Δεν θα το μάθω

 

σε μια σκιά, κρυμμένη, όχι από μένα, από τον ορίζοντά μου,

περίμενες, όχι εμένα, φίλους καλούς, που ευφραίνουν την ψυχή σου

ανυπομονούσες να αγκαλιάσεις

tango.jpg

όταν σε αναγνώρισα ήταν αργά…

κοντοστάθηκα, όχι γιατί δείλιασα,

αλλά γιατί ανάσα, δεν μου έχει απομείνει.

 

 

Ανάσα χωρίς το άρωμά σου, οξυγόνο δεν προσφέρει, στο σώμα μου

και αυτό πια, δεν ανταποκρίνεται στα προστάγματα μου

με τιμωρεί, μ εκδικείται που του στέρησα την χαρά να βρίσκεται μέσα σου

 

 

Όσες από τις δυνάμεις μου δεν με προδώσαν, στηρίξανε τα βήματά μου

κι ανηφόρησα το γολγοθά, τον δικό μου

και σε πλησίασα

 

 

Ένιωσα το άρωμά σου, ξανά, πριν το βλέμμα σου αγγίξω

ένιωσα, την αλμύρα στον κόρφο σου

το μαυρισμένο δέρμα σου κι αυτό το είδα

 

Δεν είχες αλλάξει από τότε, πιο όμορφη είσαι,

όχι από την τελευταία φορά, που σε είδα

από την πρώτη φορά, που σε αντίκρισα

 

 

Δεν θυμάσαι, αλλά εγώ, δεν ξέχασα ποτέ

σε εκείνο, το σκοτεινό μπαράκι, στην άκρη του δρόμου

ήτανε Σεπτέμβρης, ήμουνα μόνος, σαν τώρα

 

Κουρασμένος ήμουνα, όχι σαν τώρα που μαι διαλυμένος

Απέναντι σου σωριάστηκα, κι ένιωσα τα μάτια σου να προσπαθούν να εστιάσουν

Το σκοτάδι δεν βοηθούσε και το απολάμβανα

 

Σήμερα είχε φώς, έλαμπε, ο ήλιος ο καταραμένος

Δεν τον αντέχω, δεν έχω λόγο να τον αντέξω

Δεν είναι ο ήλιος φίλος μου, ποτέ δεν ήταν

 

Χαμογελούσες αμήχανα και τότε και τώρα

απέφυγες να με κοιτάξεις στα μάτια

Πάντα το βλέμμα μου, δεν το αναζητούσες

 

Έκρυβες πράγματα από μένα

άλλοτε τo λάγγεμά σου, άλλοτε την αδιαφορία σου

σήμερα αυτό που έκρυβες δεν θα το μάθω…

 

 

Ανωνύμου

  1. LadyInPink

    …κι εγώ, που αντικρύζω την άκρη αυτή του δρόμου, ό,τι κι αν κάνω, είτε φεύγω μακριά, είτε επιστρέφω…? εγώ, τί να γράψω? εσύ, τι θα έγραφες?…




Σχολιάστε

