Ζητούνται Bloggers για μόνιμη εργασία.

Ζητούνται Bloggers για μόνιμη εργασία.

baby_cigar1.jpg

 

Προσφέρονται:

Ωράριο ελεύθερο, καλέ συνθήκε εργασίας με δυνατότητα τηλε-απασχόλησης (από το κρεβατάκι σας δηλαδή), ένσημα (linkblog) και αμοιβή ανάλογη της παραγωγικότητας.

Job description

1) Συγγραφή ενθουσιωδών σχολίων σε αποτυχημένο blog.

2) Προσφορά linkblog.

3) Συμμετοχή σε διαδηλώσεις υποστήριξη.

4) Επαναλαμβανόμενη πίεση, του δείκτη του δεξιού χερουδιού εις το αριστερό κουμπάκι του mouse ( αριστερό click me liga logia) με στόχο, την αύξηση του γαμ*μ*νου counter.

5) Διασπορά κουτσομπολιών σε ανταγωνιστικά blog ότι το αφεντικό σας είναι κούκλος, την έχει μεγάλη (την μύτη εννοώ), είναι ματσό και γαλαντόμος και ότι ψάχνει νύφη μέσα από το Blog του.

6) Ενημέρωση του ανδρικού πληθυσμού για την καταπληκτική αδελφή του αφεντικού ( πρώην μοντέλο, νυν χορεύτρια σε striptease-αδικο, διδάκτορας πανεπιστημίου, με κολασμένα ένστικτα ) που κληρώνει τον καθημερινό της σύντροφο από την λίστα, όσων αφήσανε comment στον αγαπημένο της αδελφό ( κάθε comment ένα κουπόνι άρα με 2 έχετε διπλάσιες πιθανότητες, να απολαύσετε αισθησιακό μασάζ)…

Απαραίτητα προσόντα:

1) Η ύπαρξη λογαριασμού στο monitor

2) Πλούσιο λεξιλόγιο, με ειδίκευση στα καλά λόγια, τα λιβανίσματα, το γλείψιμο, και το κολοτρίψιμο.

3) Αρκετοί φίλοι που να διαθέτουν adsl για να καλύπτουν τα ρεπα (πληθυντικός του ρεπό)

Προσοχή:

Το εθελοντικό ξεκατίνιασμα ανταγωνιστών και η εξασφάλιση θέσης στα link των blog με μεγάλη τηλεθέαση θα αμείβονται έξτρα.

Αν κάποιος έχει βύσμα και με χώσει στην Xpsilikatzoy, την kourouna, τον πιτσιρίκο, την ροδιά, τον Λαπούτα, τον μπαμπάκη( είναι καινούργιος αλλά μας έχει φάει όλα τα μωρά 🙂 ), τον αθηναίο, τον Le Nonce ( αυτούς θυμάμαι τώρα ) και τέλος πάντων οποιοδήποτε, πρώτο όνομα στην μαρκίζα, θα χαρτζιλικωθεί διπλά και άνευ τιμολογίου 😉

Σημ1:Δεχόμαστε και εξωτερικές συνεργασίες.

Σημ2:Η εργασία, επιδοτείται από το πρόγραμμα «ανταποδοτικότητα» της ΕΑΒ (ένωση αποτυχημένων blogger).

Σημ3:Την ιδέα για το ποστ μου την έδωσε ένα χάρτινο ποντικάκι και τον ευχαριστώ γιατί είχα στερέψει :)…

Σημ4:Βάζω στοίχημα ότι δεν θα πάρω ούτε ένα comment χεχε

  1. Ψιτ, καλημέρα.
    Το έχασες το στοίχημα, μόλις.
    Αυτοί που αναφέρεις είναι μούρες και καλά;
    Που ζω και δεν τους ξέρω; Δεν τους έχω διαβάσει ποτέ.
    Δεν μου λες, αν σου πω ότι βρήκες τον άνθρωπό σου;

    Εγώ καλέ!

  2. Α όχι δεν το έχασα 😉
    Εσύ δεν μετράς γιατί ήδη μας συνδέει επαγγελματική σχέση (δουλεύω για σένα αν και αν συνεχίσεις να καθυστερείς τα ποσοστά μου και θα παραιτηθώ και θα σε τρέξω στα δικαστήρια 🙂 ).
    Άρα το στοίχημα ισχύει και μείνανε 13 ώρες για να το κερδίσω !!!

  3. Τι έπαθες παιδί μου και τα έβαλες με τον κόσμο όλο!Καλά..δεν ξέρω τι παίζει εδω μέσα..αλλά κατάλαβα οτι τις παπαριές που γράφουμε υπάρχουν παάρες και που τις κάνουν βιβλία..τεσπα..υπομονή και εσύ ώσπου να γίνεις πρότο όνομα στην πίστα.Εκτός και αν δεν σε απασχολεί,τι να πω!

  4. @Μαραμένα Σύκα
    α)Who τα έβαλε με τον κόσμο όλο;
    Μην με παρεξηγείς !!!
    Απλά ο χαρτοπόντικας μίλησε (πολύ σωστά) για την αρχή της «ανταποδοτικότητας» και σκέφθηκα ότι μπορούμε να το κάνουμε και επάγγελμα 🙂
    β)Το ονόματα που αναφέρω χαίρουν ιδιαίτερου θαυμασμού από όλους (και ακόμη περισσότερου από μένα) και είναι εκτός πάσης υποψίας, γι αυτό και άλλωστε τα ανέφερα όντας σίγουρος ότι απλά θα χαμογελάσουν
    γ)Πρώτο όνομα σε ποια πίστα;
    Βρε σε παράφωνο μιλάς, τι νομίζεις ότι θα βάλω μίνι, θα βγάλω τα βυζιά έξω και θα τραγουδάω playback 🙂

    Σας καλημέρισα ε; Δεν σας καλημέρισα…

    Καλημέρα σας τι κάνετε …

    Σημ:Ούτε εσύ μετράς για το στοίχημα γιατί…
    Ξέρω ότι το κάνεις επειδή με λυπάσαι 😉

  5. Τσςςς κακό παιδί ! Τι σ’έπιασε με τέτοιον ωραίο ήλιο σήμερα και τα έβαλες με τους μπλόγκερς ! :)))

  6. @Εllinida
    1)¨:( Νόμιζα ότι ΕΣΥ, θα με καταλάβαινες…
    Δεν τα βάζω με κανένα, εκτός κι αν τελικά τα βάζω και δεν το έχω καταλάβει…(όχι δεν έχω καπνίσει τίποτα)
    2)Για το κακό παιδί δεν έχεις άδικο… αλλά, what can i do ;)it is my second nature !!!
    3)Τελικά ενδιαφέρεσαι για την αγγελία;

    Σημ:Δεν σε υπολογίζω για το στοίχημα,διότι ξέρω ότι εσύ με συμπαθείς (το γιατί δεν το ξέρω 🙂 )

  7. Πάω στον Αθήναιο να του τρίψω στην μούρη ότι ΚΑΙ είμαι πριν από αυτόν στη λίστα ΚΑΙ έφαγα και όλα τα μωρά!!!

    «Χαίρουν θαυμασμού από όλους;» Γουάου!

    χαχαχα και ξανά χαχαχα κι αερα στα μυαλά μας, ουπς, σόρρυ, αέρα στα πανιά μας!!! 😉

    @Αργυρένια:
    Δεν ξέρεις τι χάνεις!!!! 🙂

  8. Μπα εγώ είμαι της σχολής γράφω όποτε μου κάνει κέφι ή όταν έχω κάτι σοβαρό ή γελοίο να πω . Τεμπέλα με την βούλα που λένε , δεν θα μπορούσα να σταδιοδρομήσω ως μπλόγκερ !
    Ναι σε καταλαβαίνω … αλλά έχει πλάκα το όλο ετούτο αν το δεις ως απόλαυση και δεν το παίρνεις σοβαρά . Τελικά είναι δε πιό διασκεδαστικό το να διαβάζεις μπλογκς και όχι να γράφεις . Απ’όλα τα καλά έχει ο μπαξές .

  9. @Μpampakis

    Ο Αθηναίος φίλος σου!!! Βρήκα το ένα βύσμα (χεχε)
    Σε παρακαλώ μην με καρφώσεις τώρα που αρχίζει να με συμπαθεί, γιατί θα του αποκαλύψω ότι υποσχέθηκες, linkblog σε κάθε μαλακία που γράφω, αν σε βάλω πάνω από τον Αθηναίο στην λίστα :).

    Όσο για τα μωρά, ας μην το κρύψομε άλλωστε, με τέτοιο nick «μ….ωροπαγίδα» μας έχεις καταστρέψει όλους (ελπίζω να με διαβάζει η γυναίκα σου, να πάρει το παιδί, τα έπιπλα και όλα τα λεφτά, να καταργήσει το adsl, να αλλάξει και password στο wordpress, και να μην σε ξαναδούμε εδώ μέσα 😉 )

    Σημ: Άσε την Αργυρένια ήσυχη βρε που έγραψες comment για να μου πάρεις τον όσμο. Για τα ποταπά και ιδιοτελή σου κίνητρά, συνεχίζω να μην σε υπολογίζω για το στοίχημα…

    Σημ2:Μια και είσαι ο πρώτος άντρας εδώ μέσα, πές μου σε παρακαλώ, νιώθεις ότι τα βάζω με τους μπλόγκερς ???

    Σημ3:“Χαίρουν θαυμασμού από όλους;” είδες τι λέω για να με βάλεις στην λίστα σου; χεχε

    @Αργυρένια μην τον ακούς. Σε όλες τα ίδια λέει 🙂

  10. @Ellinida
    Το «εσύ με καταλαβαίνεις» πήγαινε στο ότι είναι φανερό πως εσύ γράφεις (όπως και όλοι όσοι ανέφερα πιο πάνω) γιατί υπάρχεις και όχι για να υπάρχεις.
    Εγώ βέβαια είμαι άλλη περίπτωση, το να μπλογκάρω είναι κάτι σαν ασκήσεις ορθοφωνίας για μένα.
    Ο μπαξές έχει λουλούδια και λαχανικά … και κάποια όσπρια στα οποία συμπεριλαμβάνω και την μούρη μου.
    Απολαμβάνω να μυρίζω τα λουλούδια, να τρώω τα λαχανικά και να … αποφεύγω τα όσπρια γιατί προκαλούν πρήξιμο…

  11. Ο Αθήναιος είναι από τους πρώτους που ξεκίνησα να διαβάζω και από τους 5 (μετρημένους) που βούτηξα και στις πίσω σελίδες, εξερευνώντας και απολαμβάνοντας ποστ που είχαν ανέβει πριν από καιρό. Υπό αυτή την έννοια είμαι από τους πιο πιστούς του αναγνώστες / σχολιαστές.

    Το νικ πάντως δεν επιλέχθηκε ως…μωροπαγίδα! 🙂 Η καλή μου διαβάζει τα μπλογκ που της συνιστώ, οπότε σε βλέπω χλωμό…..

    «Σημ2:Μια και είσαι ο πρώτος άντρας εδώ μέσα, πές μου σε παρακαλώ, νιώθεις ότι τα βάζω με τους μπλόγκερς ???»

    Στο ποστ όχι. Τώρα για τα σχόλια, είναι άλλο θέμα… ;^p

    @Αργυρένια:
    Ε όχι, όχι, δεν λέω τα ίδια σε όλες. Μόνο σε όσες έχουν μπλογκ.

  12. @mpampakis
    1)Χμ Άρα δεν είσαι βύσμα (δεν θα γίνουμε φίλοι)
    2)Άσε τις δικαιολογίες για το nick 😉
    Σας ξέρω εσάς τους μπλόγκερ, τους τραβατε το ενδιαφέρον στην αρχή και μετά τους την πέφτετε!!! Τι εννοείς ότι δεν με διαβάζει η καλή σου. Και το μαιλ που μου έστειλε για να μάθει τις βρωμίτσες σου;
    Αχ μην εμπιστεύεσαι τις καλές σου, ειναί πονηρότερες ημών (το ημών βγάζει μάτι αλλά δεν το αλλάζω).
    3.1)Σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση, γιατί όλες οι γυναίκες μου τα χώσανε. Πήρα και απειλητικά Mail και κινδυνεύει η ζωή μου.
    3.2)Αν ενοείς ότι τα βάζω με σένα στα σχόλια μου, τότε ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Αν δεν αφήσεις ήσυχη την Αργυρένια θα στείλω ανώνυμο μαιλ στην καλή σου και της τα πω όλα.
    4)Και σένα αργυρένια αν σε δω στο ποστ του, θα τα πώ όλα στον πρόεδρο… (ξέρεις εσύ)
    σημ: Τελικά δεν θα την βγάλω καθαρή σήμερα (μονολόγησα)

  13. Μπαμπάκη μόλις πριν από λίγα λεπτά έμαθα…

    Παράφωνε δεν τον ακούω έννοια σου, τους ξέρω αυτούς βρεεεε 🙂

    Μπαμπάκη εσύ πάλι εδώ; Εγώ έχω δύο μπλογκ, άρα θα κάνεις διπλό κόπο 😉

  14. Να σε δω με μίνι και ξώβυζο και δεν θέλω τίποτα άλλο,οχοχοχο

  15. @Μαραμένα σύκα
    Θα με δείς σε επόμενο ποστ το υπόσχομαι, εσύ τι θα κάνεις όμως αν το τολμήσω 🙂

  16. @argyrenia
    Α δεν μου αρέσει αυτό τι έμαθες ε????

    Ετσι λέτε όλες αλλά μόλις του δείτε τρέχετε σαν λυσσσσασμένες 🙂

    Και σταμάτα να αναφέρεσαι σε αυτόν.
    Δεν βλέπεις;
    Εχει γυναίκα, που δεν με διαβάζει γ@μ#τ$ 😦 , και παιδί.

    Δεν είναι για σένα.
    Εγω θα σου βρώ ένα καλό παλικάρι από σπίτι με αρχές όχι παλιομπλόγκερ ;).
    Να είναι τίμιος και να μην ξημερώνει στα ποστ και στα τσιγάρα….

  17. parafonos Says:
    «Και σταμάτα να αναφέρεσαι σε αυτόν.
    Δεν βλέπεις;
    Εχει γυναίκα, που δεν με διαβάζει γ@μ#τ$ , και παιδί. »

    Σού χω σοκαριστικά νέα.
    Ούτε το παιδί μου σε διαβάζει.

  18. Τώρα να πω εγώ ότι κάνω για το συγκεκριμένο job description ψέμματα θα πω μετά το χτεσινό μου ποστ 😀

  19. Ψιτ, Πυγμαλίωνά μου, έμαθα ότι δικαίως είναι δημοφιλής, όπως κι εσύ άλλωστε. Είμαι μικρή ακόμη βρε, άσε να μεγαλώσω λιγο ακόμη, να μακρύνει και το μαλλί μου 😉

  20. @Μpampakis

    Ευτυχώς γιατί, σκέψου το παιδί αντί να κοιμάται το βράδυ με τα παραμυθάκια της θείας Λένας, να αποκτούσε τα πρώτα του βιώματα μέσα από τις δικές μου αηδίες.
    Θα γινότανε ένα απροσάρμοστο φρικιό και εσύ ένας ταλαίπωρος πατέρας που θα βγαίνε στα κανάλια βρίζοντας για την εφεύρεση του αντίχριστου το blog !!!

    Σημ: Αλήθεια εσένα 🙂 σε διαβάζει η καλή σου;

    @Χαρτοπόντικας
    Καλώς τον.
    Άργησες όμως και ήθελα αποδείξεις ότι εσύ ξεκίνησες την φασαρία.
    Σε παρακαλώ παραδέξου ότι είσαι η πέτρα του σκανδάλου και ότι εγώ απλά επηρεάστηκα από τους ανήθικους σκοπούς σου μα χτυπήσεις τα βρόμικα κυκλώματα που καταδυναστεύουν όλους εμάς τους φτωχούς – τίμιους μπλόγκερ (μα τι λέω ο αθεόφοβος σήμερα).
    Αν πάντως θέλεις εργασία χτύπησες λάθος πόρτα διότι εσύ δεν είσαι για λαμογιές. Σε διάβασα και δεν περνάς το τέστ. Λυπάμαι θα περιμένεις να ανοίξει κάποια άλλη θέση (σιγά μην ανοίξει) σχετική με σωστό blogging, ηθικούς κανόνες, ωραία ποστ κλπ κλπ.
    Αν όμως έχεις να μας συστήσεις κάποιον κατάλληλο για το πόστο (κάτι σε Angelina jolie ) θα σου έχουμε υποχρέωση και όπως πάντα, θα σε ξεπληρώσω με λινκάκια …

    @Αrgyrenia
    Τι δημοφιλής μάτια μου,εδώ δεν τον διαβάζει η γυναίκα του. Ασε τον να λέει 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 !!!
    Όσο για μένα, δεν ένιωσα ποτέ δημοφιλής και το πολεμάω όσο ο διάολος το λιβάνι. Το μόνο που θα μπορούσε να με κάνει να αλλάξω γνώμη είναι να αφήσει σχόλιο εδώ μέσα η psilikatzoy. Ακόμη και ο κάλτσο μου λέει ένα γεια καμιά φορά, άλλα η γυναίκα του τίποτα 😦 με έχει στο φτήσιμο…

    Ναι μικρή είσαι γι αυτό και σε προσέχω από τώρα μην κάνεις κακές παρέες γιατί μετά δεν θα προλαβαίνω να σε μαζέψω!!! Φυλάω τα ρούχα σου να χεις τα μισά 😉

  21. «Σημ: Αλήθεια εσένα σε διαβάζει η καλή σου;»

    Ναι, αλλά δεν σχολιάζει. Από την στιγμή που η ίδια δεν έχει blog, θα ήταν κάτι σαν αιμομιξία… 😉

  22. @mpampakis
    Μπορεί να σχολιάσει σε μένα και να αποφύγουμε τις συνέπειες της συγγενικής σχέσης 🙂

  23. Να σου πω, εμένα που μου έχει αφήσει σχόλιο η ψιλικατζού πρέπει να νιώθω ολοκληρωμένη προσωπικότητα δηλαδή? Το γεγονός ότι το καλτσόβρακο με έχει στα λινκ του με καθιστά φοβερή περσόνα??? Για άλλαξε το ποστ σου τότε παρακαλώ, για βάλε με κι εμένα στις μούρες της μπλογκόσφαιρας!!!

    Να με προσέχεις γλυκέ μου, να με έχεις έννοια, ναι?
    Φιλώ σε!

  24. @Argyrenia
    τέκνο μου από σήμερα είσαι μια μούρη 😉
    Ξεπέρασες το δάσκαλό σου και μπορείς πια να πετάξεις με τα δικά σου φτερά στον αγνό και τρυφερό κόσμο της μπλογκόσφαιρας.
    Εύχομαι το monitor και ο vrypan να σε φωτίζουν και να σε βοηθήσουν στο σκληρό δρόμο που διάλεξες.
    Να θυμάσαι όμως ότι δεν θα ναι με ροδοπέταλα στρωμένος.
    Πολλές οι συμπληγάδες και οι μπαμπάκηδες και θα θέλουν να εκμεταλλευθούν την ομορφιά σου και τα νιάτα σου (μέχρι να μακρύνουν τα μαλλιά σου).
    Να ξέρεις πως εγώ όταν, σε μεγάλωσα στα πόδια μου και σου έλεγα τα πρώτα σου παραμύθια, για έναν εικονικό κόσμο χωρίς ανταγωνισμούς, με πραγματική φιλία και ανθρώπους που χαίρονται ο ένας για τον άλλον, εγώ τότε σου έλεγα μ@λ@κίες.
    Δεν υπάρχουν τέτοιοι κόσμοι και εγώ δεν είμαι σαν τους ανθρώπους που περιέγραφα.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ, ότι έγινες μούρη πριν από μένα και θα περιμένω με χαρά, να κάνεις το πρώτο σου στραβοπάτημα για να σε κράξω.
    Σε διαγράφω λοιπόν από σήμερα, θα σε κουτσομπολεύω στα μαιλ που θα ανταλλάσσω με τους δικούς μου και δεν θα αφήνω κανέναν από αυτούς να γράψει σχόλια :).
    Και όταν έρποντας θα γυρίσεις και θα με παρακαλάς να σε συγχωρέσω, τότε η σκληρή καρδιά μου δεν θα λυγίζει και θα σε στείλω στον μπαμπάκη σου 🙂 !!!
    Φύγε τώρα και μην μου ξαναμιλήσεις εκτός και αν…
    θέλεις δουλειά γιατί ακόμη δεν απάντησε κανείς στην αγγελία μου και θα κερδίσω μεν το στοίχημα αλλά δεν πρόκειται ποτέ να γίνω σωστός Blogger 😦 !!!

  25. Μηχανάκι και δυνατότητες εξέλιξης δεν έχει;

  26. σου ρθα…έφερα και το κρεββατάκι μου μαζί

  27. Υπήρξα τσιράκι της Τατιάνας, να το γράψω στο βιογραφικό;

    🙂

  28. @Ganuma De Linarus
    Εσένα δεν σε ξέρω, γιατί με τέτοιο nick δεν θα σε είχα ξεχάσει 😉 !!! welcome 🙂
    Aν ήρθες για την αγγελία, πρέπει να έχεις δίπλωμα και δικό σου laptop. Εμέις μηχανάκια δεν δίνουμε.
    Όσο για τις δυνατότητες εξέλιξης ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.
    Σε 45 χρόνια θα σου δώσουμε την ευκαιρία να έχεις αποκλειστικό franchise των Παραφωνιάδων στην Άνω Ραχούλα και πριν πεθάνεις θα σε κάνουμε επίτιμο (αν έχει παραδώσει την θέση ο άλλος επίτιμος) 🙂
    Για λεφτά δεν ρώτησες αλλά και να ρωτούσες 😉 απάντηση δεν έχουμε!!!
    @candyblue
    Εσένα όμως κάπου σε ξέρω…
    Και εσύ για την αγγελία; Το κρεβατάκι γιατί το έφερες, εμείς δεν έχουμε δηλαδή;
    Βρε κοπέλα μου, promotion σου ζητήσαμε να κάνεις όχι «κρεβατάδα».
    Τέλος πάντων. Φαίνεσαι απελπισμένη και αυτό μου αρέσει στους ανθρώπους.
    Στείλε δυο τρεις φωτογραφίες, (φορώντας κάτι καλοκαιρινό) και θα σε ειδοποιήσουμε 🙂 (αν και με τόσα λίγα βιογραφικά την έχεις σίγουρη την δουλειά)
    @Καπετάνισσα
    Εσένα όχι μόνο σε ξέρω αλλά και σε περίμενα μέρες τώρα 🙂
    Για την συνεργασία σου με το νούμερο UNO της ελληνικής τιβι δεν γνώριζα. Ούτε ότι είσαι έτοιμη να παρατήσεις την θάλασσα για χάρη μου :)…
    Η δουλειά είναι δική σου αρκεί να μου υποσχεθείς ότι θα αναλάβεις το μαγαζί τώρα που σκέφτομαι να πάρω τα βουνά και να το παρατήσω 🙂

  29. Θα στείλω και εγώ φωτογραφίες τότε..Δεν ξέρω τι θα στείλει η Candy..εγώ πάντως χειμερινές.

  30. @Ganuma De Linarus
    Χειμερινές;
    Δηλαδή με στολή σκί, γάντια, καπέλο κλπ;
    Χμ
    Και θέλεις δουλειά μετά από αυτό;
    Κοίτα εδώ είμαστε σοβαροί bloggers και ψάχνουμε μόνο απεγνωσμένους συνεργάτες. Όμως θα σου δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία.
    Περιμένουμε την φωτό και αν είναι καλή θα την δημοσιεύσουμε στην πρώτη σελίδα 🙂
    Α ναι και μην το ξεχάσω, καλημέρα
    (προφανώς δεν ήταν καλή η έξοδος και γύρισες νωρίς)

  31. Μια χαρά ήταν η έξοδος, αλλά ο εγκέφαλος ζητούσε ύπνο και του ήμουνα υποχρεωμένος.
    Καλημέρα και σε σένα.

  32. @Ganuma De Linarus
    Αλλοι επιστρέψαν για να κοιμηθούν και άλλοι δεν κλείσαν βλέφαρο χωρίς να έχουν όμως σηκωθεί από το κρεβάτι τους…
    Ευχομαι όμορφη Κυριακή 🙂

  33. Α χα χα χα! Κατάλαβα γιατί σε διαβάζει η Αργυρένια λοιπόν! Εγώ γι ατην αγγελία ήρθα (έχοντας ως βύσμα την Αργυρένια 😉 ), αλλά είδα πως ο Μπαμπάκης χάλασε την πιάτσα! :Ρ Τς τς τς! Τεσπα! Την καλησπέρα μου!

  34. Welcome !!!
    Δεν ξέρω τι πρόλαβες να δεις αλλά μάλλον δεν έχεις δει τίποτα ακόμη 🙂 ( αλλιώς θα ακόμη θα τρεχες 🙂 ).

    Χαίρομαι που έχω παίρνω τόσο καλά βιογραφικά για την αγγελία μου.
    Το μελέτησα και βλέπω ότι εκτός από την Αργυρένια έχουμε και άλλους κοινούς αγαπημένους όπως η Αλκιμήδη. Αλλά και με τον τόπο που γεννήθηκες με δένουν έντονα συναισθήματα.

    Σε κάθε περίπτωση θα χαρώ να συνεργαστούμε (δεν πήρα άλλωστε τις καλοκαιρινές φωτογραφίες της Candyblue ακόμη 😦 -θα βρήκε δουλειά αλλού). Πέρνα να μιλήσουμε για τις αμοιβές σου και ξεκινάς από εβδομάδα 🙂

    Σημ:Και μην σε δω και σένα στου Μπαμπάκη ;), εκτός κι αν πας για να τον κατασκοπεύεις και να του κλέψουμε ιδέες για ποστ !!!

  35. Παράφωνε, εννοείς την Ελευσίνα; Χμ! Μη φοβάσαι, δεν τρομάζω τόσοοο εύκολα! :Ρ
    Ο Μπαμπάκης ήταν το δεύτερο βύσμα μου, γι αυτό κι η πίκρα! Την Χ-Ψιλικατζού και τον Αθήναιο έχω δει μια φορά εξ όψεως, πιάνεται; Ε;

  36. @Ρενάτα
    Δεν κοιμάσαι και εσύ ε; 😉
    Αν έχεις δει την x και μου την φέρεις στο μαγαζί, τότε θα πάρεις και ποσοστά από τα κέρδη εκτός από τον άξια κερδισμένο μισθό σου 🙂
    Ναι για την Ελευσίνα λέω αλλά μεταξύ μας να μην φτάσει σε ξένα αυτιά 🙂 (δεν είμαι γείτονας απλά με δένουν ενέργειες καλές με τον τόπο σου)
    Όσο για τον «άλλο», ένα έχω να σου πω :). Πρέπει να τον ξεχάσεις 🙂 γιατί δεν μπορώ να σε μοιράζομαι μαζί του… Έκτος βέβαια και αν σαν κατάσκοπος μπορείς να μου φανείς χρήσιμη… Χμ θα το σκεφθώ και θα σου απαντήσω….

    @Μπαμπάκη εσύ κοιμάσαι και η τύχη σου δουλεύει.
    Δες στα referrer τι σου χω στείλει σήμερα.
    Θέλω μερτικό από τον τζίρο του μαγαζιού και περιμένω ανάλογη διαφήμιση στην μαρκίζα σου… 🙂

  37. henry kissinger

    Για τον Γιαννη τον Διακογιαννη.
    O Γιαννης ειχε καυμο μεγαλο να δημιουργησει οικογενεια.
    Τον χτυπησε η ασθενεια και πεθανε χωρις να τα καταφερει.
    Ο Γιαννης ηταν πολυγραφοτατος. Αδεκαστος δημοσιογραφος και χαρακτηρας ακεραιος.
    Οταν οι αλλοι στελνανε εικονα απο την Βαγδατη και τον πολεμο στο Ιρακ λειπανε στοιχεια που τα διαβαζες μονο την επομενη ,βλεποντας τις χιλιες λεξεις του Γιαννη απο τις ανταποκρισεις του στα Νεα
    Γιατι οσο εμπειρος πολεμικος ανταποκριτης, αλλα και οπερατερ ειδικων αποστολων και να σαι, ο Γιαννης περιεγραφε κατι που σιγουρα θα διευφευγε της δικης σου προσοχης, και δεν μπορουσες να το δεις.
    Γιατι εικονα ισον χιλιες λεξεις,αλλα και οταν οι λεξεις εξαπτουν την φαντασια δημιουργουν εικονα πληρη,και ειδικα οταν τις εγραφε ο Γιαννης.
    Αγχωνοτανε πολυ ο Γιαννης. Τι θα παιξει στην εφημεριδα του. Αν οι αρχισυντακτες του, θα του τα βαζανε ολα.
    Ο Γιαννης ηταν ανθρωπος που νοιαζοτανε πολυ την εφημεριδα του.
    Οταν οι αλλοι ζητουσανε συνεχεια χρηματα απο τα ΜΜΕ που εργαζονταν στις αποστολες που πηγαιναν, ο Γιαννης την εβγαζε με γυρο, ντονερ, και βρωμικα στα σουβλατζιδικα της Μεσης Ανατολης.
    Γιατι ο Γιαννης δεν υπερτιμολογουσε για να κονομησει. Δεν χρειαζοτανε να φαει στα καλυτερα ρεστοραν.
    Ο Γιαννης ζητουσε χρηματα μονο για το ρεπορταζ. Δεν κοιταζε να γυρισει πισω, κανοντας την μπαζα του.
    Ο Γιαννης ηταν ριψοκινδυνος. Πηγαινε εκει που οι αλλοι δεν τολμουσαν.
    Του αρεσε να εργαζεται μονος του. Δεν ακολουθουσε τον συρμο.
    Ο Γιαννης ητανε καλοκαρδος. Ευγενικος και καταδεχτικος με τους νεους συναδελφους του.
    Ητανε μορφωμενος. Καλλιεργημενος. Μιλουσε ξενες γλωσσες. Δεν χρειαζοταν μεταφραστες.
    Ουτε ελεγε οτι ηξερε οταν δεν γνωριζε. Ο Γιαννης ρωτουσε για να μαθει. Δεν τα ξερε ολα.
    Ο Γιαννης ητανε σκληρος στην κριτικη του. Δεν χαιδευε ποτε αυτια.
    Δεν επαιξε ποτε κανα παιχνιδι πολιτικο με την δυναμη της πενας του.
    Ουτε εικοτολογουσε οπως αρκετοι του πολιτικου και διπλωματικου ρεπορταζ.
    Ο Γιαννης θα επρεπε να ειχε κανει τηλεοραση. Ανθρωπους σαν τον Γιαννη, ακεραιους, τους χρειαζεται το γυαλι.
    Ειναι σιγουρο πως η TV θα ‘ταν πιο εντιμη,ποιοτικοτερη απεναντι στους τηλεθεατες της.
    Ο Γιαννης εγραφε μεχρι την τελευταια στιγμη και ενω ειχε ασθενησει.
    Ωραιες οι περιληπτικες συνοψεις του για την επικαιροτητα,ωραιες και οι αναλυσεις του.
    Ακομη πιο ανθρωπινες οι ανταποκρισεις του οταν περιεγραφε τον πονο και την οδυνη του πολεμου.
    Τον Γιαννη δεν τον ηξερα καλα. Πολυ λιγο τον γνωρισα σε μια πολεμικη αποστολη που καλυψαμε μαζι. Νομιζω ομως πως τον καταλαβα.
    Μου ζητησε τοτε να του κλεισω δωματιο και να τον βοηθησω να φροντισει τις λεπτομερειες του ταξιδιου του.
    Ετρεξα αμεσως οταν ακουσα το ονομα του και οτι κατεφθασε στο ξενοδοχειο μας να τον προυπαντησω.
    Απο σεβασμο και μονο σε εναν καταξιωμενο συναδελφο.
    Μου αρεσε λοιπον σαν ανθρωπος ομως και για αυτο γραφω για αυτον.
    Ας ειναι ευλογημενο το χωμα που θα τον κραταει.

  38. @henry kissinger
    Καλημέρα. Εχουμε καιρό να τα πούμε, από τις παλιές αλλά όχι καλές μέρες του Νίκου.
    Είχα στόχο να γράψω κάτι για τον Γιάννη Διακογιάννη αλλά το κείμενο σου θα ταν πολύ όμορφο αντίο.
    Αν μου επιτρέπεις θα το κάνω ποστ.
    ΕΛπίζω να τα πούμε και με μαιλ σύντομα…

  39. Την «Χ» δεν την έχω δει στο μαγαζί μου ακόμα ούτ΄εγώ . Πάνε τα ποσοστά μου λοιπόν! Αν σου στείλω την Αλκιμήδη κι όποιον άλλο μπορώ, τι κερδίζω?
    Όσο για τον Αθήναιο, λόγω της καταγωγής μου και μιας καλησπέρας που ανταλλάξαμε, θα σε λυπήσω αλλά δεν τον αφήνω! Μπορώ όμως να κατασκοπεύω 😉

  40. @Ρενάτα
    Να σου πω κυρία. Για δουλειά ήρθες η θέλεις να μας πάρεις το μαγαζί 😉 μαζί με τα έπιπλα…
    Την X δεν μπορείς να μου την φέρεις, την Αλκιμήδη που μας δένει ένα έντονο καλοκαίρι να κλαίμε την μοίρα μας, προσπαθείς να μου την πουλήσεις για δικό σου κονέ, τον Αθηναίο που τον πάω με χίλια λες ότι θέλω να κατασκοπεύσεις και για τον Μπαμπάκι που τον έχω άχτι 🙂 🙂 δεν λες κουβέντα…
    Κάτι δεν πάει καλά εδώ 🙂
    Τέλος πάντων έχε χάρη που είμαι σε απόγνωση και σε έχω ανάγκη…
    Για λεφτά δεν μιλήσαμε ακόμη, θα σε δοκιμάσω λίγο καιρό και τα λέμε οκ;

  41. Ο.K. (temp) boss! Το επόμενο ποστ μου θα σε βυσματώσωωωω! Οκ? (Πρόσεχε όμως όταν θα γυρίζεις την πλάτη στο e-γραφείο! Έχω κι ένα γιαταγάνι πρόχειρο! :ΡΡ )
    Επίσης άσε ήσυχο το Μπαμπάκη, τουλάχιστον μέχρι να τον συναντήσω προσωπικά, να τραγανίσω κάνα μαγουλάκι απ΄το γιο του. Μετά πες ό,τι θες! 😉

  42. Παρεξήγηση καλέέέ! Εσύ εννούσες τον πατέρα υποψήφιου μικροδαγκωμενου για κατασκοπεία κι εγώ νόμισα τον παραλίγο(ευτυχως-γλύτωσα-το γάμο) συμπατριώτη μου! Σόρρυ, μπος!(Αυτό για το γαταγάνι αληθεύει όμως!) 🙂

  43. @Ρενάτα παιδί μου

    Να σου πω την αλήθεια δεν κατάλαβα πολλά από αυτά που γράφεις, διότι το κεφάλι μου γυρίζει από τον πονοκέφαλο και από τον συνηθισμένο λόγω των ημερών εκνευρισμό (έχω τα ρούχα μου)…
    Αν θές πάντως να συνεργασθούμε θέλω άμεσα αποτελέσματα 🙂 🙂 🙂

    Α ναι μην το ξεχάσω 😉
    Μήπως ξέρεις και να ξεματιάζεις να μην παίρνω την μάνα μου τέτοια ώρα 🙂

  44. Αμε, αφεντικούλιιιιιι! Με το λάδι ή με το πιρούνι θες; 😉

  45. @Ρενάτα
    Καλά άσε θα πάρω την μαμά
    (αυτές οι νέες κοπέλες, τίποτα δεν ξέρουν
    μόνο τσιγάρο, καφέδες, ψώνια και κουτσομπολιό)

    σημ:Από μαγείρεμα πως πάμε;

  46. Νέα κοπέλα εγώ? Μια παρανόηση διακρίνωωω, oh boss my boss! :ΡΡΡ

    10 χρόνια νοικυρά-μόνο δούλα κι όχι κυρά- διατέλεσα με φουλ υποχρεώσεις! Όσο για τη μαμά αυτή ξέρει άλλο τρόπο ξεματιάσματος! 😉
    Σταματώ εδώ, γιατί τσατ το καταντησαμε το μπλογκ! :))

  47. @Ρενάτα
    Καλημέρα παιδί μου 🙂
    Νοικοκυρά ε χμ
    τώρα που θα ρθεις για δουλειά φέρε και κάτι σε μαγειρευτό μαζί σου,
    την ιδιότητα τς δούλας δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω, έχω λυπάμαι :)…

  48. Καλά, δεν κοιμάστε ποτέ οι…άτεκνοι της μπλογκόσφαιρας;

    Τσκ τσκ τσκ τσκ

    Και να ξεκαθαρίσω κάτι: δυο μάγουλα έχει όλα κι όλα το παιδί για τραγάνισμα. Οι γονείς προηγούμαστε, ‘ντάξει;

    Άντε μπράβο!

  49. @ Βρε Μπαμπάκη, το πίστεψες κι εσύ αμέσως; Και με χεράκι ή γαμπίτσα βολεύομαι και στην γ΄ συνάντηση. Για μάγουλα έχω την ανιψιά μου πρόχειρη! 😉 Ενώ εσείς οι έντεκνοι κοιμάστε; Εεεεεεεε; :ΡΡΡ

    @ Αφεντικούλη, μια μερίδα λαχανοντολμάδες της μανούλας μου έφερα! Οκ? 😉

  50. @mpampakis
    Που χρόνος για ύπνο. Αφού έχουμε ένα blog να προωθήσουμε 🙂
    Αυτό για το τραγάνισμα δεν μπορώ να το καταλάβω. Αν ποτέ κάνω παιδί θα του κρεμάσω μια ταμπέλα στο λαιμό «προσοχή μην ζουπάτε»:)

    @Ρενάτα
    Μούρλια οι λαχανοντολάδες και ας μην τους μαγείρεψες εσύ 🙂
    Πάντως 2 μέρες σε άφησα μόνη στο μαγαζί και πάτωσε. Αχ δεν είναι να χαλαρώνει το προσωπικό, δεν μένει πελάτης για πελάτης 🙂

  51. Βρε γλυκέ μου τι τους θέλεις όλους αυτούς τους δήθεν «μπλογκοθεούς»; Αφου σε έχω εγώ στα λινκς μου, η μεγίστη, πως με προδίδεις και ζητάς κι άλλους, ε; ε;

  52. Αφεντικούλη, ψιλο-αχάριστο σε βρίσκω , αλλά δε βαριέσαι! Καταρχάς σε βυσμάτωσα στα λινκς μου και στο μονιτορ! ;)! Το επόμενο βήμα είναι ένα εισερχόμενο λινκμπλογκ σε ποστ, μετά την πληρωμή μου βεβαίως βεβαίως! 😉
    Το τσεκ για το κέτερινγκ που το άφησες; (Ναι! Τι, τσαμπα οι λαχανοντολμάδες;) :ΡΡΡ

  53. egirl

    ego den exo blog mporo na ergastw se esas kirie;
    An einai simantiko anoigo ena kai proxorame 🙂

  54. Δέχεσαι και αιτήσεις από Μουρλαμένες? Συναισ8ηματικές? ΚΟυτσομπόλες? Παράλογες? Κυκλο8υμικές?
    chatters? Αστρολόγους-Ψυχολόγους? ΜΗ δημοσιογράφους? Γραφικούς/ες? Ανορ8όγραφους?
    Εγώ καλέ.. !
    Που μπορώ να αφήσω βιογραφικό?
    Η πρόσληψη γίνεται άμα τη υποβολη της αίτησης , με συμμετοχή σε διαγωνισμό ή με συνέντευξη και αξιολόγηση?
    Τι μισθό δίνεις? Ενσημα κολλάς?

    Υγ. Συστάσεις 8α δο8ούν άμα τη προσλήψη




Σχολιάστε

