χθές…

ήταν η μέρα σου.

Όλοι μιλήσανε, γράψανε, φωνάξανε, παραμυθιάσανε

για την «μέρα του παιδιού«,

baby-angel.jpg

Ετσι γίνεται κάθε χρόνο…

Σήμερα όμως;

Σήμερα ποιός θα ασχοληθεί όμως μαζί σου;

Ποιός θα αλλάξει τις αποφάσεις του, προς το δικό σου συμφέρον;

Ποιός θα αναφερθεί στην υποχρέωση να σου παραδώσουμε τον κόσμο μας, καλύτερο από όσο τον παραλάβαμε;

Γι αυτό,

η «μέρα του παιδιού«, θα έπρεπε να αντικατασταθεί

από τον «αιώνα των παιδιών».

Τα παιδιά είναι το παρελθόν, το παρόν και το μέλον μας.

Επιτέλους ας αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πρώτα αυτά

και

child

μετά τα δικά μας τομάρια …

  1. Γενικά, αυτές οι ημέρες του τάδε είναι μια δικαιολογία για να ξεχνάμε και να προχωράμε αμέριμνοι και απερίσπαστοι στα καταναλωτικά μας καθήκοντα…

    Την καλημέρα μου.

  2. @Mpampakis
    Έχεις δίκιο!
    Δεν ξέρω αν το μάρκετινγκ απλά εκμεταλλεύεται τις τύψεις μας η οι τύψεις κάνουν τα στραβά μάτια στα οικονομικά συμφέροντα (λουλουδούδες, βλιλιο-πωλεία, αφίσα-κάρτα-κορνίζα κλπ κλπ).

    Σε κάθε περίπτωση αυτές οι υποκριτικά φευγαλέες ματιές σε τόσο σημαντικά για την ύπαρξή μας θέματα, μου την δίνουν.

    Καλή σου μέρα φίλε μου και welcome στο φτωχικό μου (δεν θυμάμαι να ξαναπέρασες και να σταμάτησες για καφεδάκι 🙂 )

  3. Έχω ιδιαίτερα αιχμηρή άποψη για τις τύψεις. Πιστεύω ότι όποτε νιώθουμε τύψεις ψάχνουμε για δικαιολογία για να περάσουμε για…καλοί άνθρωποι. Δεν θέλω να μακρυγορήσω, απλά πολύ σπάνια έχω δει ανθρώπους να αναλαμβάνουν δράση ανάλογη της έντασης και της κατεύθυνσης των τύψεών τους. Δεν μιλάω για μεταμέλεια, η οποία μπορεί να είναι πολύ ουσιαστική, αλλά για κενές και ανούσιες τύψεις.

    Καλώς σε βρήκα. 🙂 Δεν πρέπει να είχα σχολιάσει ξανά, αυτό είναι σίγουρο. Με…τσίμπησε το θέμα σου, γιατί έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα παιδί. Δεν ξέρω αν φαίνεται και από το νικ μου χαχαχαχα

  4. @Μpampakis
    Με βρίσκεις σύμφωνω…
    Οι τύψεις όταν διαφημίζονται μυρίζουν μούχλα, όταν σε κρατάνε ξάγρυπνο δηλώνουν πως έχεις συνείδηση…
    Μπα καθόλου δεν σου φαίνεται ότι είσα χαζομπαμπάκιας 😉

    @δεκατέσσερα|14
    και πόσα θα ήθελες να ταν 🙂




Σχολιάστε

