Ο πιο αντισεξουαλικός άντρας στον κόσμο…(συνέχεια)

 

bwork9249.jpg
Για όσους παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ιστορία του (πρώην πια) κολλητού μου με την κυρία «τους ψήνω και μετά τους παρατάω» και ζητήσατε την συνέχεια της ιστορίας, θα σας γράψω λίγα λογάκια ακόμη…

(όσοι δεν έχετε διαβάσει το πρώτο τεύχος, πατήστε εδώ, και αν δε συμβεί κάτι πατήστε εδώ που υπάρχει και Link)

Άργησα να πάρω τις πληροφορίες μου, γιατί ο δικός μου, πρώην φανατικός φίλος & αναγνώστης μου, τα πήρε στο κρανίο, για την «κακόγουστη αναφορά μου στα προσωπικά του» (αυτά τα λόγια είπε σας το ορκίζομαι) και ίσως εκνευρισμένος που δεν πήρα το μέρος του( αυτά δεν τα είπε η κότα αλλά τα εννοούσε), δεν μου μιλούσε για μέρες (και νύχτες).

 

Δεν σήκωνε το τηλέφωνο και μία φορά που πήρα από απόκρυψη με έστειλε στο διάολο (3 μέρες έκανα να γυρίσω) …

 

Μετά από παρακάλια και αναφορές στα πόσα έχουμε περάσει μαζί, (τον ξέρω από παιδί βλέπετε), αποφάσισε ότι δεν το έκανα για να τον ειρωνευτώ και ότι προσέφερα έτσι θεάρεστο έργο σε όλους εμάς τους υπόλοιπους, που σαν να μην φτάνανε οι δικές μας μαλακίες διαβάζουμε και αυτές των άλλων μήπως και μπορέσουμε να ξεστραβωθούμε και ανακαλύψουμε «τα μυστικά των ανθρωπίνων σχέσεων».

 

Είχαμε αφήσει την ιστορία στο τηλεφωνικό διαολο-στόλισμα που κάνανε ο ένας στον άλλον και είχα προβλέψει 2 εναλλακτικά σενάρια αντιδράσεων, στηριγμένος στην βαθιά μου γνώση για την ανθρώπινη φύση… (αν δεν τα θυμάσαι πάτα εδώ να ξαναδιαβάσεις)

detroit35.jpg

Δυστυχώς για μένα τον φτωχό συγγραφέα που περίμενε πως κάτι συναρπαστικό θα συμβεί, δεν επιλέχθει η δεύτερη λύση που σε κάθε περίπτωση θα είχε κινηματογραφικές σκηνές… δηλαδή μαλλιοτράβηγμα και χαστουκοτζερτζελέ ή για τους φίλους των πιο ερωτικών ταινιών, εκτόνωση των αρνητικών συναισθημάτων με animal-παθιασμένο σεξ στην κουζίνα, στην σιδερώστρα, στο σαλόνι, στο πάτωμα κλπ κλπ…

 

Μα ούτε και στην πρώτη λύση έπεσα μέσα…

 

Επηρεασμένος από το γεγονός ότι οι άνθρωποι που έλκονται, αντιδρούν με παράλληλους τρόπους, την πάτησα για κόμη μια φορά και πρέπει να σκίσω τα πτυχία του τρελογιατρού μια για πάντα…

e3_0510ps3contr-320-0.jpg

Με λίγα λόγια φίλοι μου… ο δικός μου, δεν πήρε τηλέφωνο στην χαζοπιτσιρικορουφήχτρα γατούλα και το είδε Ασκητής, έκατσε σπίτι να ηρεμήσει, να σκεφθεί λέει σοβαρά τα λάθη του και κατέληξε, παίζοντας το, όλη μέρα… το playstation εννοώ – μην σας μπουν πονηρές σκέψεις στο μυαλό…

 

Η άλλη όμως τελικά έκανε αυτό που δεν θα του άρεσε

 

chocolate061204.jpg

(άλλα μάλλον άρεσε σε αυτή).

 

Επέστρεψε στα παλιά καλά λημέρια της και τώρα που εσείς διαβάζετε το κείμενο αυτό θα είναι σε ευτυχισμένες διακοπές σε μέρη μαγικά και ονειρεμένα…

Τουλάχιστον δεν έχω παράπονο. Μπορεί ακόμη μια φορά να αποδεικνύεται ότι με τους άντρες δεν τα πάω καλά, αλλά τις γυναίκες μάλλον τις αντιλαμβάνομαι ακόμη…

Γι αυτό αποφασίζω τώρα που χάνω τον μοναδικό μου φίλο (θα με κόψει μόλις μάθει ότι πρωταγωνίστησε στο «ρόμπα νούμερο 2») δεν θα ξανακάνω παρέα με άντρες, που δεν τους καταλαβαίνω και είναι και ξενέρωτοι.

Αφήστε που σκέφτομαι σοβαρά να γίνω και λεσβία…

ΥΓ:Καλό καλοκαίρι κυρία του πρώην μου. Και κάνε και για μένα καμιά βουτιά γιατί με βλέπω το καλοκαίρι να το περνάω στο μπαλκονάκι μου, με ότι κρασιά έχουν απομείνει από το χθεσινό μεθύσι και δεν θα έχω και φίλο να τα πιω… το πόνο του να μοιραστώ…

stif02_1015.jpg

Και εσύ δικέ μου περίμενε να λάβεις cart postal της… με αφιέρωση και ένα ευχαριστώ… για την λευτεριά που της χάρισες !!!

(Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ)

 

  1. διάβασα και την προηγούμενη ιστορία και ένα έχω να πω
    Έχουμε γίνει Μπουρδέλο

  2. Ε καλά δεν είναι όλες οι σχέσεις έτσι.
    Υπάρχουν και χειρότερα!

  3. This is even better than The Bold and Beautiful! Hi hi hi
    I have only one suggestion for your friend : RUN! run away! (from that girl)




Σχολιάστε

