Να σκάσεις από την ΖΗΛΙΑ ΣΟΥ

Κατ αρχήν εγώ ξέρω τι κάνεις αυτή την στιγμή…

tqualizer_anim.gif
Διαβάζεις γεμάτος/η περιέργεια το ποστ μου.

Προσπαθείς να καταλάβεις που το πάω και

γιατί πρέπει να ζηλέψεις εσύ εμένα…

Λογική η απορία σου γι αυτό και θα σου αποκαλύψω ότι,

την ώρα που εσύ διαβάζει αυτό το ποστ, εγώ

έχω παρατήσει τα πάντα

και ακούω καλή μουσική

σε ένα όμορφο μπαράκι στο μεταξουργείο…

ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩΩΩΩ

ΖΗΛΙΑ ΛΟΙΠΟΝ

ΥΓ:Το ποστ είχε σαν στόχο (εκτός από το να σας κάνει να ζηλέψετε) να σας αποκαλύψει ότι η μπλουζίτσα της φωτογραφίας σα παν (προς τα πάνω), πωλείται έναντι 40 ευρουλακίων και εκτός από το υπέροχο μαύρο χρώμα του που θα σας κρύψει τα κιλάκια, έχει και φωτάκια (Equalizer το λένε αυτοί που κέρουν από αυτά) που αναβοσβήνουν όταν ακούν την μουσική. ΑΝ λοιπόν δείτε κάποιον να το φορά παρακαλούμε μην του ρίξετε νερό, υπάρχει danger ηλεκτροπληξίας!!!!!!

  1. Καλημέραααα!:) Δεν άργησα πολύ, αφεντικούλη μου.Ε; :Ρ
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισαααααα! 😉

  2. @Ρενάτa
    Καλά που σου έδωσα τα κλειδιά, εγώ μόλις τώρα ήρθα στο μαγαζί 🙂
    Με γνώρισες; Δεν ήμουν εγώ χεχε
    xxx

  3. Μα είναι δυνατόν!!!
    Κανείς να με διορθώσει για το μεταξουργείο; Αφού για εκεί ξεκίνησα αλλά ΑΛΛΟΥ κατέληξα 😉
    Αν και δεν θυμάμαι που 🙂 🙂 🙂

  4. Δεν μου αρέσουν οι πονηριές αλλά αν το τραβήξει κανείς στα άκρα μπορεί να έχει πολύ πλάκα.
    Στα εντελώς άκρα λέμε όμως, ε;




Σχολιάστε

