Filmnet-Nova σε μισώ, εσύ;

Αυτές οι μονοπωλιακές καταστάσεις με εκνευρίζουν απίστευτα.

angry-frogwww.jpg

Τόσα χρόνια το Filmnet έχει καταφέρει να εξαφανίσει κάθε ανταγωνιστή.

Θυμάμαι την προσπάθεια των Σάλα και Κοντομηνά για μία εναλλακτική συνδρομητική τηλεόραση, που κατέληξαν (μετά από σκληρό πόλεμο), στα σκουπίδια.

Και τί καταλάβαμε τώρα;

Προσπαθώ εδώ και 2 ώρες να πιάσω το κέντρο εξυπηρέτησης και με γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια.

Στην δε ιστοσελίδα τους δεν έχουν οδηγίες για αντιμετώπιση προβλημάτων διότι είτε δεν έχουν προβλήματα είτε δεν τους νοιάζουν τα δικά μας…

Έτσι μου έρχεται να βάλω δορυφορική και να τους γράψω ΕΓΩ στα παλαιότερα των υποδημάτων μου …

  1. «Στην δε ιστοσελίδα τους δεν έχουν οδηγίες για αντιμετώπιση προβλημάτων διότι είτε δεν έχουν προβλήματα είτε δεν τους μοιάζουν τα δικά μας…» Εδώ καλέ μου άνθρωπε στο site τους δεν έχουν Επιλογή «About us». Αντιμετώπιση προβλημάτων θα είχανε;

  2. Καλά, υπάρχουν ΑΚΟΜΑ άνθρωποι πόυ βλέπουν τηλεόραση; 🙂

  3. Συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες…

  4. Από τα καλά της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και του ανταγωνισμού, καθώς και της «κρατικής εποπτείας» που μας τάζουν 🙂

  5. @Πάνος
    Μου την λές;
    Καλά κάνεις 🙂

    @πρεζα tv
    Μόνο που στην περίπτωσή μου δεν πρόκειτε για αγία οικογένεια…

    @karpidis
    Δεν φταίει το κράτος, εμείς φταίμε που επιτρέπουμε να μας συμπεριφέρονται σαν βλάχους…

  6. εδώ στα ξένα δεν γίνεται να μην έχεις τη Νόβα, ειδικά για τα παιδιά που πρέπει να ακούν ελληνικά. δυστυχώς ακούν μέσα στ’ άλλα και τις φωνές Τράγκα-Κακαουνάκη… 😦

  7. Ο δε Γκράουτσο Μαρξ έβρισκε την τηλεόραση άκρως επιμορφωτική. Κάθε φορά -λέει- που άναβε η τιβί αυτός πήγαινε σε κάποιο άλλο δωμάτιο και διάβαζε ένα βιβλίο.

  8. Σορυ , αλλά διαφωνώ μαζί σου. Αν δεν υπήρχε και η συνδρομητική θα μας είχαν στείλει εντελώς αδιάβαστους τα ιδιωτικά. Οσο για την προσπάθεια του Alpha Digital δεν φταίει η Νοβα που δεν προχώρησε αλλά τα λαμόγια που διαχειρίστηκαν το μπατζετ και ακόμα και τώρα τρώνε με χρυσά κουτάλια.

  9. Ανώνυμος

    Συγνώμη άλλα αυτό το έχεις δει στο site της Nova??/

    Tηλεφωνήστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Συνδρομητών καλώντας το 210 660 2000

    * 7 ημέρες την εβδομάδα
    * Δευτέρα έως Σάββατο: 09:00 – 22:30
    * Κυριακή και αργίες: 10:00 – 22:30.

  10. @roidis
    Έχεις δίκιο, οι Έλληνες σε όλο τον κόσμο επικοινωνούν με την μαμά πατρίδα μέσω της Nova. Αυτό θα έπρεπε να κάνει τους υπευθύνους, λιγότερο ανεύθυνους και να δημιουργήσουν ένα τμήμα εξυπηρέτησης πελατών οργανωμένο και λειτουργικό.
    @Jane E.
    Α δεν είχε και αυτός filmnet ε
    (βλέπω φιλαράκια και προφανώς η απάντηση επηρεάσθηκε από chandler)
    @convinced
    Σε ευχαριστώ που διαφωνείς αλλά δεν νομίζω ότι το ποστ μου είναι εναντίον της συνδρομητικής.
    Ενάντια στο μονοπώλιο που τους επέτρεψε να λειτουργήσουν χαλαρά είμαι.
    Επιτρέπεται για παράδειγμα να μην είναι υπάρχουν στο σιτε οι οδηγίες εγκατάστασης. Επιτρέπεται να μην λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο τις ώρες που αναφέρονται στο σιτε. Επιτρέπεται όταν δεν λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο να μην υπάρχει ένας αυτόματος τηλεφωνητής που να ενημερώνει. Επιτρέπεται στο εξωτερικό αντίστοιχες υπηρεσίες να είναι είτε πολύ χαμηλότερου κόστους είτε πλουσιότερων παροχών με το ίδιο κόστος (o roidis νομίζω ότι θα επιβεβαιώσει τις πληροφορίες μου για το κόστος).
    Σχετικά με τον Alpha Digital δεν έχω πληροφόρηση από μέσα (αν έχεις με ενδιαφέρει), αλλά από όσα θυμάμαι υπήρχε πολύ έντονο παρασκήνιο και αθέμιτος ανταγωνισμός ώστε να μην επιβιώσει. Άλλωστε γι αυτό και κανείς μέχρι τώρα δεν επανέλαβε το εγχείρημα.
    @Anonymous
    Εσύ αυτό το είδες ανώνυμε;
    «Προσπαθώ εδώ και 2 ώρες να πιάσω το κέντρο εξυπηρέτησης και με γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια»
    Συγνώμη για την ειρωνεία. αλλά η ανωνυμία σου μου μυρίζει NOVA. Αν κάνω λάθος απολογούμαι ειλικρινά. Αν δεν κάνω λάθος βάλε επώνυμο 😉

  11. Ως πρώην απολυμένη του alpha digital έχω να σου πω:

    ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΣΕΣ;;;;;;;;;;;;;

    (για να μη λες δηλαδή ότι δε σου σχολιάζω) 😀

  12. @x-psilikatzoy
    Δες το από την θετική πλευρά. Μπορείς στο βιογραφικό σου να γράφεις, έφυγα και κλείσανε 😉

    Με είπες μαλάκα; 🙂

    (δεν μετράει αυτό το σχόλιο γιατί είσαι συναισθηματικά φορτισμένη, μπορεί και να τα έχεις πιεί από τα νεύρα σου)

    ΣΗΜ: Δεν μας λες τι ακριβώς συνέβει με τον digital. Τον φάγανε οι από μέσα η οι από έξω;

  13. «Δεν μας λες τι ακριβώς συνέβει με τον digital. Τον φάγανε οι από μέσα η οι από έξω;»

    Βρε παλιοκατίνα (είδες; δε σε ξαναείπα μαλάκα), τον μπελά σου ψάχνεις; Άσε γιατί θα γίνει πάλι σαν το ποστ με εκείνο το καναλάκι που παρτουζωνόσαντε.

    Έλα, φιλιά, έχουμε και δουλειές λέμε. 😛

  14. Μαμά και μπαμπά, δεν μπορώ να σας βλέπω να τσακώνεστε.
    Μου δημιουργείτε τραύματα.
    Κι εγώ που χάρηκα ότι τα ξαναβρήκατε εξαιτίας μου σε εκείνο το αμέρικαν μπαρ στον Βοτανικό.
    Κάντε ακόμη μια προσπάθεια για το μοναχοπαίδι σας!!!
    Για να χαίρεστε αγαπημένοι την δημιουργία σας!
    Εμένα!!!

  15. Ενα πράγμα θα σου πω με πάσα βαβαιότητα. Ο Αλφα ντιτζιταλ έφαγε μόος το κεφάλι του. Ο Τσωτσορός εμπιστεύτηκε τα χρήματα του σε ανθρώπους που δεν είχαν ιδέα απο συνδρομητική αλλά είχαν μεγάλες «φιλοδοξίες». Ο Χαρούλης που είναι απο τότε? Εξαφανισμένος, τρώει αυτά που έβγαλε τότε!

  16. «Συγνώμη άλλα αυτό το έχεις δει στο site της Nova??/

    Tηλεφωνήστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Συνδρομητών καλώντας το 210 660 2000

    * 7 ημέρες την εβδομάδα
    * Δευτέρα έως Σάββατο: 09:00 – 22:30
    * Κυριακή και αργίες: 10:00 – 22:30.»

    Συγνώμη αλλά το να δίνεις ΜΟΝΟ τηλέφωνο σε web site περνάει το Internet σε άλλη διάσταση λεβέντη μου. Διαγαλαξιακή. Πες στα παλικάρια αν ξεμείνουν από δουλειά ότι ψάχνουν κόσμο στο Google. Μην ξεχάσουν να στείλουν βιογραφικό.

    Sorry άμα σας χαλάω την κουβέντα αλλά δεν μπορώ να τα ακούω αυτά που λεει ο ανώνυμος. Θα αποσυρθώ στη σπηλιά μου και δεν θα ξαναενοχλήσω – το υπόσχομαι. Τα σέβη μου

  17. Nemertes

    Δούλευα ως φοιτήτρια στην εναλλακτική. Μπουκέτο το λέγαμε. Έλεος. Ήμουν εκεί όταν άνοιξε και όταν έκλεισε. Θυμάμαι ο κόσμος δεν άντεχε δύο συνδρομητικά. Έλεγε συνέχεια «θα βάλω και άλλο αποκοδικωποιητή;» Αυτό όμως που ήταν πραγματικό φιάσκο ήταν με τα δικαιώματα των αγώνων. Ο ανταγωνιστής είχε πάρει δικαιώματα για 5 χρόνια. Τρέχανε μετά οι ομάδες να βρουν άλλα κανάλια. Κάτι ακούστηκε όταν έκλεισε για κάποιον γιο που…τα έκανε μαντάρα…

    Τώρα για το μίσος σου… εγώ τους μισώ διπλά. Εντάξει τον γαύρο μου τον δείχνει η κρατική. Αλλά ως φαν του αθλητισμού γενικά, μου την σπάει αφάνταστα να θέλω να δω μεγάλες ομάδες και να πρέπει να περιμένω πότε θα μείνει κενό στο πρόγραμμα για να πάρει το μεγκα ή ο άλφα καμιά μετάδοση. Όλα τα πρωταθλήματα τα έχει το σουπερ σπορτ, όλες τις ελληνικές πλην γαύρου και κέρκυρας επίσης, όλο το τσάμπιονς λίγκ επίσης!

    Άσε και κάτι για τους άλλους ρε μεγάλε! Δώσε καμιά μικρότερη προσφορά, μπας και δούμε λίγο σοβαρή μπάλα! Δεν θα σου πω πόσα λεφτά έχω δώσει στις καφετιέρες. Και όχι αρνούμαι να δίνω 60 (τόσα δεν είναι;) στον νταβά…

    Εντάξει με τις ταινίες. Αλλά πρέπει να κάνουμε ιδιωτικό και τον αθλητισμό ρε πούστη μου; (μετά συγχωρήσεως)…

  18. @x-psilikatzoy
    «Μαλάκα, κατίνα» !!!
    Πρέπει να σταματήσεις να μου μιλάς τρυφερά,
    θα ζηλέψει ο Κάλτσο και δεν θέλω…

    Που το θυμήθηκες αυτό για το Νίκο…
    Ήταν πμ, (προ μόνιτορ δηλαδή) και δεν ήξερα ότι ήσουν ενημερωμένη για τα τότε γεγονότα…
    Πάντως εγώ επιμένω πως θέλω να μάθω για το στορυ του digital…
    Τα φιλιά ( ακόμα και του Ιούδα) 😉 τα δέχομαι γιατί η μαμά μου μ΄ έμαθε να μην λέω ποτέ όχι 🙂 🙂 🙂 σε φιλιά…

    Άλλωστε είναι και το παιδί και πρέπει να προσέχουμε…

    @argyrenia
    Κόρη μου μην ανησυχείς. Χαϊδευτικό ήταν «το μαλάκα» 😉 Μια χαρά τα πάμε με την μαμά.
    Μαλώνουμε μόνο για λόγους δημοσιότητας.
    Ξέρεις να χει θέματα να γράφει η esspreso …
    Σημ:Πες στην μαμά η διατροφή θα καθυστερήσει λιγάκι, γιατί με το γράψιμο που να μείνει χρόνος για μεροκάματα…
    Σημ2: Είδες τι κάνεις στο παιδί; Θα μας βγει αναρχικό αν καταλάβει ότι μεγαλώνει χωρίς γονείς!!!

    @convinced
    Μα δεν θέλω να μου πεις ένα, ΠΟΛΛΑ θέλω να μου πεις…

    @uroborus
    Μα δεν μας χαλάς την κουβέντα, αντίθετα την φέρνεις στον σωστό δρόμο…
    Ο ανώνυμος πάντως δεν ξαναφάνηκε και δεν απέκτησε ονοματεπώνυμο…
    Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα αλλάξει η σελίδα τους 🙂

    @Nemertes
    Τελικά όλοι δουλεύανε στο μπουκέτο εκτός από μένα…
    Δεν μου είπες βέβαια γιατί έκλεισε αλλά οι υπόλοιπες πληροφορίες είναι χρήσιμες. Αυτό με τους αγώνες και τα δικαιώματα το θυμάμαι.
    Πρέπει να παραδεχθώ πάντως ότι με το ποδόσφαιρό είμαι άσχετος, οπότε δεν το έχω παρακολουθήσει εκτενώς… Θυμάμαι όμως ότι η κρατική ψώνισε ποδόσφαιρό ακριβά και όλοι μιλήσανε για σκάνδαλο… Κάνω λάθος;;;

    Σε κάθε περίπτωση την δύναμη την δίνουμε εμείς και το μονοπώλιο βέβαια… Ας κλείσουμε τους δέκτες μας 1 μήνα και θα δείτε πως θα πέσουν οι τιμές!!!

  19. nemertes

    Δεν κάνεις λάθος. Και καλά υπήρχε ανταγωνισμός, ο οποίος πρακτικά δεν υπήρχε… Τέλος πάντων, από του χρόνου θα γίνει νέα διαπραγμάτευση των δικαιωμάτων μέσω της Σούπερ Λίγκας, οπότε να δούμε τι θα δούμε…




Σχολιάστε

