Γιατί,

με ρώτησες, γιατί

Και επέμεινες,

Γιατί;

Γιατί;

white-arsenic-ambang-wip.jpg

Και εγώ παγωμένος σε κοιτούσα

Ανέκφραστα τα μάτια μου ,ανέκφραστα τα χείλη μου

Ανέκφραστοι οι χτύποι της καρδιάς μου

Γιατί ρωτάς – επανέλαβα σαδιστικά και συνέχισα με επίθεση

Γιατί Έτσι,

Έτσι θέλω εγώ

Έτσι αποφάσισα

Έτσι γεννήθηκα και Έτσι θα πεθάνω…

Έτσι με γνώρισες

Έτσι θα με ανεχθείς

Γιατί Έτσι; Τι θα πει Έτσι; Θέλω να μάθω το λόγο, έχω δικαίωμα

Έχουμε ζήσει τόσα, έχουμε πιει μαζί το αίμα μας, έχουμε ενώσει τις ευχές μας

Δεν μπορείς να μου απαντάς Έτσι, Δεν γίνεται δεν το πιστεύω

Άλλα ένιωθα

Άλλα ένιωθες

Άλλα ένιωθα πως ένιωθες

Το Έτσι δεν είναι απάντηση, είναι Τίποτα. ΟΥΡΛΙΑΞΕΣ

Το Τίποτα είναι τα πάντα, πριν γίνουν Κάτι.

Και αμέσως μετά σαν το Κάτι χαθεί, είτε μόνιμα, είτε για μια σκέψη,

επιστρέφουν στην πρότερη φύση τους, το Τίποτα

και μέχρι κάτι να αλλάξει εκεί παραμένει

στο Τίποτα, στο Έτσι, στο Παράτα μας η Κάνε Αυτό που Λέω

Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και σκεφτόμουν

μισώ το Έτσι σαν απάντηση

…είτε ξέρω, είτε δεν ξέρω, είτε δε θέλω να σου πω, είτε δεν μπορώ, είτε γιατί – με χίλιους λόγους είτε γιατί χωρίς λόγο-από διαίσθηση…

πάντα υπάρχει μια απάντηση καλύτερη από το Έτσι, λιγότερο σκληρή, λιγότερο απόμακρη, πιο ανθρώπινη, πιο λογική

γιατί τότε δεν διαλέγουμε το λιγότερο αιχμηρό αντικείμενο στον «λόγο»μας,

γιατί επιλέγουμε να ματώσουμε τον άλλο ακόμη και για ασήμαντες αφορμές, γιατί γιατί;

Ίσως γιατί …. ΕΤΣΙ

  1. Ακριβώς…..
    Γιατί σε κάποιες ερωτήσεις η απάντηση είναι «Γιατί έτσι!»

    Δεν πάει αλλιώς….

  2. Πάντα όμως υπάρχει και μιά απάντηση χειρότερη από το Έτσι, πιό σκληρή, πιό απόμακρη, λιγότερη ανθρώπινη, πάντα λογική.
    Κρατώ το Έτσι λοιπόν αφού αυτό μου έλαχε, και πορεύομαι, την εναλλακτική μπορεί και να μην την αντέξω…

  3. «για του αντί το ανάποδο που έχει τρύπες δύο»

    😉

  4. emilly

    po re file..molis eida tn titlo «gti» me skalwses..exw bre8ei sth 8esh na pw gti..k na epanalabw gti..k dn phra apanthsh..k mexri shmera skeftomai..gti gti gti gti..mexri pou dn borw allo..gti etsi?..xmm ti shmenei ayto?..an m apanthseis (oxi na m peis gti etsi!:P)..isws katalabw k egw t gti..8anx..xx




Σχολιάστε

