Το νούμερο ένα της Βλακόσφαιρας

Δεν πρόλαβα να απολαύσω μερικές νύχτες καζινοκραιπάλης, ξενυχτιού και αποχής από το μόνιτορ και σήμερα πρώτη μέρα εορταστικού πρωινού ξυπνήματος, διαπίστωσα ότι έχασα καταπληκτικά επεισόδια στο σίριαλ των μπλογκερ.

fallmovie_guide_openseasonhmedium.jpg

 

Χριστουγενιάτικα, κάποιοι αποφασίσανε να παίξουνε (μαζί μας) φροντίζοντας προσφέρουν απλόχερα, ισχυρά κίνητρα για μαλλιοτράβηγμα ή έστω για επαναδραστηριοποίηση στο ευγενές σπορ της λυκοφιλίας, κυκλοφορώντας διάφορες «επίσημες» λίστες με τα πιο influential blog της ελληνικής μπλογκόσφαιρας.

Απολαμβάνοντας την εφτακοσιοστή ογδοηκοστή έκτη θέση, έχω το δικαίωμα – αν και λίγο καιρό στο κουρμπέτι, καθώς δεν έκλεισα ούτε χρόνο στο wordpress, να ΟΥΡΛΙΑΞΩ* για την ταχύτατη απώλεια νοήματος που βάναυσα υπέστη, ο ρόλος και η έννοια του ιστολόγου.

(*Δεν ουρλιάζω για να με ακούσει κανείς όπως άλλωστε δεν γράφω για να με διαβάσει κανείς.)

Όμως είναι κρίμα γιατί το μέσο, που σύμφωνα με τα διεθνή έντυπα ( πχ TIMES) πρόκειται να αλλάξει τον κόσμο, αυτοκαταργείται λόγω της ανθρώπινης ματαιοδοξίας η οποία στην τριτοκοσμική μας χώρα είναι κολλητική σαν την γρίπη.

 

asterix-01.jpg

Μου θυμίζει μια ιστορία του Αστερίξ, που περιέγραφε την παραλίγο διάλυση του χωριού, όταν οι Ρωμαίοι αποδέχονται την ανικανότητα τους να νικήσουν με τα όπλα και αποφασίζουν να διαφθείρουν τους Γαλάτες με το χρήμα και την δόξα.

Έτσι αρχίζουν να αγοράζουν Μενίρ δημιουργώντας εσωτερικούς ανταγωνισμούς που κατέστρεψαν έστω και παροδικά την συνοχή, άρα και την μυστική δύναμη της μικρής κοινωνίας.

Εμείς λοιπόν οι ιστολόγοι, αρχίζουμε να αναπαράγουμε-δημοσιεύουμε τις λίστες με τα τοπ της μπλογκόσφαιρας (τραβάμε με την ευκαιρία και μερικά χτυπήματα προς το μέρος μας) μετά αφήνουμε comments, με κύριο συστατικό την αυτοϊκανοποίηση και το γλείψιμο «συναδέλφων» που θα διευρύνουν τις στρατηγικές συμμαχίες μας και τέλος μελετώντας την καθημερινή μας θέση στα pagerank (που ένας θεός ξέρει πως υπολογίζονται) επιδιορθώνουμε το ύφος και την θεματολογία μας, ώστε να κερδίσουμε μονάδες προς το πολυπόθητο δεκάρι.

Κάτι δηλαδή σαν τα πρωινάδικα που από τις δημοσιογραφικές εκπομπές της Κανέλλη καταντήσανε κους κους και εξομολογητήρια αμαρτωλών σκέψεων.

Πολύ νωρίς αρχίζουμε και τσιμπάμε και ξεπουλάμε τα Μενίρ μας αγαπητοί άσπονδοι και μή φίλοι.

Το χειρότερο δε, είναι ότι οι δάσκαλοί μας, αρχίσαν πρώτοι τον χορό επικροτώντας διακριτικά αυτό το πανηγύρι. Λυπάμαι που το λέω και είμαι έτοιμος για την επίθεση που θα δεχθώ, αλλά αναφέρομαι στον άνθρωπο που έφερε τους περισσότερους από εμάς, κοντά στον θεσμό του Blogging, τον Νίκο Δήμου**.

number-one.JPG

(**φαντάζομαι ότι μετά από αυτό το ποστ, δεν έχω ελπίδα να κερδίσω δωράκι στο διαγωνισμό σου 😦 )

Παρατήρησα ότι σχολίασε ουδέτερα, με υποθάλπτουσα ικανοποίηση, τις λίστες στις οποίες κατέλαβε (με τεράστια διαφορά) την πρώτη θέση, ενώ θα έπρεπε κατά την δική μου ταπεινή και ίσως λάθος γνώμη, να είναι ο πρώτος που θα ασκήσει σκληρή κριτική.

Κριτική για το υποκειμενικά διαμορφωμένο (και προκλητικά αδιάφανο) σύστημα αξιολόγησης, για τις κραχτές απουσίες των blog που δεν ανήκουν στο wordpress και το blogger, για την ασυμβατότητα με άλλα αντικειμενικά συστήματα όπως το http://pr.blogflux.com/ και για άλλους λόγους που οι πιο έμπειροι από εμένα μπορούν να εκθέσουν.

Αγαπητέ κύριε Δήμου σε διαβάζω εδώ και χρόνια, δεν άφησα από όσο θυμάμαι σχεδόν ποτέ σχόλιο στα κείμενα σου επώνυμα, γιατί δεν ήθελα να εκμεταλλευθώ την δική σου δημοτικότητα για να αυξήσω τις επισκέψεις στο μπλοκ μου, σε θαυμάζω ειλικρινά, αλλά νομίζω ότι με απογοήτευσες σήμερα (όχι ότι σε ενδιαφέρει βέβαια).

Είσαι από όλους μας αναγνωρισμένος σαν πρώτος, αυτό όμως δεν είναι τίτλος τιμής είναι τίτλος ευθύνης. Αν είχαμε πλατωνική δημοκρατία και επιλέγαμε τους πιο σοφούς για άρχοντες, εσένα θα αποδεχόμουν σαν ηγέτη-δικτάτορα να επηρεάζεις την μοίρα μου, αρκεί να ήξερα ότι τα ελαττώματα που κυριαρχούν σε εμάς τους κοινούς blogger, εσένα, χορτασμένο από τίτλους και τιμές, δεν σε αγγίζουν.

323834718_07b2294305.jpg

Αν η δική σου πορεία δεν εξασφαλίζει την παντελή έλλειψη ανάγκης για αυλικούς και χειροφιλήματα τότε τι να κάνουμε όλοι εμείς οι ερασιτέχνες ιστολόγοι εραστές.

Θα αναγκαστούμε να υποκύψουμε στην εντροπία που καραδοκεί να μηδενίσει τον αυθορμητισμό μας,

να αλλοιώσει την γραφή μας και τους τίτλους των σκέψεων που επιλέγουμε να καταγράψουμε

και να καταργήσει τις ειλικρινείς δυνάμεις συνοχής που μας δένουν όταν δεν ανταγωνιζόμαστε για το ποιος θα λάβει «μικρότερο νούμερο» αλλά για το ποιος θα βγάλει με ειλικρίνεια αυτά που έχει στην ψυχή του…

Αρνούμαι να υποκύψω λοιπόν σε αυτή την δοξολαγνεία και ακολουθώ πιστά την δική μου αντι-ματαιοδοξία, που μ ανάγκασε να γράφω με ψευδώνυμο και με μια σκιά για avatar, να αποφύγω δημοσιοσχετίστικες συναναστροφές και τα ψευτο-virtual φιλάκια στο msn και να θυσιάσω (άδικα)- λόγω των εμμονών μου- σχέσεις με αξιόλογους blogger, που με τιμήσανε με την εκτίμησή τους, (τους οποίους δεν έβαλα καν σε blogroll για να μην θεωρηθεί συναλλαγή).

Στα πλαίσια λοιπόν των όσων με ακαταλαβίστικό τρόπο γράφω παραπάνω, ανακηρύσσω σήμερα σαν:

fallmovie_guide_openseasonhmedium.jpg

Νούμερο ΕΝΑ, (πρώτο δηλαδή) blog της βλακόσφαιρας

 

τις Παραφωνιάδες

και τον ιδιοκτήτη της, Παράφωνο,

 

σαν ιππότη της μπλογκοβλακείας την οποία ορκίζεται να υπηρετεί,- εκτός και αν επιτραπούν googleads στο wordpress οπότε και δικαιούται να υπαναχωρήσει.

Σημ:Αναζητούνται εθελοντές για τις επόμενες θέσεις 😉

Αυτά για σήμερα (και που να δείτε τι ετοιμάζω για τις επόμενες μέρες)

 

Sincerely yours

Parafonos

 

 

  1. Ταπηροκρανίαση, διέγνωσα η ερασιτέχνης ιατρός-ψυχίατρος-ψυχολόγος-ψυχαναλύτρια-παραφυσιολόγος-μέντιουμ! Τι κάθεσαι και σκας, αφεντικούλη μου? Ε;
    υτά είναι για όσους έχουν ανάγκη να προβάλλουν μια θέση για να δείξουν την υπεροχή που νομίζουν πως έχουν ανάγκη ν’ ναγνωρίσουν οι άλλοι. Εκτός κι αν αυτός ήταν ο σκοπός σου εξαρχής, να χρισθείς κορυφή της βλογό-σφαιρας!! Εγώ προτιμώ να ΄μαι ο πάτος της! 😉
    Της δε βλακόσφαιρας, προτιμώ η μέση της! 😉

  2. @Ρενάτα
    Άργησες σήμερα να ρθεις στην δουλειά αλλά σε συγχωρώ γιατί όπως βλέπεις από το ποστ, είμαι στο πνεύμα των Χριστουγέννων 😉
    Εγώ τον στόχο μου τον έπιασα, πρώτος στην Βλακόσφαιρα, αν θες μια θέση στην δεκάδα σου δίνω το 5. Αν δεν σου κάνει μπορείς να αλλάξεις τώρα που είναι όλες άδειες χεχε
    Καλημέρα και σφουγγάρισε στην είσοδο γιατί κάποιος έριξε γιαούρτια 🙂

  3. σας το έχω ξαναπεί αγαπητέ παράφωνε
    αφού είστε πρώτος στη δική μου λίστα τι σας νοιάζουν οι άλλες;

    (είμαστε φοβεροί όμως, στο να καβαλάμε το καλάμι, κι εγώ η πρώτη ψωνάρα, φυσικά, φυσικά)

  4. @Αλκιμήδη
    Δεν μου είχες πει για πρώτος. ΑΑΑ τώρα ηρέμησα είσαι και εσύ της Βλακόσφαιρας 🙂 (σε πειράζει να σου κράτήσω την 2η θέση; η πρώτη και η πέμπτη είναι πιασμένες)

    (Μα το πρόβλημα δεν είναι να καβαλάει κανείς το καλάμι, αλλά το να κουβαλάει το καλάμι και όταν βρίσκεται μεταξύ κατεργαρέων, τότε…)

  5. Αφεντικούλη, μου ‘πες πως δούλα έχεις άλλη! Το ξέχασες; Είμαι γω για σφουγγαρίσματα, κοτζάμ ψυχαν-αλήτρια/παραψυχολόγος/μέντιουμ ? :))
    Το νούμερο 5 είναι μια χαρά, εξάλλου στην Ελλάδα βασιλεύειη χρυσή μετριότητα! 😉
    Μ’ έβαλες στον πειρασμό να μάθω τι θέση κατέχω στην βλογόσφαιρα, αλλά… αποτάσσομαι το σατανά! :Ρ

  6. Asxetos

    Εγώ δεν έχω μπλόγκ αλλά στην βλακόσφαιρά θα ήθελα μια θεσούλα. Μικρός είμαι κάποια στιγμή θα μου χρειαστεί…

  7. Ανώνυμος

    Χα χα δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλά το στατιστικό σου κάτω αριστερά λέει 66.665 επισκέψεις και εγώ πρέπει να έιμαι η 66.666. Δεν ξέρω άν πρέπει να το πάρω πάνω μου η να αυτοκτονήσω για να σωθεί το σου 🙂 αλλά σε κάθε περίπτωση αφού έφτασες τόσα εξάρια ζωντανός, εύχομαι να τα χιλιάσεις…

  8. @Ρενάτα
    Αστα να πάνε η δούλα βαρέθηκε σήμερα και γινε Νεραιδούλα.
    Οπότε τα ζαρζαβατικά και τα γιαούρτια τα σκουπίζω εγώ…
    @Asxetos
    Εσένα θα σου δώσουμε θέση αναπληρωματικού στην δεκάδα (και πολύ σου είναι)
    @Anonymous
    Εχεις δίκιο, πρέπει να το γιορτάσουμε 🙂

  9. Πάντως, τα αληθινά γούστα αρχίζουν όταν τσεκάρουμε ποιους έχουμε από κάτω μας και χαιρόμαστε για αυτό…

    Με κάτι τέτοιες φάσεις σαν την σημερινή όλοι οι καλαμιώνες της Ελλάδας έχουν ξεμείνει από καλάμια.

    Για πες τώρα για τα google-ads, τι νεότερα έχεις; 😉

  10. Αδερφέ με μπέρδεψες.

    1) Αν δε σε νοιάζουν/δε γουστάρεις/κλπ τέτοιες λίστες και ο,τι θα σέρνεται -ως ουρά- από πίσω τους, τότε ΤΙ ασχολείσαι μαζί τους; Δε σου λεω να μη γράψεις γι’ αυτές. Απλά το ποστ σου μου άφησε την εντύπωση οτι σε απασχολεί πολύ αυτό το θέμα για να το λιβανίζεις τόσο.

    2) Από τη μια γράφεις οτι ακολουθείς την «αντι-ματαιοδοξία» κι εν πάση περιπτώσει (τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ) πως εδώ μέσα γράφεις για να κάνεις το γούστο και την *αύλα σου κι όχι δημόσιες σχέσεις ή κι εγώ δεν ξέρω τι… από την άλλη, όμως, μεταφέρεις κολλήματα που σε ένα ιστολόγιο «κάνω-το-κέφι-μου» δε θα είχαν θέση, πχ «δεν βάζω λινκζ που εκτιμώ για να μη με πούνε οτι το ‘κανα για γλύψιμο» κτλ κτλ.
    Πραγματικά, μην μπαίνεις σ’ αυτό το τριπάκι. Είναι κακό. Είναι το μικροαστικό «τι θα πει ο κόσμος» των γονιών μας στα πλαίσια του ίντερνετ-βλογ -απλά αντικατέστησε «ο κόσμος» με «το blogroll».

    3) «Στημένες» συμπεριφορες ρε συ βλέπουμε παντού -στη δουλειά μας, στις κοινωνικές μας συναναστροφές κλπ. Στο νετ δε θα ‘βλεπες; Αλλά σε παραπέμπω στο νο1+2 -αφού εσύ δεν, γιατί ασχολείσαι; Υπάρχουν τόσα ωραία πράγματα στα οποία μπορείς να σπαταλήσεις το χρόνο και τη σκέψη σου.

    4) Όσον αφορά την «ενότητα» της μπλογκόσφαιρας… τι να σε πω. Το οτι αρκετοί γνωρίζονται μεταξύ τους γιατί είμαστε μια κουτσουλιά κόσμος δεν μας κάνει σε καμία περίπτωση ένα σύνολο που μπορεί να παρομοιαστεί, έστω και λίγο, με το άξιο Γαλατικό Χωριό. Εκτός κι αν δεν το γενικεύεις τόσο και μιλάς για μεμονωμένες περιπτώσεις μέσα σε υπο-ομάδες (οι οποίες υπάρχουν και είναι λογικό να υπάρχουν), τότε νταξ, όποιος θέλει να αγωνιστεί για το στέμμα του μπλογκο-βασιλιά ας κυνηγήσει το καρότο -it’s fine by me.

    Τέλος, αν η πρόταση «θα αναγκαστούμε να υποκύψουμε στην εντροπία που καραδοκεί να μηδενίσει τον αυθορμητισμό μας, να αλλοιώσει την γραφή μας και τους τίτλους των σκέψεων που επιλέγουμε να καταγράψουμε» δεν είναι το comic relief του ποστακίου, τότε seriously man, you worry too much about the wrong things.

    ΥΓ. Σόρυ για το comment-σεντόνι!

  11. @mpampakis
    Εγώ από κάτω έχω μόνο το σεντονάκι μου όταν κοιμάμαι και μια ηλεκτρική κουβέρτα για τις κρύες-μοναχικές νύχτες του χειμώνα 😉

    Σχετικά με τα καλάμια δεν ξέρω. Κάποτε μπήκε ένα στο μάτι μου, ενώ έκανα πιτσιρίκος τον ιππότη που μονομαχούσε πάνω στο άλογο (όχι πάνω στο καλάμι) και από τότε ούτε να τα πλησιάσω από μακριά δεν μπορώ…

    Για τα google ads δεν ξέρω, αλλά τώρα που αυτοανακηρύχτηκα πρώτος στην βλακόσφαιρα, σκέφτομαι να αυτοανακηρυχθώ και εκπρόσωπος της google στην νοτιοανατολική μεσόγειο οπότε θα έχω και άμεση πληροφόρηση 🙂 .

    (χρόνια πολλά στην καλή σου από μένα 🙂 και να μου φιλήσεις το μικρό)

  12. Φίλε συνιστολογιούχε ,καλώς σε βρήκα (δεν διάβασα ακόμη κάποιο άλλο post) ,δεν απαντάω σε σχόλια παρά μόνο όταν κάτι μου κάνει «κλίκ».
    «…Δεν ουρλιάζω για να με ακούσει κανείς όπως άλλωστε δεν γράφω για να με διαβάσει κανείς…»
    Αυτή η φράση φίλε μου είναι ΟΛΑ τα λεφτά!Γιαυτό σκάρωσα και εγώ το δικό μου blog.τώρα όσο για τα sitemeters μην ασχολείσαι ,εκτός και είσαι δημοσιογράφος ,ιδιοτελής ή κυνηγάς hits για να κονομήσεις.
    Αν όμως είσαι ρομαντικός ,ανιδιοτελής και γράφεις μόνο και μόνο για την πάρτη σου και την ματαιοδοξία σου ,τότε είσαι blogger και δεν σε αγγίζουν τέτοιες …»ευφράδειες και δημηγορίες»!
    Όσο για τον Δήμου ,και εγώ τον διαβάζω χρόνια ,ίσως είναι ένας από αυτούς που μου διαμόρφωσαν την σκέψη ,πλήν όμως ποιός σου είπε οτι κατέχει το αλάνθαστο;
    ΥΓ1.την δική μου άποψη αν σε ενδιαφέρει θα την βρείς εδώ:
    http://filalithisblog.blogspot.com/2006/11/blog-post_18.html
    ΥΓ2.Επλίζω να μήν είσαι και εσύ δημοσιογράφος!
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία!

  13. @razzmatazz

    Χρόνια πολλά 🙂

    1) Ποιος είπε ότι δεν με απασχολούν οι λίστες. Έχασα την μεσημεριανή μου σιέστα και σκοπεύω να μην φάω άλλους κουραμπιέδες για όλο το 2006. Γι αυτό έβγαλα και την δική μου, να μπορώ να αυτοϊκανοποιούμαι σαν άνθρωπος κι αν τύχει και καταφέρω να τσιμπήσω, καμιά γκόμενα με τις καινούργιες μου κάρτες που με προσφωνούν σαν πρόεδρο, ακόμη καλύτερα …

    2) Σχετικά με το «δεν βάζω λινκ που εκτιμώ για να μη με πούνε ότι το ‘κανα για γλείψιμο» η δική μου φράση ήταν «τους οποίους δεν έβαλα καν σε blogroll για να μην θεωρηθεί συναλλαγή» και δεν αναφερόμουν προφανώς στον κόσμο γενικά, αλλά στους ίδιους τους ανθρώπους που εκτιμώ, μέχρι τουλάχιστον με άλλο τρόπο να αποδειχθεί το υγιές της σχέσης μας.

    3) Έχεις δίκιο και στο νετ θα δούμε στημένες συμπεριφορές απλά είναι κρίμα. Κρίμα γιατί η ανωνυμία μας δίνει την δυνατότητα να εκφράσουμε τις πραγματικές μας σκέψεις, να επιδείξουμε τον πραγματικό μας εαυτό και να συμπεριφερθούμε ανεξάρτητα από τις κοινωνικοοικονομικές πιέσεις που δεχόμαστε στην καθημερινότητά μας και μας αναγκάζουν άλλοτε δικαιολογημένα και άλλοτε αδικαιολόγητα να υποκύψουμε.

    4) Ξαναδιάβασα το ποστ μου και δεν βρήκα πουθενά να αναφέρομαι σε «ενότητα μπλογκόσφαιρας» οπότε δεν μπορώ και να απαντήσω στο σχόλιο σου. Το παράδειγμα με τον αστεριξ αφορούσε την διάβρωση των πραγματικών κινήτρων ενός ιστολόγου – Γαλάτη, από την προσπάθεια του να γίνει αρεστός στους άλλους, (κάτι με το οποίο παράφωνα διαφωνώ).

    5) Για το τέλος θα σε στεναχωρήσω ακόμη περισσότερο διότι παρά το κωμικό ή ακαδημαΐζον ύφος, της γραφής μου η παράγραφος στην οποία αναφέρεσαι είναι ότι πιο σοβαρό είχα να ποστάρω σήμερα.
    Για να γίνω πιο κατανοητός, θα αναφερθώ στην ακμή και παρακμή των φόρουμ. Εγώ δεν συμμετείχα παρά μόνο σαν παρατηρητής, όμως γνωρίζω πολύ καλά πως αρκετοί μπλόγκερ ξεκινήσανε τα πρώτα τους βήματα, από forum στα οποία το επίπεδο ήταν κάποτε εξαιρετικό.
    Όμως αυτά τα forum είτε δεν υπάρχουν πια, είτε υπολειτουργούν ξεχασμένα ακόμη και από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές των παλαιών καλών εποχών.
    Φοβάμαι λοιπόν ότι όπως η ιστορία έχει αποδείξει, δεν είναι δύσκολο μια επανάσταση επικοινωνιακή, όπως αυτή που άθελα ή θελημένα υπηρετούμε όλοι μας, να καταλήξει σε φιάσκο.

    Και βέβαια μπορεί να έχεις δίκιο αν πιστεύεις ότι ανησυχώ πολύ για τα λάθος πράγματα, αλλά θα ήθελα να μου προτείνεις τα σωστά πράγματα που είναι καλό να ανησυχώ και εγώ και όλοι μας…

    Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου, μου έδωσε την ευκαιρία να ξεκαθαρίσω τις σκέψεις μου που γράφτηκαν παρορμητικά αλλά όχι αλόγιστα.

    Αυτό που δεν κατάλαβα όμως είναι αν τελικά διαφωνείς με αυτά που αναζητώ. Δηλαδή αν πιστεύεις ότι ο ιστολόγος θα χάσει την ουσία του όταν νοιάζεται, για λίστες, για το τι θα πει ο κόσμος για τις pr του ή αν θα πρέπει να διατηρήσουμε αυτόν τον ερασιτεχνισμό του ιντερνετικού μας ημερολογίου που ήταν το αρχικό κίνητρο όλων όσων βρισκόμαστε εδώ μέσα.

    Σημ: το ότι γράφω για την *αύλα μου, δεν σημαίνει ότι δεν γράφω για πράγματα που ενοχλούν την αισθητική μου. Αντίθετα, γράφω αυτά σκέφτομαι, άρα όσα για μένα είναι σημαντικά ανεξάρτητα αν ο αναγνώστης θα τα θεωρήσει σαν ασήμαντα.

    Σημ2: Διαβάζοντας εδώ και καιρό το μπλοκ σου, έχω την αίσθηση ότι δεν είμαι ο μόνος «ρομαντικός» εδώ μέσα. Το απόσπασμα που ακολουθεί πρέπει κάτι να σου θυμίζει…
    «Α, και κάτι άλλο. Αν, λεω αν, αλλάξει ποτέ τίποτα γύρω μας, δε θα είναι μόνο επειδή μερικοί νέοι που “βράζει το αίμα τους” είδαν τα πράγματα αλλιώτικα. Θα ‘ναι κι επειδή μερικοί μεγαλύτεροι, που “θα μπορούσαν να ‘ναι και γονείς τους” δεν έπαψαν ποτέ να τα βλέπουν κι εκείνοι έτσι 😉 ….»
    …διότι προέρχεται από απάντηση σου, σε σχόλιο αναγνώστη σου…
    Σημ3΅: Φιλάκια στον κοινό μας γνωστό,τον Γιώργο ( την τελεία από το Matrix 😉 )

    Καλή χρονιά και σε ευχαριστώ που έκανες τον κόπο να απλώσεις το σεντόνι σου (σχολιάσεις) 🙂

  14. μελετώντας την καθημερινή μας θέση στα pagerank (που ένας θεός ξέρει πως υπολογίζονται)

    PageRank

  15. @Φιλαλήθης

    Αγαπητέ μου Χρόνια πολλά !!!
    Κατ αρχήν να σε ενημερώσω ότι το συνιστολογιούχος μου αρέσει σαν έκφραση και με την δική σου άδεια θα ήθελα να χρησιμοποιήσω είτε σε ποστ μου είτε σε παιχνίδια κρεμάλας με την καλή μου :).

    Σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και χαίρομαι που σου κανε κλικ το ποστ μου και δεν έφυγες απαρατήρητος.

    Ναι η αλήθεια είναι πως όπως έχω γράψει από την πρώτη μέρα δημιουργίας των παραφωνιάδων https://parafoniades.wordpress.com/my_greek_blog/
    δεν γράφω για εσάς για μένα γράφω. Ελπίζω σε γενικές γραμμές να το έχω αποδείξει και αν όχι θα δεχτώ από οποιονδήποτε την «σφαλιάρα» που θα με επανεφέρει στους αρχικούς μου στόχους.
    Φυσικά δεν θεωρώ τον εαυτό μου Δον Κιχώτη ούτε το παίζω επαναστάτης. Απλά εδώ μέσα μουρμουρίζω τις σκέψεις μου και μόνο σαν μουρμούρα θα ήθελα να αντιμετωπισθούν τα κείμενά μου.

    Αλάθητος δεν είναι κανείς και νομίζω ότι η συνέχεια της ιστορίας όπως την διάβασα στον Λαπούτα http://teleologikos.wordpress.com/
    αποδεικνύουν ότι έπρεπε να αντιδράσει ώστε να μην (άθελά του κατά την γνώμμη μου) εμπλακεί το όνομά του άδικα.

    Δημοσιογράφος δεν νομίζω ότι ήμουν ποτέ. Κάποτε το παιζα χρονογράφος αλλά μου πέρασε 🙂

    @adamo
    Σε ευχαριστώ πολύ για το λινκ αλλά το έχω διαβάσει και δεν πήρα απάντηση για τον τύπο υπολογισμού παρά μόνο για τις παραμέτρους που χρησιμοποιεί.
    Σε κάθε περίπτωση το pagerank που ο Broccoli αναφέρει δεν έχει σαν αποτέλεσμα καμία σχέση με το original google pagerank όπως το βρήκα στο http://pr.blogflux.com/
    Αν ξέρεις κάτι παραπάνω παρακαλώ ενημέρωσέ με.

    Σε ευχαριστώ για το comment

  16. Επίσης γράφεις:
    Φοβάμαι λοιπόν ότι όπως η ιστορία έχει αποδείξει, δεν είναι δύσκολο μια επανάσταση επικοινωνιακή, όπως αυτή που άθελα ή θελημένα υπηρετούμε όλοι μας, να καταλήξει σε φιάσκο.

    (Κατά την επαγγελματική μου γνώμη, για ποια επανάσταση μιλάμε; Για το Διαδίκτυο; Για μια τεχνολογία με ρίζες στο 1970 που απλά είναι επίκαιρη σήμερα;)

    Νομίζω πως θα βρεις ενδιαφέροντα τόσο το σχόλιό μου σε ένα παλαιότερο άρθρο του Le Nonce όσο και αυτό το post. Για να μη ξεχνάμε και αυτό.

  17. Σκληρός ανταγωνισμός παίδες,θυμίζει σχολείο όταν δείνουν επαίνους και κάνουν σημαιοφόρους τους καλύτερους.Τι να πω! παρακολουθώ και εγώ η έρμη την ιντριγκα.Αν κατάλαβα καλά το θέμα είναι ποιός βγαίνει πρώτος και ποιός τυπώνει βιβλία….
    😀

  18. @μαραμένα σύκα
    Δεν σχολιάζω 😉 εγώ πάντως την έχω μικρή (την pagerank)

  19. Αγαπητέ μου Παράφωνε

    Τη δεύτερη θέση της βλακόσφαιρας θέλω να την καταλάβω εγώ.

    Τα υπόλοιπα από αύριο, νάνι τάιμ.

    🙂

  20. ΥΓ Δεν απόρησες που βαράνε το σαμάρι (me) και αφήσανε το γάιδαρο (μπρόκολο) ελεύθερο;

  21. @JustAnotherGoneOff
    Αγαπητέ μου σου αξίζει η δεύτερη θέση (αν δεν ήμουν εγωίσταρος θα σου δινα και την πρώτη, μετά από το μπλέξιμο των τελευταίων ημερών).
    Σου την προσφέρω λοιπόν με χαρά και ξέρω πως αν κάποτε με βρούνε σε χαντάκι εσύ θα είσαι άξιος συνεχιστής της βλακείας μου.

    Καλή χρονιά λοιπόν αντιπρόεδρε 😉

    ΥΓ: Όχι δεν απορώ που σε βαράνε σαμάρι μου, εσύ δεν έχεις την δυνατότητα να φτιάξεις την δική σου λίστα. Βλέπεις στον μικρόκοσμό μας, σημαντικότερη είναι μια fake list παρά ένα real post 😉

  22. Παρακαλώ εμένα μη με υπολογίζετε σε καμμία λίστα, μου έχει μείνει φοβία από τότε που δεν κατάφερα να μπω στη λίστα του Σίντλερ και με φάγανε άδικα…

    λοοολ

  23. Σ’ ευχαριστώ για την απάντηση! Είμαι κι εγώ παρορμητικούλα όταν απαντάω σε κάτι που μου κάνει κλικ και πραγματικά thanks που δεν παρεξήγησες το χύμα uber alles ύφος μου.

    Point taken περί «ενότητας», ξαναδιάβασα το επίμαχο σημείο και όντως, άλλο έγραψες κι άλλο κατάλαβα. (btw κι εγώ παιδί των φόρουμ είμαι και καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς με την ακμή και την παρακμή. απόλυτα όμως…)

    Τώρα το ποια είναι η δική μου άποψη για την όλη φάση, για τις λίστες, τα pr και γενικά το «χάσιμο της μπάλας» όταν κολλάμε σ’ αυτά και ξεχνάμε τη ρημάδα την Έκφραση… νομίζω οτι την έχεις καταλάβει so far 😉 Στην ουσία δε διαφωνούμε.. απλά μάλλον εγώ πατάω λίγο περισσότερο το γκάζι κι όποιον πάρει το πληκτρολόγιο 🙂

    Καλή χρονιά dear κι ο,τι επιθυμείς!

  24. Οταν διάβασα ένα σχόλιο του Δήμου σχετικό, απογοητευτηκα και εγώ αλλά δεν περίμενα και κάτι άλλο από αυτόν που επισημαίνει ο ίδιος σε κάθε ευκαιρία πόσα σχόλια μάζεψαν τα post του. Κρίμα, γιατί μπορεί να καταλάβει ο καθένας νομίζω πόση αξία έχουν τα γραπτά του…

  25. @isisveiled
    Εγώ δεν σε υπολογίζω αλλά πάντα μια θέση θα έχουμε στην λίστα μας όταν αλλάξεις γνώμη 🙂
    @razzmatazz
    Εσύ παρορμητικούλα;
    Μπα δεν σου φαίνεται 🙂
    Εσύ και το τσουνάμι μόνο είστε τόσο συγκρατημένοι 😉
    Γιατί όμως να σε παρεξηγήσω;
    Δεν έκραξες αλλά και να έκραζες απόλαυση θα ήταν πάλι…
    Χαίρομαι πάντως που ή αίσθηση μου ότι δεν διαφωνούμε δεν ήταν παραίσθηση. Σου κρατώ μια θέση λοιπόν στην λίστα (έτσι κι αλλιώς μόνοι μας είμαστε) και όταν χρειαστείς υποστήριξη σου δίνω το βλακόχαρτο να πάρεις και αναβολή από το στρατό 🙂
    @Debby
    Ε μην ανησυχείς σημασία έχει ότι μόνο δυο τρείς απογοητευθήκαμε, οι άλλοι όλοι, μιά χαρά νιώθουν…
    Γι αυτό και οι λίστες παίρνουνε τα πάνω του(ς)…




Σχολιάστε

