Βάλε μου να πιώ

Γέμισέ μου το ποτήρι, βάλε μου να πιω
της ψυχής το οργανάκι να κουρντίσω με μεράκι146396218_266d6635b81.jpg

κι όσα ψάχνω να τα βρω,

βάλε μου να πιω, φέρε μου να πιω.

Κι αν είναι ψέματα τι σημασία
κι αν είν’ για λίγο αχ τι αδικία.

Γέμισέ μου το ποτήρι, βάλε μου ξανά
να ξεφύγει απ’ τις ράγες,

η ζωή με τους νταλκάδες
να στραγγίξω τη χαρά,
βάλε μου ξανά, φέρε μου ξανά.

Κι αν είναι ψέματα τι σημασία
κι αν είν’ για λίγο αχ τι αδικία.

Γέμισέ μου το ποτήρι, βάλε μου να πιω
να σαλτάρω κάθε σύρμα, κάθε μάντρα, κάθε κύμα
να χαθώ για να βρεθώ,
βάλε μου να πιω, φέρε μου να πιω.

Κι αν είναι ψέματα τι σημασία
κι αν είν’ για λίγο αχ τι αδικία.

(τραγούδι του Νίκου Ξυδάκη)

  1. poly oraio to template sou.. mono….pigaine stin epeksergasia kai pano stous titlous vgale tous tonous… dld ekei pou leei ΈΝΑ ΗΜΕΡΟΛ΄ΟΓΙΟ καντο ΕΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. Αν σου γινε καταλαθος μπορεις να το διορθωσεις να φαινεται πιο ωραιο… δεν ειναι τιποτα…

  2. @Good As You
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αν και ελπίζω εκτός από το template να συμπάθησες και τα κείμενα…
    Σχετικά με τον τονισμό στα κεφαλαία γράμματα, προφανώς δεν έχει παραμείνει τυχαία… 🙂

  3. sidcos

    Σου στέλνω και μία πολύ καλή διασκευή από τον μοναδικό Γιάννη Χαρούλη, που απολαύσαμε το καλοκαίρι στην Νεάπολη.




Σχολιάστε

