Και για αυτό δεν θα σας ξεχάσω-a jamais.

Αγαπητή κυρία,

 

Ήρθατε στην ζωή μου, κι αφήσατε το ίχνος σας διακριτικά, σε μια γωνιά του ημερολογίου μου…

διακριτικά σαν καταράκτης με παρασύρατε

tina2.jpg

Χαράματα μια σημαντικής για μένα ημέρας επιτύχατε το εξαιρετικό,

να το μετατρέψετε σε αξέχαστο.

Μου μιλήσατε στην γλώσσα σας,

μα μιλήσατε για την γλώσσα μου.

Με ευχαριστήσατε ενώ έπρεπε εγώ,

να σας ευγνωμονώ για την τιμή που μου κάνατε.

Σοκαρισμένος πρόλαβα να ξεστομίσω,

όχι λόγια δικά μου,

μα λόγια που γράφτηκαν για εσάς

«Souvent lorsque la solitude obscurcissait mes journées je regardais le ciel, puis la terre, avec cette farouche impression que tu étais là quelque part. Et il en fut ainsi au cours de toutes ces années, seulement nous ne pouvions plus nous voir, ni nous entendre.»
Marc Levy, La prochaine fois

Και μια ανάσα μετά,

έπρεπε να παραδεχτώ …


Je ne parle pas le français,
mais,
toi,
je te comprends

Δεν αναρωτηθήκατε,

απρόσμενα,

διαισθανθήκατε,

νιώσατε,

χτίσατε τις σκέψεις σας,

πιο πάνω από τις δικές μου.

 

Όταν ξεκίνησα πριν λίγους μήνες τούτη εδώ την προσπάθεια,

συμπεριφέρθηκα σαν ινδιάνος που ανεβασμένος στην κορυφή ενός βουνού,

ανάβει μια φωτιά και στέλνει με επιμονή αλλά χωρίς καθόλου υπομονή,

μηνύματα καπνού

tina.jpg

και ελπίζει.

Ελπίζει πως κάποιοι θα αφαιρεθούν από την καθημερινότητά τους,

θα σηκώσουν το κεφάλι τους ψηλά και θα προσέξουν πως,

μπάλες αιθάλης,

τακτικά μα σε άτακτα σχήματα,

αντίθετα από την βαρύτητα,

μα σύμφωνα με μια δική τους λογική,

λερώνουν τα λευκά σαν βαμβάκι σύννεφα

κι αιωρούνται αναζητώντας,

άγνωστο προορισμό

και οικείο παραλήπτη.

Αυτό όμως θα του/μου προσφέρει ικανοποίηση μα όχι ηδονή.

Γιατί ο ζωοδόχος οργασμός,

δεν μπορεί να είναι προϊόν τυχαίας συνεύρεσης,

μα μοιραίας συνάντησης.

Μόνο όταν κάποιος αντιληφθεί την συνέπεια των μηνυμάτων, συνέπεια όχι προς το κατεστημένο, αλλά προς την συνείδηση του αποστολέα τους, τότε μόνο ο στόχος έχει επιτευχθεί.

Και εσείς εκτός από ικανοποίηση μου προσφέρατε την ηδονή.

Και για αυτό δεν θα σας ξεχάσω-a jamais.

Σας ευχαριστώ με την καρδιά μου
γιατί ο λόγος μου ίσως παράφωνος ακουστεί…

    Σχολιάστε

