Ό χρόνος σταμάτησε.

4clock.gif

Αν ήρθε το τέλος, δεν το περίμενα.

Κι αν, συστατικό της κόλασης είναι αυτό το καυτό μείγμα ραδιενέργειας, σκόνης και αέρα τότε δεν θέλω να πεθάνω αμαρτωλός.

Συγχώρεσέ με θεέ μου. Όπως φαίνεται ότι συγχώρεσες αυτούς που χρόνια πριν αποφασίσανε να στερήσουν την ζωντάνια μου…

Το όνομά μου είναι Kengo Futagawa.

Δεν ξέρω την ηλικία που θα έφτανα αν ζούσα, ξέρω όμως ότι ήμουν 59 ετών όταν το σώμα μου ψήθηκε.

mushroom.gif

Περνούσα από την γέφυρα Kannon. Έπεσα στο νερό για να αντέξω την θερμότητα…

Επιβίωσα.

 

Γύρισα μάλιστα σε ότι απέμεινε από το σπίτι μου…

Όμως μερικές μέρες μετά, άφησα την τελευταία μου πνοή…

στην Hiroshima

Είμαι ένας από τους 200.000 ανθρώπους που χάσανε την ζωή τους από το μεταλλικό εκείνο κατασκεύασμα που εσείς οι δυτικοί ονομάσατε “little boy” (μικρό αγόρι).

bomb.gif

Πολλοί θάνατοι για ένα τόσο μικρό παιδί…

Σας ευχαριστώ πάντως που σήμερα τόσα χρόνια μετά με θυμάστε.

Σας ευχαριστώ που τόσα χρόνια ο θάνατός μου σας εμπνέει.

Δεν κάνετε πολέμους, λύνετε τις διαφορές σας ειρηνικά και με διάλογο.

gaza.jpg

Σέβεστε τον συνάνθρωπο σας, ότι χρώμα και αν έχει, όποια γλώσσα κι αν μιλάει, σε όποιον θεό κι αν πιστεύει.

Νιώθετε τις ανάγκες και καταλαβαίνετε ο ένας τα προβλήματά του άλλου και δεν επιτρέπετε στην ζωώδη φύση σας να κυριαρχήσει…

libanos.jpg

και βέβαια, ποτέ δεν χτυπάτε αμάχους…

Δεν χάθηκα άδικα λοιπόν κι ας μην με θεωρείτε ήρωα…

Εδώ είμαι κάπου ανάμεσά σας…

20kyohi.gif

  1. emilly

    wow!..nice..oso paei olo k perisotero maresei ayth h selida..arage 8a kataferw na xanabw?..exw kales sxeseis me thn texnologia blepeis 😉

  2. Είσαι το πρώτο μου σχόλιο σε ένα κείμενο που αγαπώ πολύ…Περίεργο αλλά σημαντικό για μένα.
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια 🙂

  3. εμμα

    teleio pragmatika anatrixiastiko!
    ayta einai dhmosieumata




Σχολιάστε

