20.000 και κάτι ψιλά…

20000.jpg

Πριν λίγες στιγμές ο δείκτης των στατιστικών, – που έκανα το λάθος να τοποθετήσω-,

μου ανακοίνωσε ότι τα «χτυπήματα» που δέχθηκαν οι Παραφωνιάδες ξεπέρασαν τις 20.000.

 

Χαμογέλασα γιατί μέσα στις 56 (αν δεν κάνω λάθος) ημέρες ζωής τους,

(στην Blogoσφαιρα γιατί στην πραγματικότητα συμβιώνουν μαζί μου για χρόνια)

peacock.jpg

το νούμερο αυτό θα μπορούσε να με κάνει περήφανο.

ashole.gif

Και λέω θα μπορούσε γιατί μάλλον μαλάκα με κάνει…

 

Γιατί όταν ξεκίνησα, υποσχέθηκα ότι θα καταθέσω την ψυχή μου …

 

Και η κατάθεση ψυχής δεν μετριέται με επισκέψεις.

 

Ίσως μετριέται με κάποια όμορφα σχόλια από ανθρώπους που νιώθουν όπως νιώθω, ίσως με κάποια email που μου δίνουν χαρά…

 

Όμως μετριέται και με την κριτική, με τα μαθήματα που μου δίνονται εδώ μέσα, με τα λάθη που ελπίζω να μην τα επαναλαμβάνω…

sea-clouds-2.JPG

Και κυρίως μετριέται με την ηδονή που μου δίνει το ταξίδι,

αυτό που δεν έχει προορισμό αλλά μόνο θάλασσα,

άλλοτε αγριεμένη κι άλλοτε ήρεμη … σαν τα αισθήματα

άλλοτε διάφανη κι άλλοτε θολή …. σαν την ψυχή μου

άλλοτε καλοτάξιδη κι άλλοτε διαολεμένα δύσκολη…. σαν την ζωή μου

 

Ευχαριστώ όποιος ή όποια κι αν είσαι, σε εσένα αναφέρομαι, το 20.001 χτύπημα, όχι γιατί ανέβασες το ηθικό μου αλλά γιατί μου θύμησες ότι με την πρώτη ευκαιρία πρέπει να ξηλώσω ότι σε θυμίζει και ν αρχίσω πάλι από την αρχή…

 

Πάντα δικός σου

Παράφωνος

shadow.jpg

Σημ:Αφιερωμένο στην συνείδησή μου… ξέρει αυτή  to όνομά της…  Σε ευχαριστώ

  1. LadyInPink

    Εμένα, ομολογώ, περισσότερο από τα 20.000 χτυπήματα με εντυπωσιάζουν τα 363 comments στο «Νίκο, έφυγες νωρίς»!!! (χε, χε, χε!)

    … και δεν μου περνάει απαρατήρητο το:
    «άλλοτε διάφανη κι άλλοτε θολή …. σαν την ψυχή μου»

    Καλά ταξίδια, Παράφωνε, προς όποια κατεύθυνση…

  2. Κανείς δεν ξέρει την κατεύθυνση,
    μόνη πυξίδα μαγεμένη,
    αυτή που άλλοι ονομάζουν μοίρα
    και άλλοι προσβάλουνε σαν τύχη…

    Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ…




Σχολιάστε

