Αποκλειστικό !!! τα αρχαία ελληνικά, από την κιμωλία στο PC μας.

Η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στα σχολειά μας, έχει τον χαρακτήρα καταναγκαστικού έργου.

Όλοι έχουμε περάσει από το στάδιο, της υποχρεωτικής μάθησης των αρχαίων κειμένων, με την χρήση διδακτικών μέσων αρχαιότερων ακόμη και αυτών των κειμένων.

Μάθε για να πάρεις βαθμό, ώστε να περάσεις στο πανεπιστήμιο, να μείνεις μακριά από το σπίτι σου και επιτέλους να γνωρίσεις την φοιτητική ζωή.

Αυτή ήταν η σκέψη που κυριαρχούσε, ενώ απλά θα έπρεπε ερωτευμένοι με την αρχαία ελληνική παιδεία, όλοι να αναζητούμε τρόπους να διαβάσουμε τους αρχαίους από το πρωτότυπο κείμενο.

Ο Σταύρος Αργυρίου, ένας πρωτοπόρος φιλόλογος (από την Σέρρες), εδώ και χρόνια προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τις τεχνολογίες πολυμέσων για την διδασκαλία της αρχαίας ελληνική γλώσσας.

Τα αποτελέσματά του καταπληκτικά, τον κάνανε γνωστό σε όλο τον κόσμο, εκτός από την Ελλάδα βέβαια-που ακόμη βρίσκεται στην εποχή της κιμωλίας.

Το video που ακολουθεί, είναι μέρος ενός multimedia software που έχει αναπτύξει το οποίο προορίζεται για το νέο βιβλίο της πρώτης γυμνασίου.

Έχω δοκιμάσει το πρόγραμμα και είναι εξαιρετικά χρήσιμο.

Περισσότερες πληροφορίες σύντομα, αφού πρόκειται να υποκύψει σε πιέσεις για μεταφορά των διδακτικών του τεχνικών στο Internet!!!

Μέχρι τότε αρκεστείτε στον Πατάκη και τα σκονάκια για να περνάτε την τάξη…

Advertisements

  1. ΚΥΠΡΙΟΣ

    εισαι νακκο πεκσουμενος ρε κουμπαρε…αλλα καλιττερος που τζινους που μας καμουν μεσ στα σκολια




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: