Χωρίς τίτλο μα με σημαντικό περιεχόμενο!

Δε θα το μάθω.

Δε θα το μάθεις.

Ποτέ.

freedom.JPG

Οι ανάγκες σου

είναι περισσότερες

από αυτές που εγώ μπορώ να καλύψω

και αυτό … το σέβομαι.

Απόλυτα.

Δεν είναι ηττοπάθεια αυτό.

Αντίθετα,

εμένα,

μου αρκεί,

με ενθουσιάζει,

με κάνει να αισθάνομαι δυνατή απέναντί σου,

η θέση που αισθάνομαι ότι έχω στη ζωή σου.

Η θέση αυτή είναι ψηλά.

Είναι πάνω από τα ασήμαντα.

Είναι αυτή ακριβώς που θ έ λ ω να έχω.

Αφού την έχω, δεν με αφορά οτιδήποτε άλλο,

δεν μπορώ να ζηλέψω γυναίκα άλλη.

Αφού τη δύναμη που θέλω, …την έχω, αυτή η δύναμη δεν σβήνει από τις άλλες,

δεν μειώνεται επειδή μπορεί να υπάρχουν και ά λ λ ε ς δυνάμεις,

είναι ό λ η δ ι κ ή μ ο υ,

δεν χάνω κάτι επειδή κ α ι κάποια άλλη κερδίζει.

”…άγγελέ μου,…” (?) αυτό μου είπες? … ναι, αυτό.

Αγαπημένε μου, είναι …πολύ, α υ τ ό, και ειλικρινά δεν ξέρω πώς να σου το δώσω κι εγώ πίσω.

Να ξέρεις πάντως

ότι τίποτα που λέγεται και γίνεται και συμβαίνει ανάμεσά μας

δεν το αφήνω να περάσει απαρατήρητο,

…δεν χάνεται, επειδή έστω και μία φορά υ π ή ρ ξ ε.

Α υ τ ό είναι μυστικά η ανταπόδοσή μου,

Ένα μικρό μικρό μέρος α υ τ ή ς.

(γνωστής και πολύ σημαντικής φίλης, πρός γνωστό και άγνωστο αποδέκτη)

  1. KAT

    ΑΓΓΕΛΟΙ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟΙ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΦΩΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ
    ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΥΣ
    ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ
    ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΡΑΨΑΜΕ ΕΜΕΙΣ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ?….
    ΤΙΠΟΤΑ!!!
    ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΕΛΙΔΑ? ΜΕΝΟΥΜΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ? ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΕ ΠΟΝΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ? ΠΑΤΑΜΕ ΓΕΡΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ?
    ΤΙΠΟΤΑ!!!

  2. LadyInPink

    δεν θα μπορούσα να το γράψω καλύτερα.
    θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα μου επιτρέψεις να το ζήσω,
    σαν να ήταν… δικό μου

  3. LadyInPink

    @ΚΑΤ
    ΚΑΤ, οι ερωτήσεις σου:
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ?….
    ΤΙΠΟΤΑ!!!
    ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΕΛΙΔΑ? ΜΕΝΟΥΜΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ? ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΕ ΠΟΝΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ? ΠΑΤΑΜΕ ΓΕΡΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ?
    ΤΙΠΟΤΑ!!!
    …ερωτήσεις μου, αυτό το «και μετά τί?», κι εμένα με σκοτώνει το ίδιο.

    Πολύ εύστοχο το σχόλιό σου, Καλή σου μέρα!

    Παράφωνε, γλυκειά καλημέρα και σε εσένα που φιλόξενα, μας …»φιλοξενείς».

  4. «τίποτα που λέγεται και γίνεται και συμβαίνει ανάμεσά μας
    δεν το αφήνω να περάσει απαρατήρητο,
    …δεν χάνεται, επειδή έστω και μία φορά υ π ή ρ ξ ε.»

    Έτσι ακριβώς

  5. KAT

    LadyInPink
    ΑΝ ΠΟΤΕ ΒΡΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΗΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
    …ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ?… ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ?

    ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΥΩ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΝΟ…. PURE LOVE ZUCCHERO, DOLORES O’RIORDAN….
    AX!!! ΑΠΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΕΛΩΔΙΑ ΛΟΓΙΑ …. ΜΑΓΕΙΑ




Σχολιάστε

