίσως μας γίνει συνήθεια και ενωθούμε και ενάντιων της φτώχιας, της ακρίβειας, των ανισοτήτων, της στέρησης ελευθεριών και τόσων άλλων δεινών της ελληνικής κοινωνίας.

    Σχετικά με την απορία που εκφράσατε,
    «και δεν καταλαβαίνω, γιατί γράφονται σχόλια για τους συμμετέχοντας στην παρουσίαση, θετικά ή αρνητικά, αφού δεν ξέρετε περί ποίου βιβλίου πρόκειται»
    έχω να πω το εξής απλό:

    Το ποστ δεν ασχολήθηκε ούτε με τα πρόσωπα, ούτε με το βιβλίο.
    Ασχολήθηκε μόνο με την – κατά την γνώμη μου – αφύσικη συνύπαρξη, του κυρίου Ανδριανόπουλου, με πρόσωπα εκτός της δικής του, φιλελεύθερης κοσμοθεωρίας.
    Δεν είμαι σίγουρος αν εκπροσωπείτε τον συγγραφέα του βιβλίου, τον κύριο Δήμου (αναφέρετε το όνομά του νομίζω), ή οποιονδήποτε άλλον εκτός του εαυτού σας, αλλά να είστε σίγουροι ότι δεν θα έκρινα λη σχολίαζα ένα βιβλίο, χωρίς να το διαβάσω.

    Πρέπει δε να ομολογήσω ότι ορισμένα από τα επιχειρήματα του βιβλίου, όπως τα αναφέρετε, έχουν ενδιαφέρον και με βρίσκουν σύμφωνο.
    Αν εσείς ή οποιοσδήποτε άλλος, θέλετε να μας μιλήσετε για το βιβλίο, καλοδεχούμενοι είστε.
    Όμως σας παρακαλώ διαβάστε με μεγαλύτερη προσοχή και χωρίς αμυντική στάση το ποστ και θα επαναθεωρήσετε πολλά από αυτά που έχετε αντιληφθεί για το κείμενο μου.

    Τέλος αισθάνομαι να υπερασπιστώ (αν και απάντησε ικανοποιητικά κατά την γνώμη μου) τον συντάκτη του σχολίου heliotypon) διότι είναι προφανές ότι, στο κείμενό του, αναρωτήθηκε για το περιεχώμενο του βιβλίου και δεν διατύπωσε κανένα προστατευτικό σχόλιο για τον Αρχιεπίσκοπο. Η άποψη δε ότι το Blog του βιβλίου δεν είναι κατατοπιστικό, καλό είναι να μεταφερθεί στους υπευθύνους του και αυτοί να δράσουν κατά βούληση..

    Στην διάθεσή σας

    Παράφωνος

  8. aaa

    ΕΞΗΓΗΣΗ : Η ΣΥΝΑΞΗ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗ ΔΗΛ.
    ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΒΛΕΠΕ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΛΟ-ΓΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ…

  9. @aaa
    ΑΑΑΑΑ έτσι εξηγούνται όλα…

  10. Αγαπητέ Παράφωνε,

    δεν είναι τόσο ασυμβίβαστο, εντελώς διαφορετικής προέλευσης διανοούμενοι να τα βάζουν με τον «αρχιεπίσκοπο». Εν πάσει περιπτώσει, έχω ένα φίλο εδώ στην περιοχή (τον Αντώνη) που είναι φανατικός οπαδός του, και… ξεχέζουμε ο ένας τον άλλον (για πλάκα) επειδή εγώ είμαι το… αντίθετο (είχα και ιστοσελίδα σχετική, αλλά… κατέβηκε βίαια, μαζί με όλες τις άλλες).

    Θα σου λύσω την απορία (του «ασυμβίβαστου») ως εξής. Αυτή τη στιγμή εντελώς διαφορετικής
    ιδεολογίας άτομα ενώνουν τις διαμαρτυρίες τους, κατά της «κυρίας» που προκάλεσε το κλείσιμο
    του μόνιτορ. Δηλαδή, όταν κάποιο άτομο ή καθεστώς (κλπ) απειλεί θεμελιώδεις ελευθερίες και
    αρχές, είναι φυσικό να ενώνονται εναντίον του κάποιοι που (υπό κανονικές συνθήκες) θα
    τσακώνονταν.

    Ετσι δεν σε παρεξηγώ για τις ανησυχίες σου, αλλά αν τα λέγαμε από κοντά ή ανταλλάσσαμε
    μαίηλ, ίσως μάθαινες κάποια πράματα που θα σε προβλημάτιζαν πολύ.

    Γιώργος

  11. Παρεπιμπτόντως, το βιβλίο του Βασιλάκη το διαβάζω εδώ και πολλές βδομάδες. Εφτασα στο
    60 τοις εκατό και μετά… αργοπορώ γιατί βαριέμαι. (Βαριέμαι λόγω αηδίας για
    τον Χρ., ΟΧΙ για το Βασιλάκη).

    Αυτή τη στιγμή υπάρχουν άνθρωποι από ΟΛΟ το πολιτικό φάσμα που αντιπαθούν τον Χρ.
    και αυτό δεν είναι παράξενο, αν σκεφτούμε την περίοδο των εκκλησιαστικών σκανδάλων
    (ή μήπως ξεχάσαμε, πολύ γρήγορα?)

    Τα πάντα είναι θέμα πληροφόρησης
    Γιώργος

  12. Από όλη αυτήν αλληλογραφία αλλά και το ότι κάποιος έγραψε βιβλίο με θέμα τον Χρ. συνάγω ότι δίδεται υπερβολική αξία στον περί ου ο λόγος. Μπορεί αυτός, ειδικά, με τις πρωτοβουλίες του και τις δραστηριότητές του, να ξεπερνάει κατά πολύ τις «υποτιθέμενες» αρμοδιότητές του (γιατί τι αρμοδιότητες μπορεί να έχει ένας άνθρωπος που μπαίνει σ’ αυτόν τον χώρο, άλλες από την διατήρηση της εξουσίας του παπαδαριού;) αλλά δεν είναι και καμία εξαίρεση. Και μεγάλη τιμή του περιποιούν όσοι ασχολούνται με αυτόν! Προσωπικά δεν νομίζω ότι αξίζει να αφιερώσω τον χρόνο για να διαβάσω ένα τέτοιο βιβλίο! Αδιαφορώ τόσο για τον Χρ. όσο και για οποιονδήποτε της συντεχνίας του!

  13. GoAs

    Δυστυχως Heliotypon, ο Χρ. εκμεταλλευεται στο επακρον τα συντηρητικα αντανακλαστικα που μας ξυπνησαν τα πρωτα εγχωρια σημαδια της αγκοσμιοποιησης και ερχεται αρωγος της γιαγιας που της «σβηνουν τη θρησκεια απο την ταυτοτητα», του οικοδομου που «οι Αλβανοι του τρωνε τη δουλεια», του αναρχικου που βλεπει «το μεγαλο κεφαλαιο να πλημμυριζει τον κοσμο» κτλ.

    Υπαρχει μια εντονη κοινωνικη ανησυχια – εμεις οι διαδυκτυωμενοι ισως δεν τη βιωνουμε το ιδιο, για μας η γη εχει γινει ενα χωριο εδω και καμποσο καιρο – για το ποσο Ελληνες ειμαστε και τι σημαινει αυτο… Απο τη μια η ΕΕ, απο την αλλη η ιστορια του «Εθνους»…

    Ετσι μην παραξενευεσαι που βλεπεις απο τη μια τον Καραμπελια να βγαζει βιβλιο για την Αλωση της Πολης απο τους Φραγκους και απ’την αλλη τον Ανδριανοπουλο να συνασπιζεται με τον Μπιστη κατα Χριστοδουλου…!




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: