Η αλήθεια για το μόνιτορ (αποκλειστικό)

Κάποτε σε ένα μικρό χωριό της μπλογκόσφαιρας, υπήρχε ένα κουτάκι που όταν κοιτούσες μέσα του, μπορούσες να διαβάσεις- να μπεις μέσα στο μυαλό όλων όσων θέλουν σαν μεγαλώσουν να γίνουν πιτσιρίκια.

Το κουτάκι αυτό, έμοιαζε μαγικό αλλά δεν ήταν μάγος ο ιδιοκτήτης-συντηρητής του.

Ένας απλός προγραμματιστής ήταν, που κάποια στιγμή στον ελεύθερο χρόνο του, έπαιξε με τα πλήκτρα του υπολογιστή του, μίλησε σε μια γλώσσα περίεργη για εμάς τους αμύητους και έφτιαξε το Monitor.

Κατά καιρούς ο προγραμματιστής αυτός, ασχολιότανε με το κουτί του, το έβαφε, το συντηρούσε, του έβαζε καινούργια καλούδια και τέλος πάντων το είχε σε αξιοπρεπή κατάσταση ώστε να μπορούσαν οι θνητοί να νιώσουν μικροί θεοί και να διαβάσουν και αυτοί τα μυαλά των άλλων «κοινών θνητών»…

Άλλες φορές όμως ο προγραμματιστής, βαριότανε.

Είχε κουβαλήσει δουλειά από το γραφείο, είχε και την καλή του να κρύβεται σαν γάτα στα πόδια του παρακαλώντας τον, να αφήσει το πληκτρολόγιο και να ασχοληθεί μαζί της, είχε και την γκρίνια των χιλιάδων «φίλων» του που τον θυμόταν μόνο όταν κάτι δεν πήγαινε καλά και άρχισε να σκάει από τα νεύρα του.

Το ποτηράκι είχε πολύ νερό μέσα, αλλά την τελευταία σταγόνα την έβαλε χριστουγεννιάτικα μια κυρία που, για δικούς της λόγους ζήτησε από τον προγραμματιστή να βγάλει το μυαλό της από το κουτί του.

Ο προγραμματιστής δεν ασχολήθηκε και πολύ μαζί της, γιατί με το δίκιο του ο άνθρωπος, μέσα στις γιορτές ήθελε να ξεκουραστεί και να φάει την βασιλόπιτα του, χωρίς να έχει στο μυαλό του, τα μυαλά των μπλόγκερ.

Η κυρία όμως θύμωσε.

Άδικά η με το δίκιο της δεν έχει σημασία, γιατί στα παραμύθια όλοι έχουν δικαίωμα να θυμώνουν χωρίς να μας δίνουν λογαριασμό.

Και ποιοι είμαστε άλλωστε για να μας δώσει λογαριασμό.

Ήπιε ένα ποτήρι παραπάνω αλλά τα φαρμάκια δεν πήγαν κάτω, του έστειλε ένα μαιλ λοιπόν και γκρίνιαξε και βρόντηξε και τέλος πάντων είπε και μια κουβέντα παραπάνω. Μια κουβέντα σαν όλες τις κουβέντες που λέμε και εμείς στα σπίτια μας, στα αυτοκίνητά μας και γενικά στην ζωή μας.

Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Θα σε πάω στο δικαστήριο να μάθεις….

Αυτή την κουβέντα περίμενε και ο προγραμματιστής για να μπορέσει να γεμίσει το ποτηράκι του, με την τελευταία σταγόνα.

Όχι ότι ήταν και μικρή η τελευταία σταγόνα αλλά ήταν απλά μια σταγόνα. Την ήπιε ο προγραμματιστής μαζί με τις άλλες, μονορούφι και χωρίς μεζέ…

Με το ποτήρι στο ένα χέρι, και τον διακόπτη στο άλλο, ανέβασε το ποτήρι στο στόμα του και κατέβασε το διακόπτη…

Έτσι εμείς οι θνητοί (κοινοί και μή) δεν μπορούμε πια να ασχοληθούμε με το μαγικό κουτί και δυσκολευόμαστε να διαβάσουμε τι έχουν οι άλλοι στο μυαλό τους.

Και θυμώσαμε…

Το περίεργο είναι ότι θυμώσαμε πιο πολύ από τον προγραμματιστή και ακόμη περισσότερο από την κυρία.

Σαν να μας είχαν υποσχεθεί ότι το κουτί αυτό ήταν δικό μας και μπορούμε να είμαστε εξαρτημένοι από αυτό.

Σαν να έχουμε δικαίωμα να αποφασίζουμε εμείς για το ποιανού το feed θα φαίνεται πού.

Σαν να μην υπάρχει τρόπος να φτιαχτούνε άλλα μαγικά κουτιά τα οποία να προσφέρουν όλες ή μέρος των ευκολιών που το Monitor μας πρόσφερε.

Μετά από την τραγική εξέλιξη των πραγμάτων, προτείνω το παραμύθι να τελειώσει με τον εξής τρόπο.

Θα μαζευτούμε όλοι στο Σύνταγμα με πανό και μολότοφ και θα κάψουμε το σπίτι του vrypan γιατί τόλμησε να βαρεθεί να ξοδεύει το χρόνο και το χρήμα του για εμάς που νομίζουμε ότι το σύμπαν φτιάχτηκε για να μας υπηρετεί.

Θα κάνουμε ομαδική μήνυση στην Mirandolina γιατί δεν έχει το δικαίωμα να μας στερήσει την ανάγνωση όσων γράφει μέσα από το μόνιτορ.

Θα κλείσουμε όλοι τα μπλογκ μας σαν συμπαράσταση ή εκβιασμό ανάλογα με την πλευρά στην οποία ανήκουμε.

Θα κάνουμε απεργία πείνας μέχρι ο Παναγιώτης να ξανανοίξει το μόνιτορ, η Mirandolina να επιτρέψει το feed της και να επιβεβαιωθούν όλες οι ηλίθιες θεωρίες συνωμοσίας που διάβασα τις τελευταίες ημέρες και μου φτιάξανε την μέρα.

Θα πάμε να πνιγούμε γιατί παραπαίρνουμε στα σοβαρά την ύπαρξή μας…

Μετά από αυτό, θέλω να σας πω την αλήθεια που ο Παναγιώτης δεν είπε για να με προστατέψει.

Εγώ φταίω που βαρέθηκε γιατί τον είχα πρήξει 3 μέρες πριν με κάτι κολλήματα που έπαθε το μόνιτορ και δεν διάβαζε το feed μου.

Του είχα στείλει 3-4 μαιλ, και είχα την απαίτηση να μου απαντήσει (όπως όλοι όσοι στέλναμε κατά καιρούς μαιλ).

Εγώ ήμουν λοιπόν η προτελευταία σταγόνα και αν δεν ήμουν εγώ,

θα υπήρχε το μόνιτορ.

Σταυρώστε με λοιπόν…

(Παναγιώτη κάνε το καλό και πέσε στο γιαλό)

ΥΓ:Σε ευχαριστούμε για όσα προσέφερες και για το ότι άντεξες τόσο πολύ να τα προσφέρεις. Και σου υποσχόμαστε ότι αν μας ζητούσες να πληρώνουμε έστω και 10 ευρώπουλα το χρόνο για τις υπηρεσίες σου, τώρα θα σε είχαμε στο φτύσιμο…

  1. Το καλύτερο κείμενο που έχω διαβάσει για αυτή την ιστορία.

  2. Οχι στην ελευθερη εισαγωγη linkinblogs ΄η οπως αλλιως λεγονται!

  3. @atheofobos
    Σε ευχαριστώ πολύ αν και εγώ έχω διαβάσει πολύ πιό σοβαρές αναλύσεις για το θέμα. Απλά πιστεύω ότι, η ανάλυση «έφαγε» την ουσία. Μια ουσία που εδώ μέσα όλοι μας, εραστές αυτής της επανάστασης στην οποία εμπλεκόμαστε, συχνά ξεχνάμε ή θέλουμε να ξεχάσουμε…
    @ΠΡΕΖΑ TV
    Μαζί σου είμαι (εκτός και αν δεν με λινκάρεις οπότε δεν θέλω να σε ξέρω) 😉

  4. Σωστή η διαφορετική ματιά στο θέμα..

    Υ.Γ. Ποια δέκα; ούτε σέντσι…

  5. Εvri-pa-s

    Δεν ξερω τι/ποιος/ποια εισαι. Αν δεν ασχολεισαι με το Linux συστηματικα, ξεκινα το σα χομπι.

    Εχεις ακριβως την σωστη οπτικη γωνια για τα θεματα εθελοντισμου, social media, ευαισθητοποιησης, προσφορας, αυτενεργειας, ηθικων και μη δικαιωματων και υποχρεωσεων.

    Μενω ευχαριστα αφωνος και χορτασμενος και αποσσυρομαι στην σπηλια μου γουργουριζοντας!

  6. Nemertes

    «Ένας απλός προγραμματιστής, ήταν που κάποια στιγμή στον ελεύθερο χρόνο του, »

    «Άλλες φορές όμως ο προγραμματιστής, βαριότανε.»

    «Και ποιοι είμαστε άλλωστε για να μας δώσει λογαριασμό.»

    «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Θα σε πάω στο δικαστήριο να μάθεις….»

    «Το περίεργο είναι ότι θυμώσαμε πιο πολύ από τον προγραμματιστή και ακόμη περισσότερο από την κυρία. »

    «Σαν να μας είχαν υποσχεθεί ότι το κουτί αυτό ήταν δικό μας »

    Up to the point…

  7. @arkoudos
    Μωρέ να μας πλήρωνε θα πρεπε…
    @Εvri-pa-s
    Linux ε
    Έχεις όρεξη να μου μάθεις ή πρέπει και αυτό να το κάνω μόνος μου 🙂
    @Nemertes
    Οτι μπορώ κάνω και εγώ…

  8. Α δεν τα ξέρεις όλα! Οι ματζαχεντίν της κουλτούρας βάλανε βόμβα εκεί που στεγάζετε το μονιτορ.Τα κάνανε φίλο και φτερό γιου νόου…
    Η ανοικοδόμηση είναι άγνωστο πότε θα αρχίσει.
    Οβερ

  9. Στο Σύνταγμα δεν μπορείτε, γιατί το ΄χουμε κλείσει προκαταβολικά για τις επόμενες πορείες! :ΡΡ Χα χα χα! Σωστός, αφεντικό! 😉

  10. @Idάκι
    Thank yoy my dear 😉

    @μαραμένα σύκα
    Καλά που έχω και κατασκόπους, γιατί εμένα δεν μου λέει κανείς τίποτις.Περιμένω νεότερα. Οβερ…

    @Ρενάτα
    Ε τότε να πάμε ομόνοια, μην ενοχλήσουμε και τους πολέμιους του 16 🙂
    (αν και κάτι ετοιμάζω και για δαύτους)

  11. εγώ λέω να σταματήσουμε με όλα αυτά και συνεχίσουμε τη πορεία μας.

  12. Με συγχωρείτε ΠΑΡΑ πολύ, που διακόπτω το εξαίσιο και ξεκαρδιστικό
    χιούμορ σας. Οφείλω όμως να τονίσω το γεγονός ότι η Λαμπρινή Θωμά
    ΔΕΝ γελάει καθόλου αυτή τη στιγμή. Διότι οι ενέργειές της είχαν
    το σκοπό να σταματήσει κάθε είδους γέλιο, κάθε είδους διασκέδαση
    (είτε εις βάρος της, είτε… γενικότερα, στο Διαδίκτυο).

    Η Λαμπρινή Θωμά νομίζει ότι είναι η αδιαφιλονίκητη ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ και
    ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ του Ιντερνετίου (διάβαζε Βυζαντίου) το οποίο είχε
    κάποτε πρωτεύουσα την Τιμημένη και Ηρωϊκή Λίστα Hellas, στην οποία
    αντρειωμένοι Ελληνες πατριώτες ξευτέλιζαν και ξεκλήριζαν κάποτε
    τα… ανθελληνικά μιάσματα (όπως την αφεντομουτσουνάρα μου) και…
    επομένως, η Υπέρτατη Αυτή και Αγία Αυτοκράτειρα, ΔΕΝ μπορεί να
    καταλάβει ΠΩΣ συνέβη και δεν ΥΠΑΚΟΥΣΕ ΑΜΕΣΩΣ στις διαταγές της
    ο αλλόφρων και ανθελληνόφρων (προφανώς) Πανα-ϊ-ώτης.

    Εν κατακλείδι, Λαμπρινή κατάλαβέ το:
    1) ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ
    2) INFORMATION WANTS TO BE FREE
    3) Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ ΠΙΑΤΟ ΣΑΛΑΤΑΣ με ΤΟΝΟ.

    Υπογράφω…. αυτοπροσώπως τώρα (χεχε)ως

    – Ο γνωστός και μη-εξαιρετέος Πρωταγωνιστής του Σκανδάλου νούμερο 1,
    στο ελληνόφωνο ιντερνέτ του 1996 (που ήτανε πολύ σέξυ)…

    Γεώργος Α. Στάθης, ο υβρισθείς (από τη Λαμπρινή) ως «Ασταθής», ή «HyperMalakas»
    (μέσα στα πλαίσια -σοβαρά τώρα- εγκληματικής συκοφαντικής δυσφήμησης κατά
    του καλύτερου -0τότε- Ελληνικού Λογισμικού Ημι-αυτόματης μετάφρασης «HyperLEX»).

    http://www.omadeon.com
    http://www.soundclick.com/omadeon
    http://multiforms.netfirms.com

    Υ.Γ. Θα το βρείτε ΟΛΟΙ από τα παιδιά σας. Ο νοών νοείτω…

  13. @roidis
    Συνεχίζουμε φίλε μου, απλά καμιά φορά συνεχέζουμε 🙂
    @George A. Stathis
    Αγαπητέ μου λυπάμαι που καθυστέρησε να φανεί το comment σου αλλά το σύστημα προστασίας σε θεώρησε παρείσακτο και μέχρι να σε εντοπίσω περάσαν μέρες.
    Δεν ξέρω την ιστορία που αναφέρεις αλλά θα ενδιέφερε να την μάθω με λεπτομέρειες.
    Για τα υπόλοιπα link σου ξεχωρίζω αυτό της λογικής και νομίζω ότι είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον. Ελπίζω το μαιλ σου να είναι λειτουργικό ώστε να τα πούμε «από κοντά».

  14. Σωστός, σωστός! Απόλυτα σωστός! Ουδέν άλλο σχόλιο..

  15. @Simos
    Είμαι άραγε;
    γιατί η μούγκα της μπλογκόσφαιρας,
    άλλα θέλει να ΜΕ πεί…

  16. Αγαπητέ Παράφωνε (που δεν είσαι παράφωνος)…
    Ευχαριστώ που μου… έδωσες τόση πολλή σημασία (το λέω αυτοσαρκαστικά,
    όχι ειρωνικά). Δυστυχώς (σνιφ-σνιφ, χεχε) σήμερα μίλησα λίγο σε ένα άλλο blog
    για το θέμα μας, και βγήκε αμέσως η Λαμπρινή Θωμά να πει ότι της…
    καταράστηκα κάποτε το παιδί της και ότι εγώ ισχυρίστηκα ότι συγγενικό μου
    πρόσωπο… εξοντώθηκε από το διαδίκτυο(!!!). ΔΕΝ κάνω πλάκα. Πρέπει να τάχει
    παίξει χοντρά η καημένη για να ρίχνει δημόσια τέτοια χονδροειδέστατα
    ψέματα. Τι να κάνω? Να φωνάξω κάνα γιατρό να τη δει? ΔΕΝ είναι καν φίλη μου!
    Είναι… εχθρή μου. Σνιφ-σνιφ αααχ γιατί να με πουν «παρανοϊκό»? Εν
    πάσει περιπτώσει, εγώ δηλώνω τρελός και γλυτώνω εντελώς. Και τώρα…
    (κυρίες και κύριοι) (ενώ σε σένα Παράφωνε θα στείλω αρμονικό προσωπικό…)

    Βάζω στην άκρη τις διενέξεις, ακόμη και τις… εμπάθειές μου, και έστειλα προ ολίγου το εξής γράμμα σε διάφορα νέα “blog aggregators” (διαδόχους του monitor):

    Γειά σας,

    Προς το παρόν δεν είμαι κάτοχος blog, αν και έχω αρκετά προσωπικά sites.

    Στην πρόσφατη ιστορία του κλεισίματος του blog-aggregator “monitor” τάχθηκα αναφανδόν υπέρ της άποψης του Παναγιώτη Βρυώνη (τον οποίο δεν γνωρίζω, αλλά πιστεύω ότι έχει δίκιο).

    Ο λόγος που σας γράφω είναι για να κάνω μία ΠΑΡΑ πολύ σοβαρή (και kρίσιμη)… χαζή ερώτηση:
    -Δεν μπορείτε να εισάγετε blogs στον aggregator _χωρίς_ να το ζητήσουν οι ίδιοι οι bloggers? Γιατί αν μπορείτε, ΔΕΝ έχει νόημα η διένεξη Μιραντολίνας / Παναγιώτη, και ΕΧΕΙ νόημα να απαιτήσουμε ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ να μην έχει δικαίωμα κανένας από τώρα και στο εξής να σας… σαμποτάρει (όπως πιστεύω ότι σαμποταρίστηκε ο Παναγιώτης).

    Επειδή το θέμα είναι σοβαρό, και αφορά τα δικαιώματα του ΙΔΙΟΥ του ευρέος κοινού (και όχι των… ξιπασμένων καλλιτεχνών που πιθανόν να είμαστε… εμείς που γράφουμε στο διαδίκτυο), σας παρακαλώ να απαντήσετε.

    Εγώ προσωπικά, ως αναγνώστης και ως πολίτης, ΔΕΝ θα επέλεγα ποτέ να διαβάσω ένα blog-aggregator όπου απουσιάζουν παταγωδώς σημαντικά blogs επειδή εκείνοι που τα έγραψαν απέκτησαν… μεγαλομανείς τάσεις ή άλλες ψυχώσεις αποκλείοντας εμένα ως αναγνώστη και πολίτη από το να ενημερώνομαι μαζικά για την ύπαρξή τους.

    Η απάντησή σας θα σταλεί σε πάρα πολλά blogs, και θα αποπειραθώ να θέσω το θέμα επί τάπητος σε ένα… νέο είδος “meta-blog”) που θα ασχολείται με θέματα δεοντολογίας και κοινωνιολογίας του Διαδικτύου.

    Στη διαμάχη μεταξύ… εμού (ως επίδοξου blogger) και του αναγνώστη, υποστηρίζω αναφανδόν _τον αναγνώστη_,

    Με εκτίμηση (και ευχές για την επιτυχία της προσπάθειάς σας)
    Γιώργος Α. Στάθης

    —- προσωπικά sites, OXI blogs —-
    http://www.soundclick.com/omadeon
    http://multiforms.netfirms.com
    http://www.omadeon.com

    Y.Γ. Προφανέστατα, η μόνη αδικία που μπορεί να υποστεί blogger είναι η…
    λογοκρισία του, με το να αρνείται ένας aggregator να τον βάλει μέσα,
    μετά από επανειλημένα αιτήματά του. ΕΚΕΙ πρέπει να στραφεί το βλέμμα μας, και όχι στις μεγαλομανείς ψυχώσεις των… επίδοξων Carl Bernstein !!!
    Υ.Γ.2
    Και… δυστυχώς για μας τους ξιπασμένους καλλιτέχνες, αν γράφουμε μαλ$%^ίες (και θέλουμε να την κοπανήσουμε) ε, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ.
    Οποιος μπαίνει, -ΝΑΙ- ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ !!! (Hotel California Forever)

  17. Αγαπητέ παράφωνε, και ΠΑΛΙ ευχαριστώ για την φιλοξενία σου.

    Εγώ είμαι τώρα (στο διαδίκτυο)… κατά το 1/3 άστεγος!!!

    Εντελώς «θεϊκά» και για άγνωστους λόγους, κάποιοι… ΑΔΕΙΑΣΑΝ το κύριο
    site μου (χωρίς να πειράξουν το domain-name), νωρίτερα σήμερα:
    http://www.omadeon.com

    Μήπως είμαι… παρανοϊκός?
    Επίσης από το http://www.deja.com, λείπει (εδώ και καιρό) ένα σημαντικό posting
    (του 1997) που είχε διάφορα… ανατριχιαστικά, μαζί με τη φράση
    «Λαμπρινή, δεν παίζεις τίμια. Είπε ο K…. ένας-ένας θα πάρουμε όλοι, κι εσύ…»
    Το λέω από μνήμης, είναι 99% σίγουρο ότι θα βρεθεί στα backups που έχω σε CD,
    και _σχεδόν_ σίγουρο ότι θα βρεθεί από άλλη πηγή, για τεκμηρίωση. Παρεμπιπτόντως,
    μήπως ξέρεις αν υπάρχει εναλλακτικός ιστορικός καταχωρητής του Usenet εκτός από
    το http://www.deja.com ?

    Τα σέβη μου, συνεχίστε και… συνεχέστε ακάθεκτοι 😉
    Γιώργος Α. Στάθης

  18. Αγαπητέ μου το μαιλ μου στην διάθεσή σας…

  19. Μετά από δέκα χρόνια, νόμιζα ότι όλα είχαν λήξει, ή ότι η αναγγελία του θανάτου
    της μητέρας μου (το 1998 από καρκίνο) που ΔΕΝ είπα ότι προκλήθηκε (κιόλας) από το
    ιντερνέτ (όπως έσπευσαν να διαστρεβλώσουν), αλλά είχε επηρεαστεί ΚΑΙ από τη
    βαθειά στενοχώρια της τότε (λόγω του διασυρμού μου)… ΔΕΝ φαντάστηκα ποτέ ότι
    θα έβγαινε η ίδια βρώμα που χρησιμοποιήθηκε και τότε (για να προκαλέσει το μαζικό
    διασυρμό). Ομως βγήκε, αλλά αυτή τη φορά από μία μειοψηφία (που υποστηρίζει την
    κλίκα της Λαμπρινής), την ίδια μειοψηφία που ρίχνει το φταίξιμο για το κλείσιμο
    του μόνιτορ στον Παναγιώτη Βρυώνη.

    Εκπληκτος, διαπιστώνω τώρα ότι σημαντικά υβριστικά (κλπ) posts έχουν διαγραφεί από
    τους συγγραφείς τους (ευτυχώς όχι όλα, ιδίως εκείνα που φαίνονται μέσα από παραπομπές
    άλλων ή δικές μου)…

    Μιλάμε για μία εποχή (1996-1997) όπου μία ΠΟΛΥ ελάχιστη μειοψηφία ήταν μέσα (και έγραφε)
    στο ιντερνέτ. Μία εποχή που η λίστα bit.listsev.hellas έπαιζε το ρόλο… λοχία σε
    νεοσύλλεκτους. Το υβρεολόγιο και οι συκοφαντίες ήταν σε ημερησία διάταξη. Ο κόσμος είτε
    αποχωρούσε, είτε συμβιβαζόταν και σώπαινε. Εγώ αποφάσισα να ΜΗ σωπάσω, και το πλήρωσα
    ακριβά.

    Με ενδιαφέρει πάρα πολύ, τώρα, μετά από τόσα χρόνια, όχι τόσο πολύ να «βρω το δίκηο μου»
    (ποιό δίκηο? Εδώ… νομικά τα πάντα έχουν παραγραφεί), αλλά ΔΥΟ μόνο πράγματα:

    1) Να μην περάσει αυτή η χυδαιότητα, ο φασιστοειδής τσαμπουκάς και όλα τα συναφή (ΜΑΖΙ με
    τις νομικές κλπ. απειλές) σε άλλους χώρους, πλήττοντας άσχημα την ελευθερία του λόγου π.χ.
    στην υπόθεση απειλών κατά του Παναγιώτη Βρυώνη (που αναγκάστηκε να κλείσει το μόνιτορ),
    γιατί δεν δέχομαι θεμελιώδεις ελευθερίες (και αξιοπρέπειες) να απειλούνται και πάλι, από
    τα ίδια άτομα.

    2) Επίσης με ενδιαφέρει η… κοινωνιολογική, ψυχολογική και πολιτική ανάλυση τέτοιων φρούτων,
    ώστε να ξέρουμε ακριβώς ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ είναι τόσο σάπια.

    Το ότι το ιντερνέτ είναι γεμάτο βωμολοχίες και συκοφαντίες, όλοι το ξέρουμε. Εχουμε ΗΔΗ
    όμως κάνει σοβαρά βήματα στη σωστή κατεύθυνση, μέσω π.χ. του blogging, το οποίο δίνει
    πραγματική ανάσα έκφρασης στον κάτοχό του (και αν «το παρακάνει», μπορεί κανείς και να
    τον βάλει στη θέση του μέσα από άλλο blog, αν π.χ. σβύσει ανεπιθύμητες απόψεις). Μοιραία,
    η ελευθερία και η αξιοπρέπεια ΔΕΝ μπορούν να καταπιέζονται εσαεί, σε έναν τόσο ανοιχτό
    επικοινωνιακό χώρο.

    Ηδη, οι λίστες έχουν «πεθάνει» από φαινόμενο σαν αυτό που αναφέρθηκε. Οχι όλες βέβαια,
    αλλά οι περισσότερες. Μια φορά κι έναν καιρό, το ελληνικό ιντερνέτ ήταν (όλο κι όλο)
    3-4 λίστες, και 2-3 παρέες. Μία από αυτές τις λίστες (και ΜΙΑ μόνο παρέα) κυριάρχησε.

    Οι τεχνικές ψυχολογικού πολέμου που χρησιμοποιήθηκαν, άφησαν εποχή, γιατί μερικές ήσαν…
    καινοτομίες, ακόμη και σε παγκόσμιο επίπεδο. Θα ήθελα να γράψω βιβλίο και/ή blog, γύρω
    από το θέμα αυτό, αλλά έχω πάντα στη ζωή μου άλλες (πιό σοβαρές) προτεραιότητες…

    Εν πάσει περιπτώσει, αν και χθές μυστηριωδώς «κατέβηκε» το κύριο site μου (πράγμα πολύ
    βολικό για μία σκατο-παρέα που δεν την συμφέρει να κριθώ από τα έργα μου, και όχι από
    τις φήμες τους κλπ), αν και δεν ισχυρίζομαι ότι έχω πάντα δίκηο ή ότι δεν έχασα κι εγώ
    κάποτε την ψυχραιμία μου (τη στιγμή που έστελναν τις λάσπες τους με… βάρδιες, πρωί
    μεσημέρι βράδυ, και μερικοί με απειλούσαν με ξυλοδαρμό ενώ άλλοι -ταυτόχρονα- με…
    δικογραφίες)… μπορείτε να δείτε δείγματα αυτών που σβύστηκαν (χθες) στις εξής
    (εναλλακτικές) διευθύνσεις:

    1)
    Τα σοβαρά (87) posting που έστειλα στη διεθνή λίστα «Laws of Form Forum»
    (όπου δεν συνέβη ποτέ ούτε ΕΝΑΣ καυγάς, τόσα χρόνια…)
    2)
    http://www.geocities.com/omadeon/hyperlex.html
    (το πρώτο ελληνικό software-λεξικό με hypertext και ομιλία, ΠΡΙΝ εφευρεθεί η HTML)
    3)
    http://www.geocities.com/omadeon/kombos1.html
    (Το πρώτο ελληνικό παιγνίδι για υπολογιστές, και μάλιστα με τεχνητή νοημοσύνη)
    (Αν γνωρίζετε κάποιο άλλο, πείτε το για να μην… κομπάζω)

    (άλλες παραπομπές έδωσα ήδη, και μία αν κάνετε κλικ στο όνομά μου -για τη μουσική)

    Τέλος, θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμά μου, να έχω κι εγώ την…. δημιουργική
    τρέλλα μου (χεχε… αφού δεν πειράζω κανέναν) και αναφαίρετο δικαίωμά μου να
    υπερασπίζομαι τις θεμελιακές ελευθερίες ΜΑΣ, χωρίς να με λένε κάποιοι «παρανοϊκό».

    Eυχαριστώ που με ανεχτήκατε.
    Πάω να φορέσω τώρα τη… ρόμπα μου (ως Βασιλεύς των Τρελλών) :-))
    Γιώργος Α. Στάθης

    Υ.Γ. άλλα keywords, για το ξέθαμα του «σκανδάλου 1996/1997» ίσως δώσω αργότερα.

  20. ΣΥΓΝΩΜΗ, λάθος, η πρώτη παραπομπή δεν γράφτηκε (εκ παραδρομής πόντικα). Είναι
    1)
    http://www.geocities.com/omadeon/lof_forum.html
    Τα σοβαρά (87) posting που έστειλα στη διεθνή λίστα “Laws of Form Forum”
    (όπου δεν συνέβη ποτέ ούτε ΕΝΑΣ καυγάς, τόσα χρόνια…)

    Γ.Σ.

  21. Εντάξει; Το διάλειμμα… Ιερής Παρελθούσας Παράνοιας ΤΕΛΕΙΩΣΕ !

    Και τώρα… τα ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ, βαθειά μέσα στον Κλαυσίγελο,
    (τον αέναο γέλωτα μετά δακρύων, του ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ Διαδικτύου):

    http://manolisvardis.wordpress.com/2007/01/16/16012007c/#comment-383

    Καλή σας μέρα (και όσοι είστε χειμερινοί, …καλό κολύμπι!!!) 😉
    George Stathis («winterswimmer»)

  22. Αγαπητέ Γιώργο τα είπες σχεδόν όλα…
    Περιμένω μαιλ για τα υπόλοιπα…

  23. Αγαπητέ Παράφωνε,

    Είχα δεί από χθες το μαίηλ σου, αλλά είχε ένα πρόβλημα το PC που λύθηκε σήμερα.
    (αν έλαβες το παρόν γράμμα ΚΑΙ ιδιωτικά, το πρόβλημα λύθηκε).

    Οσον αφορά τον ισχυρισμό μου για «υβριστικά ποστς 1997 που σβύστηκαν», να ένα που
    βρήκα σήμερα, ίσως το πιο σημαντικό (για το ρόλο της Λαμπρινής Θωμά):

    Με εκτίμηση
    Γιώργος

    Υ.Γ. ΔΕΝ μπορώ να το βρώ στο google groups archive / deja.com. Αρα, ΣΒΥΣΤΗΚΕ
    από εκείνον που το έστειλε (αμαν πιά, αυτό το «δικαίωμα αποχώρησης»…)

    =========================================================================
    Date: Wed, 12 Feb 1997 20:20:12 -0500
    Reply-To: Laios Eleftheria
    Sender: The Hellenic Discussion List
    From: Laios Eleftheria
    Subject: Kai to ovoma auths…Sta8oktovA!!!
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=US-ASCII

    A re Lamprivh…dev 3ereis va paizeis timia! Petagetai o allos kai leei
    «re paidia,me to malako,va prolaboume oloi va tou ri3oume mia roxala» kai
    su erxesai sa roxalosifouvas,tov kaveis sboures,tov zalizeis,tov
    3eftulizeis,tou pairveis ta swbraka, tov stelveis gia xorta, kai
    xloup…tov e3afavizeis mesa sth roxalotrikumia afhvovtas tov va
    mourmourizei kati gia barkes kai trupes!!!!

    Dev eivai pragmata auta. Kaveis kati xrovia va grayeis sthv hellas kai
    otav grafeis ta pairveis ola kai feugeis:-)

    Alla euelpistw pws to froutaki 8a 3avagurisei pisw gia va prolabouv kai
    oi upoloipoi va pai3ouv mazi tou! E3allou, pou 8a brei xeirotera; 🙂

    Mikas o Sourdos.
    =========================================================================

  24. Μόλις βρήκα μία… χιονοστιβάδα από παλιά public mails.

    Σε ένα από αυτά (που ΠΡΩΤΗ φορά το διαβάζω) έκπληκτος διαπιστώνω
    ότι η Λαμπρινή Θωμά έπαιζε ηγετικό ρόλο και σε άλλους διασυρμούς
    μελών της «Ελλάς», όπως το διασυρμό του… ίδιου του List-owner
    (για μιά περίοδο) Σπύρου Λιώλη. Εσωκλείω το πικραμένο και οργισμένο
    γράμμα του Λιώλη, ο οποίος (μετά από αυτό)… ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ!

    Ελπίζω, αγαπητέ Παράφωνε, ότι δεν κάνω καταχρηστική χρήση της
    φιλοξενίας σου. Τα επόμενα ΔΕΝ θα τα στείλω δημόσια, διότι θα
    κουράσουν εσάς που τα διαβάζετε. Ομως… μια και η Λαμπρινή έγινε
    πλέον… διασημότητα, προκαλώντας το κλείσιμο του monitor, και
    μερικοί αμφιβάλλουν για το ποιός έχει δίκηο, καταθέτω αυτό το παλιό
    κείμενο (του συντονιστή της λίστας της, τον οποίο… εξανάγκασε σε
    παραίτηση μαζί με τους φίλους της), ώστε να λάβει γνώση κάθε ενδιαφερόμενος.

    Μετά από αυτό, ευχαριστώ Παράφωνε και ΔΕΝ θα προσθέσω τίποτε άλλο στο
    blog σου. Θα σου στείλω ιδιωτικά μερικά άλλα μαιηλς κλπ. Και αν βρώ χρόνο
    θα φτιάξω blog ή ιστοσελίδες που θα αναλύουν το θέμα.

    Ευχαριστώ και πάλι
    Γιώργος Στάθης

    ————————————————————-
    Date: Tue, 7 May 1996 10:43:31 EDT
    From: Spiros Liolis
    Subject: Gia na teleiwnoume kai na teleiwnw ki egw…

    Xairetw,

    Meta apo 4hmerh apousia epistrefw sthn HELLAS na pw to teleutaio mou
    panw s’auto to 0ema.

    To parakatw periexei en merh asxhmh glwssa kai isws eksagriwsei merikous.

    Diabasa ola ta proswpika pou elaba panw s’auto to 0ema kai parathrhsa
    oti telika h HELLAS oxi aplws exei xasei ka0e ixnos sebasmou alla kai
    krishs ws pros to ti einai swsto kai ti oxi. Sugkekrimena:

    1) H ksediantroph Lamprinh kseftulizei t’onoma mou anaferomenh sto 1789.
    Anaferei stoixeia asxeta me to 0ema, kai fusika me parousiazei ws enas
    owner o opoios den kanei kala thn douleia (an hksere h hli0ia ti exw
    kanei gia thn gamhmenh thn lista 0a eixe balei thn efhmerida sto stoma
    ths kai 0a to booulwne), epishs monopleuro ki alla paromoia.
    2) O Kontodhmos fusika, den exei para na mas pei gia ta kafeneia gia
    eugeneies, kai gia ton upodeigmatismo mou.
    3) As mhn anafer0w se alla paradeigmata opws Fountoulakhdes klp giati
    0a dhmiourgh0oun fasaries tis opoies den 0elw na akouw.

    Blepw loipon oti o Pontikakhs xairei pantws thn sumpa0eia kai 0eloun thn
    epistrofh tou sthn HELLAS. Gia auto ki egw shmera to prwi sthn 9:00 ton
    ksanabala sthn HELLAS se POST status gia na ksemperdeuoume to 0ema auto.

    Omws to mhnuma den teleiwnei edw…

    Shmera to prwi stis 9:00 meta thn epanafora tou Basilh, diagrafhka
    apo List Owner ths HELLAS, apo monos mou kai dixws na xreiastei na
    proeidopoihsw kanenan. To kombo tou UGA ton analambanei proswrina o
    Nikos George. Kserw oti einai kapws aprosmeno gia tous sunadelfous mou
    Niko kai Leuterh alla den exw ki allh eklogh.

    Oi logoi ths paraithshs mou einai oi ekshs:

    1) Apo to prohgoumeno kalokairi t’onoma mou exei diasur0ei sthn lista
    auth (ws Owner panta) apo merikous opws thn Lamprinh (pou ana0ema ki
    an kserei thn douleia pou trabame merikoi h exoume trabhksei), ton Basilh
    tous Pularinous, ton Fountoulakh kai merikous allous. Atoma san ki autous
    milhsan gia adikies apo mena, kai gia kakometaxeirhsh ths listas. Megaluterh
    kakometaxeirhsh ths listas apo tous parapanw den exw dei pote sta xronia pou
    eimai melos ki Owner ths HELLAS. H kseftula pou parousiazetai mesa apo ta
    logia twn proanafer0entwn einai anepanalupth. Kai fusika ka0e energeia pou
    ekana gia thn diamorfwsh tou xarakthra tous (ekdosh proswpikwn klp klp pou
    anepanalupta kanane) efere apotelesma na diasuroun t’onoma mou.

    2) H HELLAS mporei na eixe fake mails, Karakolhdes kai Me0aurianes, Eleu0erous
    Khpous kai Tourkous, alla den eixe thn eirwnia pou briskoume mesa sta logia
    tou Basilh gia to as0enh filo tou Xrhstou, thn mhtera tou Lewnida, ki alla
    mikrotera peristatika.

    3) An tuxaine ki ebgaza ton Astera sto NOPOST PRWTA kai meta thn Basilh
    thn idia antimetwpish fusika 0a eixa giati sterw thn eleu0eria tou
    logou s’atoma pou sas brizoun thn mhtera, sas apokaloun MALAKES kai
    HLI0IOYS, den exoun ka0e ixnos eugeneias kai fusika den sas enoxloun
    oi fasistikes tous idees me to na koboun ths selides sas. Alla fusika
    otan egw diegrapsa 7 melh gia texnikous logous bghkan oi perissoteroi
    na me krinoun, brisoun xwris na zhthsoun ena tupiko gamhmeno sugnwmh
    otan tous apedeiksa tous texnikous logous.

    4) H HELLAS exei xasei ka0e ixnos tupikothtas, den sumbibazetai me ta
    tupika standards pou exei to Internet (As mhn ksanampw sto 0ema
    dhmosieushs proswpikwn) kai koinws uparxei mia anarxeia pou epikratei
    kai blepw na ikanopoiei pollous tsiftetellhnes (TM Petropoulos) opws
    Lamprinhdes, Fountoulakhdes, Kontodhmous kai loipous. Isws egw, o
    Lewnidas, o Petropoulos kai merikoi alloi palioi alla kai neoi, na
    eimaste kapws romantikoi kai na 0eloume tis «palies kales epoxes». Isws
    na mhn mas enoxloun polu ta fakes giati ta kaname, alla toulaxiston
    den eixame ton shmerino kseftulismo.

    Oi 4 autoi logoi einai isws oi shmantikoteroi twn olwn kai den proxwraw
    peraiterw. Paraitoumai gi’autous tous logous kai mono kai den 0elw kammia
    allh sxesh me ta texnika ths HELLAS. Epishs diagrafomai apo melos ths
    HELLAS kai 0a parakalesw opws mhn anafer0ei t’onoma mou se tuxon suzhthseis
    panw s’auto to 0ema.

    Autaaa,
    Spiros g. Liolis
    —————

  25. Update (σημερινό) γύρω από προβλήματα και θέματα RSS feed copyrights:
    http://www.geocities.com/omadeon/solutions.html

    Τέλος (αν τα χάσατε) μερικά προχθεσινά νέα:
    http://www.geocities.com/omadeon/saboteur.html
    http://www.geocities.com/omadeon/monitor.html

    Χαιρετώ
    Γιώργος

  1. 1 Δια ιστορικούς λόγους

    […] Why not both? – Re-monitoring the Greek blogosphere ‎ 88. padrazo – Προς monitor vrypan 89. Παραφωνιάδες – Η αλήθεια για το μόνιτορ (αποκλειστικό) 90. θοδωρής γούτας – Monitor: Ο βασιλιάς πέθανε. Ζήτω ο νέος […]




Σχολιάστε

