Δύσκολες νύχτες… σαν κι αυτή

 

Δεν υπάρχουν δύσκολες ημέρες για μένα.

Τα έχω δει όλα, τα έχω κάνει όλα, τα έχω αντιμετωπίσει όλα…

 

hard_night.jpg

Όμως ομολογώ ότι υπάρχουν δύσκολες νύχτες.

Η σημερινή ήταν μία από αυτές…

Για λόγους που δεν θα μοιραστώ μαζί σου, – άλλωστε αν δεν τους ξέρεις δεν υπάρχει λόγος να ρωτήσεις γι αυτούς…

Η Αθήνα άδεια, άλλοι επιστρέψαν,άλλοι φεύγουν, – εσύ δεν ξέρω με ποιους είσαι

και εγώ εδώ περιμένοντας το ξημέρωμα…

Η εύκολη λύση,

176 άλογα κολλημένα στην πλάτη μου,

κίνηση στους πίσω τροχούς,

το κροτάλισμα από την διπλή εξάτμιση να προκαλεί έκρηξη στην αδρεναλίνη μου

και ο ROCK FM να είναι καλά…

Παραλιακή, τα ανάποδα S της Bουλιαγμένης και το Σούνιο είναι πολύ πιο κόντά από όσο ήθελα…

Η επιστροφή τα ίδια, αλλά με γρηγορότερο ρυθμό, (πάντα η επιστροφή είναι πιο ταχύτερη από την άφιξη)

… μέχρι το Λουτράκι για μια γύρα στην Ρουλέτα… έμεινα 10 λεπτά,

ανάμεσα στους χωρικούς που ήρθαν να καταθέσουν την σοδειά τους, και στους ξενύχτηδες εξαρτημένους εγώ ήμουν αταίριαστος…

Ξημερώνει και πρέπει να γυρίσω.

Όχι γιατί η μέρα θα είναι καλύτερη από την νύχτα μου, αλλά γιατί απλά ξέρω τι να περιμένω… τίποτα

και όπως είπα και πριν, ότι κι αν γίνει, τα έχω αντιμετωπίσει όλα…

athens_sunrise300.jpg

Μπήκα στην Αθήνα, βλέπω τον ήλιο από μπαλκόνι μου να ξεπροβάλει

και το ραδιόφωνο νομίζω πως παίζει την μουσική που αγαπώ…

Λές τελικά η μέρα μου να είναι καλύτερη από όσο περίμενα;

Ισως… θα δείξει…

I see trees of green red roses too
I see them bloom or me and you

And I think to myself what a wonderful world

I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day the dark sacred night

And I think to myselff what a wonderful world

The colours of the rainbow so pretty in the sky

Are also on the aces of people going by

I see friends shaking hands, saying how do you do?

They are really saying

I love you

I hear babies cry , I watch them grow

They will learn much mo re than I will ever know

And I think to myself what a wonderful world.

Yes, I think to myself, what a wonderful world…

Ελπίζω και η δικιά σας

  1. Ειναι υπεροχη η Αθηνα το καλοκαιρι ειδικα οταν εχεις και την καταλληλη παρεα.Ακομη και να μην τη βρεις,μπορεις να φτιαξεις μονος σου εικονες,παραστασεις,ουτοποιες και να ζησεις εκει μεσα.

  2. Difficult and lonely night mine too…in the night you have no distractions from your thoughts and feelings.

  3. Κάπου διάβασα ότι οι περισσότερες αυτοκτονίες γίνονται τα ξημερώματα.

  4. Αυτό το «όλα» δεν τελειώνει.. όλο και κάτι νέο ξεφυτρώνει και μας βγάζει ψεύτες!
    Ευτυχώς που υπάρχει ποκιλία, ανάμεσα στα δύσκολα ξεπετιέται κι ένα ευχάριστο καπου κάπου.

    🙂

  5. Blondie

    Na ypirxe kati na ekane to myalo na stamatei na skeftetai kai na thymatai…

  6. KAT

    ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΝΥΧΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ.ΧΩΡΙΣ 176 ΑΛΟΓΑ… ΜΟΝΟ 56 ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ (ΜΙΚΡΟΣ Ο ΣΤΑΒΛΟΣ ΒΛΕΠΕΙΣ)ΧΩΡΙΣ ΓΥΡΑ ΣΤΗ ΡΟΥΛΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ …




Σχολιάστε

