Μόνο να μην σε πετύχω πουθενά…

 jail.jpg

 Κάποιος μαλάκας επισκέπτεται τις Παραφωνιάδες μου, μετά από search Google για «sex με ανηλίκους». Βρήκε την μέρα ο πούστης που έχω τα νεύρα μου και ψάχνω κάποιον για να ξεσπάσω.

Έτσι μου έρχεται να βάλω χακεράδες κι ας μου κοστίσει και μια μπίρα παραπάνω, να βρούνε την IP του και το στείλω πακέτο στην μπάτσους του ηλεκτρονικού εγκλήματος.

Έμαθα και το «νέο» για τον ανώμαλο τον παιδοψυχολόγο που την έπεφτε σε πιτσιρίκια από την κατασκήνωση και μου έχουν ανάψει τα λαμπάκια. Μια που το έφερε η κουβέντα, αυτόν τον τύπο, θέλω να τον δώ στην φυλακή, να χει την τύχη του Δουρή, που τον ξεσκίσανε οι ισοβίτες και κρεμάστηκε για να τελειώσουν τα βάσανά του μια ώρα αρχύτερα.

Όχι μόνο για την ανωμαλία του, που σαν αρρώστια ίσως είχε μια ελαφριά εξήγηση, αλλά για το εκ προμελέτης έγκλημα του να αποκτήσει την ιερή ιδιότητα του ψυχολόγου και την ακόμη πιο ιερή ιδιότητα του παιδοψυχολόγου, μήπως και βρει τρόπους να εισχωρήσει ευκολότερα στην ευαίσθητη παιδική ψυχούλα, το καθίκι.

copy_of_electric_chair1.jpg

Θα ήθελα να μουν δικαστής να τον έχω απέναντί μου, να τον καταδικάσω «κατά λάθος» για τρομοκρατία και να τον στείλω πακέτο στους Αμερικανούς να βγάλουν και αυτοί το άχτι τους που χουν μια ποινή θανάτου κι όλο την καταπολεμάνε…

 

Αχ τα πα αλλά δεν ξεθύμανα…. μόνο να μην με επισκεφθεί ξανά….

 

  1. maggie

    hi….
    μαλάκες υπάρχουν πολλοί φίλε μου, και βρίσκονται σε έξαρση με την σιγουριά της ανωνυμίας του internet. όποιος δεν έχει κάτι να κρύψει φαίνεται…
    xxx

  2. Ξαναδιαβάζω το post μου και θυμώνω με τις αθυροστομίες μου.Όμως ο θυμός μου οτιδήποτε σχετικό με την κατάχρηση της εξουσίας του ενήλικα και την εκμετάλευση των παιδιών, εξηγεί ακόμη και αν δεν δικαιολογεί τις σκληρές εκφράσεις μου…

  3. KAT

    ΕΓΩ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ POST ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑ




Σχολιάστε

