Γίνε και εσύ Μόνιτορ, μπορείς…

Από πιτσιρικάς, ήθελα να γίνω πυρηνικός φυσικός. Μετά άλλαξα διάφορους επαγγελματικούς προσανατολισμούς και πρότυπα μου γίνανε διάφοροι τύποι όπως ο Bill Gates, ο Αϊνστάιν, ο Junk, ο Κούγιας και άλλοι σαν και τους προηγούμενους.

Στην μικρή μλογκοπορεία μου ήθελα να γίνω Νίκος Δήμου, αλλά τώρα που είδα τα πράγματα από κοντά…

 

novell-monitor.jpg

 

Αποφάσισα να γίνω Μόνιτορ 🙂

ΣΗΜ: Μετά από 4.989.453.667 comment & email πιστών fun των παραφωνιάδων, που παραπονέθηκαν για την αλλαγή ύφους και ήθους του Blog, αποφάσισα να μην γίνω μόνιτορ αλλά

 

 

lcd-tv-26g-angle-high.jpg

LCD TV

(Στην φωτογραφία για όσους δεν με αναγνωρίσατε, εγώ και η καλή μου, ντυμένοι στου Ζάρα)

ΣΗΜ2:For the monitor fairytale you can press here

 

 

  1. Να γίνεις τουλάχιστον LCD, μοδέρνος και τεχνολογικά εξελιγμένος 😛
    Καλημέρα 🙂

  2. Γινε αυτο που εισαι- Νιτσε

    Ποπο, πως εγινες -Ετσι

  3. και καλά

    τέτοιο απαρχαιωμένο μόνιτορ βρήκες να γίνεις?

    κάτι σε ποιο φλατ χωρίς ακτινοβολία δεν βρήκες?

    καλημέρα 🙂

  4. Και είς ανώτερα φίλτατε συνιστολογιούχε ,σου έυχομαι και σε …plasma!
    Πρόσεξε όμως μην αναμεταδίδεις Carl Bernstein μαζί με Τράγκα ,βαβούρα και Φιλαλήθη ,διότι διατρέχεις μέγα κίνδυνο να…κλείσεις!

  5. @confused
    Κατ αρχήν είμαι παλαιών αρχών, αλλά δεν έχεις άδικο ότι πρέπει να εκμοδερνιστώ 🙂

    @Misirlou Oubliez
    Είμαι όπως με βλέπεις «Παράφωνος»

    Χάλια έγινα έ; Αλλάξαν πολλά από τότε γλυκιά μου 🙂

    @isisveiled
    Καλημέρα αδελφούλα…
    Ξέρω γιατί σου την έσπασα, θα βλέπουν οι άλλοι εμένα και θα νομίζουν ότι όλοι στο σόι είμαστε έτσι 🙂
    ΥΣ:Κάτι είπες για ακτινοβολία, αλλά εσύ πρέπει να ξέρεις πως μου αρέσει να προκαλώ ραδιενεργά … προβλήματα 😉

    @Balidor
    Να και κάποιος που έκανε την σωστή ερώτηση 😉
    Θα δείς, θα δείς…

    @Φιλαλήθης
    Σας ευχαριστούμε για τις ευχές σας, αλλά ακόμη περισσότερο εγώ και οι λυχνίες μου, σας είμαστε υπόχρεοι για τις παραινέσεις.

    ΥΣ:Αλήθεια αν αυτό είναι το μυστικό για να κλείσω σαν μπλόγκερ, please μάστους όλους να τους αναμεταδώσω live… και φέρε και τα κανάλια για την συνέντευξη τύπου 😉

  6. Μπααααααα, εγώ πάντα ήθελα να γίνω αυτό που έγινα: ο best commentator ever.

    χαχαχαχαχαχα ;^p

  7. Έτσι έτσι, που λεν και οι τηλεψυχολόγοι, το παν είναι να έχεις στόχους. 

  8. Μπαμπά, αν γίνεις εσύ μόνιτορ εγώ τι θα γίνω?

  9. Τω καιρώ εκείνω (γμτ, μου λείπει η υπογεγραμμένη) το να ΄ναι κάποιος ειδικός στους υπολογιστάς ήτο δυσεύρετο! Μας δηλοίς λοιπόν, πως είσαι μ’ αυτό εμμέσως πως είσαι σπάνιας αξίας!
    Μα το ξέραμε, αγαπητέ προϊστάμενε! :Ρ

    Υ.Γ.Μη δίνεις σημασία, είναι Παρασκευήήήή, γι αυτό γράφω έτσι! 😉

  10. @mpampakis
    Λοιπόν στα Αρίων θα σε προτείνω εγώ και όλη μου η οικογένεια,
    Ράψε κουστούμι και βρες νταντά για το παιδί…
    @indictos
    Από στόχους άλλο τίποτα. Εμένα πότε θα με κάνουνε στόχο δεν ξέρω 🙂
    @argyrenia
    Κορούλα μου, ότι θέλεις γίνε μόνο μην μοιάσεις στην μαμά σου 😉
    (αν και το tuner δεν το βρίσκω κακή ιδέα, μόνο να πιάνεις και τα ψηφιακά της ΕΡΤ)
    xxx
    @adamo
    Μεγάλε με έστειλες… 0-1
    @Ρενάτα
    Αύξηση δεν θα πάρεις αλλά το ρεπό το κέρδισες
    ( λείπουν 3 λινκμπλογκ από το ταμείο, ελπίζω την δευτέρα να τα έχεις στην θέση τους )

  11. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααααααααααααααααα τώρα κατάλαβα τί ψήνεται…




Σχολιάστε

