Αποκλειστικό: Το βίντεο του βιασμού!!!

Επιτέλους το βρήκα. Ακούω τόσες ημέρες από τα κανάλια ότι το βίντεο του βιασμού κυκλοφορεί στο ιντερνετ και ομολογώ ότι βασανίσθηκα μέχρι να τo ανακαλύψω…

Σας άρεσε; Ελπίζω να ήταν όσο χυδαίο το περιμένατε.

Προσέξατε τις λεπτομέρειες ξανά και ξανά;

Ικανοποιήσατε όλα σας τα βρώμικα γούστα;

Φαντάζομαι ότι έχετε δοκιμάσει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς λέξεων στα ψαχτήρια.

To Google, το yahoo, το msn, έχουν βαρεθεί να σας παραπέμπουν σε άσχετες σελίδες.

Κάποιες φορές σας παραπέμπουν άγνωστο γιατί και στην δική μου σελίδα.

Αυτό με έβαλε σε σκέψεις.

Σε σκέψεις για το πόσο αρρωστημένο είναι το μυαλό του ανθρώπου.

Σαν δεν ντρεπόμαστε …. αυτό έχω να πω …

  1. απορώ πως δεν το έχεις λάβει ακόμα με εμαιλ.

    μάλλον δεν έχεις πολλούς φίλους..

  2. όχι ότι ετοιμαζόμουν να μπω να σου ρίξω έναν εξάψαλμο!

    τον γλύτωσες ευτυχώς..

  3. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ. ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ.

    ΥΓ:

    ΜΗΠΩς ΟΜΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΑΣΠΡΟ ΣΚΥΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΘΕΩς ΣΤΑ ΒΟΥΛΓΑΡΟΚΤΟΝΙΚΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ;

    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΝΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΒΙΑΣΜΟΣ ΑΦΡΟΑΦΡΙΚΑΝΑΣ.

    :))

  4. @potatojunkie
    Φίλους; αν είχα φίλους νομίζεις ότι θα έχανα τον χρόνο μου εδώ μέσα;
    Αλλά και εσύ, το mail μου το ξέρεις και δεν φρόντισες να με ενημερώσεις…
    @isisveiled
    🙂
    @ihadafarminafrica
    Σε ευχαριστώ πολύ… το σκυλί το διάλεξα με κριτήριο την αγριότητα του και όχι το χρώμα του. Πολύ θα ήθελα να ρίξω στα δόντια του μερικούς από εμάς…

  5. εγώ αρνούμαι να πατήσω το play
    Αν κρίνω από τα άλλα σχόλια καταλαβαίνω ότι άλλο βίντεο έχεις.
    Φιού

  6. KAT

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΒΙΑ.ΠΩΣ ΑΝΤΕΞΕ?ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟ!!!ΠΑΡΑΦΩΝΕ ΜΟΥ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΤΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ ΜΑΥΡΟΥΛΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΡΙΤΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ?????

  7. @Aλκιμήδη
    Πάτησε το play… έχω το σωστό video 🙂
    @KAT
    Υπάρχουν αρκετοί κοπρίτες που δεν έχει δαγκώσει ακόμη…

  8. Σήμερα μπήκα στην ομάδα και διάβασα με την σειρά τα θέματα. όταν διάβασα το δικό σου σοκαρίστικα. Ευτυχώς είδα τα σχόλια. Περίεργο παιχνίδι…

  9. Είπα κι εγώ
    Δε θα το άντεχα!!!

    Σ’ευχαριστώ
    Καλημέρα

  10. ένιωσα ενοχές προς στιγμήν! είμαι άρρωστος ;

  11. @lisadel
    Welcome to the game…
    @Clowd
    Ούτε εγώ άντεξα…
    @tsirko
    είσαι;

  12. tsikonio

    8α περιμενω πολυ ακομα μεχρι να φανει ο βλαχος που θα πηδηξει το σκυλο???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  13. KOKOS

    ΕΙΣΑΙ ΓΙΟΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ

  14. Βιασμός
    1. εξαναγκασμός κάποιου σε συνουσία χωρίς τη θέλησή του:
    2. βίαιη επέμβαση, παραβίαση: Ο ~ της θέλησης του ελληνικού λαού. Ο ~ της γλώσσας.

    Γιατί σε αναστάτωσε και μας …τα λες… μόνο για την πρώτη σημασία του όρου?

  15. γιουλη

    re prostatepste ta paidia mhn ginei xeirotero akoyste me poy sas leo gt exo dei mprosta sta matia moyn aapagagoyn apaidia !!!!prosoxh stoys iloys ton aidion sas!!!!!




Σχολιάστε

