το κουμπί μου…

Άλλαξε η μέρα,

love-angel.jpg

Λατρεύω την στιγμή που το ρολόι θα δείξει δώδεκα και κάτι.

Είναι μια δική μου ιεροτελεστία,

ένα μυστικό που μόνο αγαπημένοι μου άνθρωποι γνωρίζουν,

είναι το… κουμπί μου.


Κάθε μέρα, τέτοια ώρα κάνω format στις μνήμες μου και στο μικρό σκληρό δίσκο που κρύβω στον εγκέφαλο.

ΞΕΧΝΑΩ, με λίγα λόγια…

 

Ότι κακό έχει συμβεί κατά την διάρκεια της μέρας, λέξεις άσχημες που αντάλλαξα, καταστάσεις δυσάρεστες που έζησα, εικόνες μουντζουρωμένες με μαύρο μελάνι, ΟΛΑ τα διαγράφω.

 

Ξεκινώ την επόμενη μέρα,

ανυπομονώντας να ζήσω

αυτά που δεν πρόλαβα

στην προηγούμενη…

 

Καλό ξημέρωμα λοιπόν σε όλους και ακόμη περισσότερο σε αυτούς

που αδίκησα ή με αδίκησαν…

smile.jpg

Ναι, και σε σένα…

    Σχολιάστε

