Γαμώτο έχασα τον οργασμό

Μα είναι δυνατόν,

amys-orgasm.jpg

έχασα το πρίν λίγους μήνες το πήδημα

μόλις μαθαίνω ότι στις πρίν 2 εβδομάδες είχαμε την ημέρα του παγκόσμιου οργασμού και βέβαια την έχασα και αυτή.

Τώρα που το σκέφτομαι, εξηγείται γιατί στις 22 του προηγούμενου μήνα όλοι κυκλοφορούσατε με ένα τεράστιο χαμόγελο…

Και εγώ που νόμιζα ότι με συμπαθούσατε…

ΥΓ: Μήπως εκτός από Παράφωνος πρέπει να νιώθω και μ@@@κας.

  1. asta na pane

    theleis na mazepsw ypografes na tin apanalavoyme???

  2. Χα χα χα! Παγκόσμιος οργασμός; Fake ή αληθινός; Δεν ξεκαθαρίζει! 😉

  3. Nemertes

    Καλά αυτή έβγαλε φωτογραφία με κίτρινο νύχι; Βάλε καλή μου ένα χρωματάκι, πώς θα τον ρίξεις τον άντρα;

    Μετά συγχωρήσεως… καμιά άλλη παπάντζα θα βγάλουνε; 20 χρόνια στο μαραφέτι τα έχω δει όλα. Α, είδες και το καλοκαιρινό βλέπω. Ναι θέλανε να μετακινήσουμε τον κόσμο το καλοκαίρι. Όχι, το ήθελε το ίσιωμα δεν μπορείς να πεις.

    Αλήθεια, με τα χρήματα που μαζεύουνε από τις δωρεές τι θα κάνουν; Θα ανοίξουνε μπουρδέλο; (μετά συγχωρήσεως πάλι ε;)

  4. @Asta Na pane
    Εγώ είμαι μέσα. Πάρε την υπογραφή μου προχώρα 😉
    @Ρενάτα
    Τι θέλεις να πεις;Υπάρχει fake οργασμός;
    Εμένα δεν μου έχει συμβεί ποτές. Πρέπει να είναι ένας από τους urban miths !!!
    @Nemεrtes
    Εγώ λέω να ξεκινήσουμε κάτι δικό μας. Όχι ότι η ιδέα με τον οργασμό είναι άσχημη αλλά αφού την έχουν πάρει μπορούμε να ασχοληθούμε με κάτι άλλο. Περιμένω ιδέες 😉 και τα λεφτά 20-80% 🙂

  5. Μα καλά, δεν άκουσες που… (σε) φωνάζαμε;;;

  6. Αφεντικούλη μου, όλα καλά;
    Μπας και πήρες ρεπό και δε μου το ΄πες; Κι εγώ γιατί τότε βαράω κάρτα, ε;

  7. @mpampakis
    Ασε τα περί οργασμών εσύ. Παντρεμένος άνθρωπος με παιδί ;), ας είναι καλά το filmnet και ενημερώνεσαι για τις εξελίξεις 🙂
    @Ρενάτα
    Πήρα άδεια από την σημαία 🙂 και σε άφησα να κρατήσεις το μαγαζί. Δεν γίνεται να λείπουμε άλλωστε και οι δυό 🙂
    Αύριο πρωί να κάνουμε ταμείο και το Σ/Κ σου δίνω ρεπό 🙂

  8. Γιατί ρε, το παιδί πώς νομίζεις το κάναμε, με τον κρίνο; ;^p
    μπουχαχαχαχα

  9. @mpampakis
    Καλά το πρώτο ίσως να είναι προιόν ανεπανάληπτων οργασμών, αλλά από τότε πόσο καιρό έχεις να βρεθείς home alone με την καλή σου ;).
    Άλλωστε γι αυτό μου γράφεις 3 ποστ την μέρα 🙂 …

  10. Εγώ αύριο απεργώ, αφεντικό, μην πεις πως δε σε ειδοποίησα, εντάξει; Ρεπό θέλω καθημερινή, ρεπό Σ/Κ έχω απ΄ την άλλη δουλειά! 😉

  1. 1 property search title

    property search title

    property search title co

  2. 2 rug runner

    rug runner

    rug runner start page

  3. 3 audition cheer leader

    audition cheer leader

    ka-ka-sh-ka 2197744 audition cheer leader source




Σχολιάστε

