Όταν η παιδεραστία γίνεται κόμμα, η Δημοκρατία γίνεται «χώμα»… που μυρίζει σαν «πτώμα»

Η συνέντευξη που ακολουθεί, δημοσιεύθηκε στο IMC ένα δημοσιογραφικό portal με ανεξάρτητο χαρακτήρα. Την αναδημοσιεύω γιατί,

μόλις ανακοινώθηκε η απόφαση του Ολλανδικού δικαστηρίου να επιτρέψει την δημιουργία του πρώτου «κόμματος των παιδεραστών».

 

child

Σοκαρισμένος διάβασα το κείμενο που ακολουθεί και αναρωτήθηκα, πώς η δικαιοσύνη ακόμη και σε ένα κράτος όπου η ελευθερία είναι συνώνυμη με την ασυδοσία, έκανε τέτοιο τραγικό λάθος…

Ό Norbert de Jonge είναι 28 χρονών και ζει στην Ολλανδία. Στις 31 Μαϊου ίδρυσε μαζί με δύο φίλους του από την παιδοφιλική οργάνωση Martijn, τη μεγαλύτερη της Ολλανδίας και δεύτερη στον κόσμο, μετά την αμερικανική NAMBLA, το κόμμα “Φιλανθρωπία, Δημοκρατία, Διαφορετικότητα”, αυτό που όλοι προτιμούν να αποκαλούν “κόμμα των παιδεραστών”. Τον ρωτήσαμε γιατί. Τον ρωτήσαμε για τις κακοποιήσεις παιδιών. Μας μίλησε για μια σοβαρή παρεξήγηση. Για ένα λάθος που θέλει να διορθώσει.

Περιμένατε τις αντιδράσεις;

Φυσικά · τα θέματα που αναδεικνύουμε είναι πολύ ευαίσθητα. Μας εξέπληξε όμως ότι τόσος κόσμος, ανάμεσά τους βουλευτές, ζήτησαν να απαγορευτεί το κόμμα. Δεν συνειδητοποιούν ότι έτσι αντιμάχονται τη δημοκρατία.

Θα συνεχίσετε;

Ασφαλώς. Οι αντιδράσεις δυναμώνουν την πεποίθησή μας ότι πρέπει να συζητάμε αυτά τα ζητήματα ελεύθερα. Το να αποφεύγουμε τη συζήτηση δεν κάνει καλό σε κανέναν, και πολύ περισσότερο στα παιδιά.

Δηλαδή πώς η συζήτηση ωφελεί τα παιδιά;

Ως εξής: αν οι παιδόφιλοι φοβούνται να μιλήσουν γι’αυτά που νιώθουν και πιστεύουν, είναι δύσκολο να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους. Η κοινωνία δεν τους βοηθά να τα αντιμετωπίσουν. Έτσι όμως νιώθουν μπερδεμένοι, σε αδιέξοδο, και μπορεί να οδηγηθούν σε λάθη.

Θα σας αναφέρω ένα περιστατικό που μου εκμυστηρεύτηκε πρόσφατα μια φίλη για να καταλάβω τι θεωρείτε “λάθος”. Όταν ήταν 7-8 χρονών, η μητέρα της την έστειλε να πάει φαγητό σ’έναν ηλικιωμένο που ζούσε μόνος στη γειτονιά. Αυτός την τράβηξε κοντά του, της παραμέρισε το σλιπάκι, κι έκανε ένα σχόλιο για το σώμα της. Η φίλη μου θυμάται ότι έτρεξε γρήγορα στο σπίτι κι ότι για πολύ ώρα ένιωθε αηδία, που δεν μπορούσε να εξηγήσει. Την πράξη αυτού του ανθρώπου την κατακρίνετε;

Φυσικά. Η πράξη δεν ήταν σε αρμονία με το επίπεδο ανάπτυξης του παιδιού, όπως θέτουν ως προϋπόθεση οι περισσότερες παιδοφιλικές οργανώσεις. Αυτό σημαίνει ότι ο ενήλικος δεν έλαβε υπόψη του το βαθμό ετοιμότητας του παιδιού και του έκανε κακό. Δεν είχε καμία ένδειξη ότι το παιδί επιθυμούσε την επαφή.

Αν ένας ενήλικος θεωρήσει ότι έχει θετικές ενδείξεις, θα του λέγατε να προχωρήσει;

Σε καμία περίπτωση. Υπάρχουν νόμοι και πρέπει να τους υπακούμε όλοι.

Είναι δηλαδή νομικό το θέμα;

Όχι μόνο. Παίζει σημαντικό ρόλο το κοινωνικό πλαίσιο. Η δική μας κοινωνία δεν είναι έτοιμη για σεξουαλικές σχέσεις παιδιών με ενηλίκους. Όταν το παιδί μεγαλώσει και συνειδητοποιήσει ότι η κοινωνία απορρίπτει αυτές τις σχέσεις, θα αισθανθεί ότι κακοποιήθηκε. Θα νιώσει αρνητικά συναισθήματα. Και, εκτός από αυτό, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος η σχέση να αποκαλυφθεί. Η αποκάλυψη θα κάνει μεγάλο κακό και στον ενήλικο και στο παιδί.

Θα λέγατε σε κάποιον παιδόφιλο να καταφύγει σε μια χώρα όπου ενδεχομένως είναι αποδεκτές αυτές οι σχέσεις;

Όχι · να μην καταφύγει σε καμία χώρα. Οι νόμοι είναι νόμοι. Δεν πρέπει να αγγίξει ένα παιδί · τελεία και παύλα.

Να αναζητήσει θεραπεία;

Αν δυσκολεύεται να διαχειριστεί τα συναισθήματά του, μπορεί να επισκεφτεί έναν θεραπευτή – σεξολόγο. Αλλά είναι σημαντικό με τη θεραπεία να αποδεχτεί αυτά που νιώθει. Να μην τα καταπιέσει. Τα συναισθήματα δεν φεύγουν. Διατηρούνται στο βάθος. Αν βρεθείς μόνος με ένα παιδί, μπορεί να έρθουν στην επιφάνεια, και να πεις “να η ευκαιρία ”. Αν παραδεχτείς την ύπαρξή τους, μπορείς να τα ελέγξεις.

Εσείς έχετε κάνει θεραπεία;

Ναι, σε ηλικία 20 χρονών. Τότε είχα ερωτευτεί για πρώτη φορά στη ζωή μου. Ήταν η Σάρα, ένα κορίτσι 10 ετών. Τα μικρά κορίτσια με τραβούσαν σεξουαλικά και συναισθηματικά από όταν ήμουν 12 και ήμουν συνεχώς αναγκασμένος να καταπνίγω τα συναισθήματά μου. Αυτή τη φορά μού ήταν δύσκολο. Για να πάψω να τη σκέφτομαι, έπρεπε να τη μισήσω. Έπρεπε να διώξω κάθε καλό που ένιωθα μέσα μου. Αποφάσισα ότι ήταν ώρα να δώσω τέλος στον πόλεμο με τον εαυτό μου. Δεν οδηγούσε πουθενά. Το είπα στους γονείς μου κι αυτοί μου είπαν να πάμε να δούμε έναν ψυχίατρο.

Τι σας είπε αυτός;

Βρήκαν έναν ψυχίατρο που πίστευε ότι το σεξ πρέπει να επιτρέπεται από τα 12 και ότι είναι σημαντικό να μην καταπιέζεις τα συναισθήματά σου. “Νόρμπερτ”, μου είπε, “διαχειρίζεσαι το θέμα όπως πρέπει”.

Το αποτέλεσμα;

Οι γονείς μου σχεδόν σταμάτησαν να μου μιλάνε. Από τότε μέχρι σήμερα επικοινωνούμε σπάνια. Αλλά εμένα η συνειδητοποίηση μου έκανε καλό. Πριν ήμουν μπερδεμένος και στενοχωρημένος. Δεν ήξερα τι ήθελα. Ένιωθα σκάρτος. Τώρα γνωρίζω. Γνωρίζω ότι δεν θα αγγίξω ποτέ παιδί, διότι το έχω επιλέξει συνειδητά και είμαι ικανοποιημένος από την επιλογή μου.

Και πώς βρίσκετε ερωτικό σύντροφο;

Δεν μου αρέσουν μόνο τα κορίτσια, αλλά και οι γυναίκες με συγκεκριμένα νεανικά χαρακτηριστικά. Ευτυχώς. Αυτές τις μέρες μιλάω με μια κοπέλα 19χρονών. Με είδε στην τηλεόραση και έψαξε να με βρει. Σχεδιάζουμε να συναντηθούμε.

Καλή επιτυχία. Εκτός από τους γονείς, το είπατε και σε φίλους;

Ναι. Δεν έφυγε κανείς.

Και με τον ακτιβισμό πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε;

Ήμουν πολύ νέος. Σκέφτηκα ότι είχα την ευκαιρία να δείξω στον κόσμο ότι έχει λανθασμένη εικόνα για τους παιδόφιλους. Τους βλέπει σαν γέρους που προσπαθούν να ικανοποιήσουν τις σεξουαλικές ορέξεις τους σε παιδάκια, ή, σπανιότερα, σαν 20άρηδες, που είναι ψυχικά άρρωστοι και πρέπει να κλειστούν σε ίδρυμα. Εγώ θέλησα να δείξω μια άλλη εικόνα. Ότι δεν είναι όλοι οι παιδόφιλοι τέρατα, ούτε κακοποιούν παιδιά.

Υπάρχουν όμως πολλές περιπτώσεις κακοποίησης.

Ασφαλώς.

Τι γνώμη έχετε για τον Μαρκ Ντιτρού; Θα τον λέγατε “τέρας”;

Κοιτάξτε, δεν πιστεύω σε τέτοιους χαρακτηρισμούς. Είμαστε όλοι άνθρωποι. Πιστεύω ότι ο Ντιτρού δεν στέκει στα καλά του. Δεν μπορώ να ξέρω αν χρειάζεται βοήθεια, αυτό είναι κάτι που πρέπει να προσπαθήσει να βρει ο κόσμος.

Θεωρείτε αυτά που έκανε αποτρόπαια και καταδικαστέα;

Φυσικά. Αν όσα λέγονται για φυλακίσεις και δολοφονίες παιδιών είναι αλήθεια, διότι πολλά στοιχεία της υπόθεσης παραμένουν άγνωστα, είμαι αντίθετος στον υπερθετικό βαθμό.

Με την ίδρυση του κόμματος πώς ασχοληθήκατε;

Γνωριζόμασταν με τους άλλους δύο συνιδρυτές. Είμαστε μέλη της Martijn, μια από τις παλαιότερες ακτιβιστικές παιδοφιλικές οργανώσεις στην Ολλανδία. Θελήσαμε να ανοίξουμε τη συζήτηση για να σπρώξουμε την κοινωνία προς μια άλλη κατεύθυνση από αυτή που έχει πάρει σήμερα.

Ποια κατεύθυνση έχει πάρει σήμερα;

Η ολλανδική κοινωνία γίνεται με γρήγορο ρυθμό φασιστική, όπως και η κοινωνία των ΗΠΑ. Μετατρεπόμαστε σε κοινωνίες του Μεγάλου Αδελφού. Με το πρόσχημα της καταπολέμησης των τρομοκρατών και των παιδεραστών, ο κόσμος δέχεται να παρακολουθούνται τα e-mails και τα τηλέφωνά του.

Είναι πρόσχημα;

Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν στον κόσμο ούτε τόσοι τρομοκράτες ούτε τόσοι παιδεραστές που θέλουν να κακοποιήσουν παιδιά, ώστε να δικαιολογείται μια τέτοια αφαίρεση ελευθεριών. Είναι ψευδαίσθηση ότι οι παρακολουθήσεις θα βοηθήσουν σε κάτι.

Ακούγεται πάντως περίεργο ότι η Ολλανδία είναι φασιστική. Θεωρείται μια από τις πιο φιλελεύθερες χώρες. Μάλιστα κάποιοι λένε ότι παραείναι φιλελεύθερη.

Ήμασταν φιλελεύθεροι παλιά. Το 2002 τα παιδιά είχαν σεξουαλικές ελευθερίες από 12 χρονών, όπως ισχύει σήμερα στο Μεξικό, στη Χιλή, και αλλού. Το 1998 η παιδική πορνογραφία ήταν νόμιμη. Όλα αυτά αλλάζουν, αρχίζοντας με την κυβέρνηση της δεξιάς και τώρα των Χριστιανοδημοκρατών. Γνωρίζετε, φαντάζομαι, τις περιοχές με τα κόκκινα φώτα στις πόλεις της Ολλανδίας. Τώρα θέλουν να τις βγάλουν έξω από τις πόλεις.

Ποιες είναι οι βασικές αρχές του κόμματος;

Πιστεύουμε ότι οι πολίτες πρέπει να έχουν περισσότερες ελευθερίες, ότι τα παιδιά πρέπει να έχουν περισσότερες ελευθερίες, ότι πρέπει να φροντίζουμε περισσότερο τα ζώα, και ότι η φύση είναι πολύ πιο σημαντική για τη ζωή μας απ’ ό,τι συνειδητοποιούν οι περισσότεροι.

Πού τοποθετείστε ιδεολογικά;

Είμαστε υπέρ του κοινωνικού φιλελευθερισμού. Ούτε δεξιοί ούτε αριστεροί. Ξέρετε, λένε ότι είμαστε παιδοφιλικό κόμμα, αλλά είναι λάθος. Είμαστε κόμμα που έχει ιδρυθεί από παιδόφιλους, αλλά όχι παιδοφιλικό.

Ακούγεται λεπτή η διαφορά.

Το καταλαβαίνω, αλλά είναι υπαρκτή και σημαντική. Έχουμε θέσεις για περισσότερα από 200 ζητήματα. Είμαστε για παράδειγμα εναντίον των νόμων που απαγορεύουν σε ομάδες και ιδιώτες τις διακρίσεις, διότι αυτοί οι νόμοι απλά συγκαλύπτουν τις διακρίσεις, δεν τις σταματούν. Το ίδιο και με τα ναρκωτικά. Η απαγόρευση των ναρκωτικών δεν λύνει το πρόβλημα. Το μόνο που καταφέρνει είναι να κάνει τα ναρκωτικά ακριβότερα και να βάζει στο παιχνίδι τη μαφία. Τέτοιοι νόμοι δεν έχουν καμία λογική, μόνο αφαιρούν ελευθερίες.

Κάποιοι λένε ότι συμπεριλαμβάνετε αυτά τα θέματα στο πρόγραμμα για να συγκαλύψετε το γεγονός ότι υποστηρίζετε την παιδοφιλία.

Όχι, καθόλου. Δεν συγκαλύπτουμε τίποτα. Είμαστε υπέρ της χειραφέτησης των παιδόφιλων και της αποδοχής της παιδοφιλίας. Πρέπει κάποια στιγμή η κοινωνία να καταλάβει τη διαφορά μεταξύ των παιδόφιλων και εκείνων που κακοποιούν παιδιά.

Υποστηρίζετε ότι η παιδική πορνογραφία δεν πρέπει να απαγορεύεται.

Ναι. Θεωρούμε την απαγόρευσή της μια μορφή λογοκρισίας. Λένε ότι η παιδική πορνογραφία είναι αηδιαστική. Ίσως και να είναι. Σήμερα μπορείς να δεις στο Ιντερνετ τόσα και τόσα αηδιαστικά, που δεν απαγορεύονται. Όποιος δεν θέλει, δεν είναι αναγκασμένος να κοιτάζει την παιδική πορνογραφία.

Η απαγόρευση όμως δεν έχει να κάνει τόσο με την αισθητική, όσο με το γεγονός ότι χρησιμοποιούνται παιδιά.

Γι’αυτό είμαστε εναντίον της παιδικής πορνογραφίας για εμπορικούς σκοπούς, όπως είμαστε και εναντίον της παιδικής πορνείας. Η εμπορική διάσταση θα έφερνε κάποιους κοντά στα παιδιά όχι επειδή τρέφουν ειλικρινή συναισθήματα, αλλά επειδή θέλουν να βγάλουν λεφτά.

Όμως, ακόμα και να μην υπάρχει εμπορική εκμετάλλευση, συμμετέχουν παιδιά σε σεξουαλικές πράξεις.

Μα πρέπει κάποτε να δεχτούμε ότι τα παιδιά είναι σεξουαλικά όντα και μπορούν να κάνουν σεξ. Οι ενήλικοι ξεχνούν εύκολα τι έκαναν οι ίδιοι όταν ήταν παιδιά. Τα βλέπουν ως αθώα και αγνά πλάσματα που δεν έχουν καμία σχέση με το σεξ. Ε, τα παιδιά δεν είναι ούτε τόσο αθώα ούτε τόσο αγνά, έχουν διάφορες πλευρές. Καλό είναι ν’αρχίσουμε να τ’αντιμετωπίζουμε ως ανθρώπους. Μια πρόσφατη έρευνα του Ερευνητικού Κέντρου Σεξουαλικότητας της Ολλανδίας με δείγμα περισσότερους από 10.000 εφήβους βρήκε ότι ένας στους τέσσερις είχε κάνει cybersex τον τελευταίο χρόνο.

Όμως το cybersex είναι πιο κοντά στον αυνανισμό παρά στη σεξουαλική πράξη.

Σωστά. Μια δεύτερη λοιπόν έρευνα έδειξε ότι το 7 τοις εκατό των παιδιών ηλικίας 11 ως 14 είχαν σεξουαλική επαφή που περιελάμβανε διείσδυση. Προσέξτε, διείσδυση. Και ακόμη περισσότερα είχαν σεξουαλικές επαφές άλλης μορφής. Περίπου ένα στα δέκα παιδιά αυτής της ηλικίας έχει κάνει σεξ, και μάλιστα σε μια εποχή που δεν θεωρείται αποδεκτή η παιδική σεξουαλικότητα. Βλέπετε, τα παιδιά έχουν περιέργεια για το σεξ. Η περιέργεια δεν ελέγχεται με απαγορεύσεις. Πρέπει να την αντιμετωπίσεις.

Και την αντιμετωπίζεις αφήνοντας το παιδί να κάνει σεξ;

Και έτσι. Τη σεξουαλικότητα δεν τη μαθαίνεις μόνο από βιβλία και πορνό, την ανακαλύπτεις στην πράξη. Πρέπει βεβαίως να προηγηθεί σωστή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Ξέρετε, διδάσκουμε στα παιδιά όλα τα άλλα, αλλά τα αφήνουμε να ανακαλύψουν το σεξ στα τυφλά. Και όμως η σεξουαλικότητα μας καθορίζει, είναι σημαντικό μέρος της ζωής μας. Και είναι δύσκολο θέμα. Καλύτερα να ασχοληθούμε νωρίτερα παρά αργότερα.

Η παιδοφιλία θίγει και το θέμα της μεγάλης διαφοράς ηλικίας. Πώς ένα παιδί μπορεί να έχει την εμπειρία και την ωριμότητα να αντεπεξέλθει;

Σε κάθε σχέση ανεξαρτήτως ηλικίας υπάρχουν διαφορές. Διαφορές χαρακτήρων, επιδιώξεων, επιθυμιών, πνευματικής και συναισθηματικής ωριμότητας, εμπειρίας. Κι όμως πολλές σχέσεις καταφέρνουν να λειτουργήσουν με βάση το σεβασμό και την αγάπη.

Είναι το ίδιο; Δεν είναι εξορισμού ανυπεράσπιστο και ευάλωτο ένα παιδί μπροστά σ’έναν ενήλικο;

Μα γι’αυτό οι παιδοφιλικές οργανώσεις επεξεργάζονται ένα πλαίσιο δεοντολογίας για το τι πρέπει να επιτρέπεται και τι όχι σε μια τέτοια σχέση. Δεν επιτρέπεται, για παράδειγμα, οποιασδήποτε μορφής βία. Το παιδί πρέπει να συναινεί, πρέπει να του αναγνωρίζεται το ελεύθερο να σταματήσει τη σχέση όποτε το θελήσει, να του αφεθεί η αποκλειστική πρωτοβουλία για μια σεξουαλική επαφή, και η επαφή να μην το βλάπτει με οποιοδήποτε τρόπο, είτε σωματικά είτε ψυχικά.

Πώς μπορεί ένα παιδί 12 χρονών να συναινέσει; Μπορεί να ξέρει σε τι συναινεί;

Δεν εννοούμε τη συναίνεση ως κάτι στιγμιαίο και τετελεσμένο. Είναι μια συνεχόμενη διαδικασία. Στην πορεία μπορεί να αναιρεθεί. Εδώ βρίσκεται η ευθύνη του ενηλίκου, που πρέπει να μπορεί να αντιλαμβάνεται σωστά τα σημάδια που στέλνει το παιδί. Μες στον ενθουσιασμό της σχέσης, δεν είναι πάντα εύκολο. Γι’αυτό εγώ πιστεύω ότι οι γονείς πρέπει να γνωρίζουν τη σχέση. Είναι σε θέση να καταλαβαίνουν καλύτερα πώς βιώνει τη σχέση το παιδί τους. Φτάνει να μην είναι προκατειλημμένοι. Γνωρίζετε την έρευνα για τις σχέσεις ενήλικων με ανήλικους που δημοσιεύτηκε πριν κάποια χρόνια στο περιοδικό της Αμερικανικής Ψυχολογικής Ενωσης;

Αυτήν που αποκήρυξε η αμερικανική Βουλή των Αντιπροσώπων;

Ναι. Η αποκήρυξη βέβαια έγινε για λόγους πολιτικούς και ηθικούς, όχι για επιστημονικούς. Αυτό δείχνει την υποκρισία με την οποία αντιμετωπίζουμε αυτά τα θέματα. Η έρευνα λοιπόν αφορούσε φοιτητές που στην εφηβεία είχαν σχέσεις με ενήλικους. Έδειξε ότι λιγότεροι από το αναμενόμενο έβλεπαν τη σχέση αρνητικά, και μάλιστα αρκετοί, ιδίως άνδρες, την έβλεπαν θετικά. Αν μάλιστα δεν έμπαινε στη μέση η οικογένεια και οι κοινωνικοί καταναγκασμοί, έδειξε η έρευνα, η σχέση θα βιωνόταν ουδέτερα ή και θετικά από πολύ περισσότερους.

Πιστεύετε ότι μπορεί ποτέ η κοινωνία να δεχτεί τέτοιες θέσεις;

Ναι. Κάποια στιγμή θα γίνει. Έχουμε δει πολλά πράγματα να αλλάζουν τα τελευταία 100 χρόνια. Γιατί όχι κι αυτό; Άλλες κοινωνίες αντιμετωπίζουν αυτά τα ζητήματα πολύ διαφορετικά. Εμείς στη Δύση, αντίθετα απ΄ό,τι θα συμπέραινε κανείς από τις ταινίες και τις διαφημίσεις, δεν έχουμε σε προσωπικό επίπεδο αποδεχτεί τη σεξουαλικότητά μας.

Πιστεύετε ότι θα μπείτε στη βουλή;

Δεν το νομίζω. Σημασία έχει να ανοίξουμε τη συζήτηση και να μπορούμε να μιλάμε ελεύθερα. Ξέρετε ότι λόγω του κόμματος μόλις με έδιωξαν από το πανεπιστήμιο της Νιμεγένης; Έκανα μεταπτυχιακό στην παιδαγωγική.

Με ποια αιτιολογία;

Είπαν ότι δεν θα μπορούσαν να εξηγήσουν την παρουσία μου στους γονείς των μαθητών που έπρεπε να συναντώ στο πλαίσιο των σπουδών. Υποκρισία βέβαια. Ο πρύτανης γνώριζε από καιρό για μένα, με είχε δει στην τηλεόραση, και είχαμε συμφωνήσει να συνεχίσω τις σπουδές μου, φτάνει να είναι μαζί μου άλλος ένας φοιτητής κάθε φορά που έχω προφορική εξέταση με παιδί. Ετοιμάζω μήνυση στο πανεπιστήμιο. Θα είναι η τέταρτη για το κόμμα.

Οι άλλες τρεις;

Οι άλλες έγιναν εναντίον του κόμματος. Η μία αφορούσε συνωνυμία των αρχικών του κόμματος με μια εταιρεία σεκιούριτι, η άλλη το φόρουμ της ιστοσελίδας μας, όπου κάποιος εγγράφηκε με το όνομα του αρχηγού ενός ακροδεξιού κόμματος, και η τρίτη έγινε από μια ομάδα θυμάτων σεξουαλικής κακοποίησης, που ζητούν να απαγορευτεί το κόμμα.

Λένε ότι κάθε δημοσιότητα είναι καλή, ακόμα και η αρνητική. Συμφωνείτε;

Απολύτως. Προσπαθούσαμε να κάνουμε δημόσιο διάλογο γι’αυτά τα θέματα πολλά χρόνια. Όλοι μας αγνοούσαν. Τώρα δεν μπορούν. Η συζήτηση έχει ανοίξει.

… Αν αντέξατε να ολοκληρώσετε την ανάγνωση της συνέντευξης, ελπίζω να μείνατε άφωνοι όπως και εγώ.

Ίσως τελικά η δημοκρατία, να είναι επικίνδυνη, όταν ξεχνά πως η ανθρώπινη φύση, χωρίς κάποιας μορφής κανόνες και έλεγχο, εύκολα μπορεί να επιστρέψει σε καταστάσεις όπου κυριαρχούν τα ζωώδη ένστικτά και ορμές…

Advertisements

  1. Εγώ θα πώ οτι όταν τα παιδιά ηλικίας 10-14 χρονών κάνουνε σεξ μεταξύ τους και επειδή θέλουνε, τότε κάτι μάλλον μας έχει ξεφύγει και ίσως θα ήτανε καλό να το ψάξουμε. Χωρίς ηθικολογίες και καθωσπρεπισμούς. Δεν ξέρω αν αυτή ειναι η κατάλλη λη αφορμή, αλλά σίγουρα πρέπει να το δούμε το θέμα. Ανεξάρτητα απο παιδοφιλία και οτιδήποτε άλλο μας φαίνετε φυσιολογικό ή ανώμαλο. Και μέσα σε όλα αυτά που λέει θεωρητικά έχει σε κάποια σημεία δίκιο, μόνο που στην πράξη είναι ανεφάρμοστα, όσο και η δημοκρατία μας.

  2. Το γεγονός ότι παιδιά προεφηβικής και εφηβική ηλικίας «επιλέγουν» να κάνουν σεξ, δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως πρέπει να το θεωρήσουμε ως πρότυπο ισορροπημένης και ώριμης συμπεριφοράς.
    Άλλωστε αυτή «η ελεύθερη επιλογή», ας μην γελιόμαστε, ενισχύεται από τα περισσότερα ΜΜΕ, με έναν ανορθόδοξο τρόπο και κατά την γνώμη μου στα όρια του χυδαίου τρόπο.
    Σε κάθε περίπτωση η επιχειρηματολογία που αναφέρεται στην συνέντευξη δεν είναι τίποτα παραπάνω, από έξυπνα διατυπωμένα επιχειρήματα, που στηρίζουν αποκρουστικές θέσεις.
    Ας μείνουμε λοιπόν στην ουσία και όχι στο περιτύλιγμα, γιατί με το ίδιο σκεπτικό, οι βιασμοί, οι φόνοι και άλλα ειδεχθή εγκλήματα μπορούν υπό κάποιες συνθήκες να ερμηνευθούν και να γίνουν και αυτά τα μελλοντικά συνθήματα κάποιων αρρώστων ψυχικά πολιτευτών.

  3. Εγώ θα διαφωνήσω με την δήλωσή σου οτι τα παιδιά σχολικής ηλικίας που κάνουνε σεξ δεν έχουνε ισορροπημένη και ώριμη συμπεριφορά. Η αλήθεια είναι οτι ναι είναι σεξουαλικά όντα κι έχουνε σεξουαλικές ανάγκες. Όχι απαραίτητα ίδιες με τους ενηλίκους, αλλά έχουνε. Αυτό πρέπει να το ανγνωρίσουμε και να το αποδεχτούμε, αντί να το θεωρούμε κατακριτέο, είτε ηθικά είτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Το πρόβλημα μεταξύ σχέσεων ανηλίκων ανηλίκων, εκτός απο την σωματική βλάβη που μπορεί να προξενίσει ένας ενήλικας σε έναν ανήλικο λόγο ανατομίας των σεξουαλικών οργάνων, είναι οτι τα παιδιά μεγαλώνουνε μαθαίνοντας να σέβονται τους μεγαλύτερους με αποτέλεσμα μια πιθανή σχέση μεταξύ τους να είναι εξ’αρχής μια σχέση εξουσιαστή εξουσιαζόμενου, είτε με έμμεσο είτε με άμεσο τρόπο. Ασφαλώς κάτι τέτοιο είναι κατακριτέο, ανεξάρτητα απο την ηλικία των συμετέχοντων, δλδ αυτό θεωρώ οτι είναι άσχημο και μεταξύ δυο ενηλίκων, απλώς στην περίπτωση των ενηλίκων θεωρούμε οτι είναι ακρετά ώριμοι να προστατέψουν τον εαυτό τους, ενώ τα παιδιά όχι. Για τα παιδιά αληθεύει οτι δεν μπορούνε να προστατευθούνε, ειδικά με την την εκπαίδευση που παίρνουνε (σεβασμός και υπακοή σους μεγαλύτερους) αλλά το ίδιο ισχύει και για τους ενήλικες. Πόσοι απο εμάς δεν έχουνε μπλέξει ή έστω ακούσει για τέτοιες σχέσεις.
    Σε κάθε περίπτωση η παιδοφιία, πιστεύω οτι είναι αποτέλεσμα άλλων προβλημάτων, όπως οι αδιέξοδες σχέσεις με ενηλίκους, λόγω έλλειψης ωριμότητας ή συναισθημάτων κι όχι ένα αυτούσιο πρόβλημα απο μόνο του. Είναι δηλαδή μια διέξοδος σε κάποια ορισμένα αδιέξοδα στα οποία μας οδηγεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής. Το να την αντιμετωπίζουνε απο μόνη της σαν πρόβλημα είναι υποκριτικό πιστεύω, γιατί τους ρίχνουμε το κακό, το άδικο και την ανωμαλία, χωρίς να σκευτούμε τι τους οδήγησε εκεί.
    Νομίζω οτι είναι καιρός να μιλήσουμε ανοιχτά για κάποια πράγματα, ώστε να ξεσκεπαστούν αυτά που στην πραγματικότητα βρίσκονται απο κάτω, ώστε να βρεθεί εκέι μια λύση κι όχι να βλέπουμε επιφανιακά τα αποτελέσματα μιας γενικότερης κατάστασης και να προσπαθούμε να τα λύσουμε, χωρίς να υπάρχει το αντίστοιχο υπόβαθρο.

  4. Η ύπαρξη ορμών, δεν σημαίνει, σωματική, συναισθηματική, ή εγκεφαλική ωριμότητα. Ορμές έχουμε από τα τέσσερά μας, ίσως και νωρίτερα γι αυτό και δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση το επιχείρημα των ορμών και των σεξουαλικών αναγκών να το χρησιμοποιούμε σαν άλλοθι για να δικαιολογήσουμε οποιαδήποτε πράξη ή σκέψη ενηλίκων που να υποδηλώνει ερωτισμό προς ανήλικα άτομα.
    Επίσης διαφωνώ ότι «η παιδοφιλία, … είναι αποτέλεσμα άλλων προβλημάτων, όπως οι αδιέξοδες σχέσεις με ενηλίκους» γιατί στην βιβλιογραφία δεν συσχετίζεται με προηγούμενες αποτυχημένες σχέσεις με ενηλίκους. Αντίθετα πρόκειται για μια ξεκάθαρη διαταραχή που αν δεν αντιμετωπισθεί στην ρίζα της, αποτρέπει το άτομο από την φυσιολογική σεξουαλική και συναισθηματική του ωρίμανση.

    σημ: Ευχαριστώ τον Δημήτρη Αγγελίδη που με ενημέρωσε ότι τη συνέντευξη είναι δική του και δημοσιεύθηκε στις 25/6/2006 στο Ε (ζητώ συγνώμη για την παράλειψη).

    Θα ήθελα ο Δημήτρης να μας περιγράψει τα συναισθήματά του κατά την διάρκεια της συνέντευξης καθώς και αν νιώθει ότι οι απαντήσεις ήταν ένα καλοδουλεμένο σενάριο, εκλογικεύσεις που συντηρούν την ψυχική ισορροπία ή διατυπώσεις που πηγάζουν από βαθεία πιστεύω του ιδρυτή του νόμιμου πλέον «κόμματος των παιδεραστών».

  5. πριν ακομα αποφασισουν ανθρωποι σαν κι αυτούς να διεκδικήσουν τα δικαιωματα τους, ας ρωτησουν καλυτερα ενα παιδι που εχει κακοποιηθει πως νοιωθει. η ακομα χειροτερα, να βαλουν στη θεση του σεξουαλικα κακοποιημενου παιδιου το δικο τους παιδι. πιστεψτε με δεν ειναι ωραιο συναισθημα. τελος, ενα παιδι ειναι αθωο πλασμα και δεν ειναι τοσο ωριμο ωστε να καταλαβει τι ειναι σεξ, ποσο μαλλον να παρει καποιες αποφασεις που να αφορουν το θεμα του σεξ.

  6. Perastikos

    Το κύριο χαρακτηριστικό της παιδεραστίας είναι η συναισθηματική αναπηρία. Πρέπει να το αναλύσουμε για να διακρίνουμε του λόγου το αληθές; Ματαιοπονούμε μάλλον αν το επιχειρήσουμε. Εάν δεν είμαστε σε θέση να διακρίνουμε ποιους συναισθηματικούς συνειρμούς πρέπει να παράγει η ψυχή στο αντίκρυσμα της παιδικής μορφής, όλες οι προσπάθειες μας προς κατανόηση της εσωτερικής αναπηρίας θα είναι μάταιες. Δυστυχώς η αναπηρία χαρακτηρίζει εξ’ αρχής τον πολιτισμό μας που αδυνατεί να διακρίνει τα όντως όντα, και πάνω σ’ αυτά να «σχεδιάζει» τις προοπτικές του. Προσωπικά στο θέμα των παιδιών και των εφήβων, πιστεύω πως πρέπει η Κοινωνία να λάβει τα αυστηρότερα για την προστασία τους μέτρα. Καμία υποχώρηση δεν επιτρέπεται. Καμία.

  7. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ «ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ»

    “…η δέ ηθική περιγίνεται εξ έθους, όθεν έσχηκε
    καί τούνομα μικρόν παρεκκλίνον από του έθους.
    εξ ου και δήλον ότι ουδεμία των ηθικών αρετών
    φύσει ημίν εγγίγνεται·”

    μετάφραση:

    …η δε ηθική έχει την προέλευσή της στον εθισμό, από τον οποίο πήρε
    και το όνομά της που λίγο διαφέρει από το έθος. Από αυτό γίνεται
    φανερό ότι καμιά από τις ηθικές αρετές δεν είναι έμφυτη σ’ εμάς·

    Εθίζεται ο άνθρωπος στην αρετή, με τη συνήθεια την αποκτά.

    Προς τι το κόμμα των παιδοφίλων;
    Αρκετά δεν έχουμε εθιστεί στην απανθρωπιά;
    Κανένας δε λέει όχι στην ελευθερία σκέψης και λόγου.
    Προς τι όμως η ίδρυση κόμματος;;
    Ποιοι θα συνυπογράφουν το καταστατικό του;
    Πού θα στοχεύουν;
    Το λένε καθαρά, το διακηρύσσουν.

    ΣΤΟΧΟΙ τους:
    -Η νομιμοποίηση της σεξουαλικής επαφής μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων από 12 ετών(!!!)
    -Η νομιμοποίηση της κατοχής παιδικού πορνογραφικού υλικού για προσωπική χρήση(!!!)

    Από 12 ετών…!!!
    Παιδικό πορνογραφικό υλικό…!!!
    Ρώτησε το τοπικό Δικαστήριο της Χάγης τα παιδιά;;
    Έλαβε υπόψη του τα δικαιώματά τους;;
    Το παιδικό πορνογραφικό υλικό δεν είναι προϊόν βιασμού και βασανισμού παιδιών;;

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ…ΕΛΕΟΣ…
    ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…
    ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ

  8. eva

    Είμαι κατά της παιδεραστίας. Ένα παιδί συνήθως δεν μπορεί καν να συνηφψητοποιήσει τις ορμές του. Όμως από κάποια ηλικία και μετά (π.χ. 15 ετών) η σεξουαλική δραστηριότητα ενηλίκου με ανήλικο, δεν θα έπρεπε να καταδιώκεται ποινικά. ΄Λλλωστε τι αλλάζει αν μία δεκαπεντάχρονη π.χ κάνει σεξ με έναν 17χρονο αντί με έναν 19χρονο? Η οθσία είναι ότι το έχει κάνει. Οι έφηβοι συνήθςσ από την ηλικία των 15 και και μετά αποκτούν συνείδηση. Και στο κάτω κάτω ναι μεν οι γονείς έχουν ευθύνη αλλά πρέπει να αποδεχτούν τα θέλω του παιδιού τους . Αν κάποιος τη σήμερον ημέρα θέλει να κάνει κάτι στα κρυφά γίνεται. Οπότε γιάτι να καταδιώκουμε όλα τα ευτυχισμένα ζευγαράκια (π.χ. 15-19,15-22, 17-25 κτλ)? Αφού έτσι κι αλλιώς σεξ αν θέλουν θα κάνουν, τι λόγος υπάρχει να έχουν σχέσεις κρυφές?
    Μου φαίνεται ότι σ’αυτό το κράτος γίνεται της Πόπης.

  9. PAMISOS

    «Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία» ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ (436 π.χ. – 338 π.χ.) ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΛΟΣ ΠΕΖΑ…..

  10. Dellerium126

    Πιστεύω απλά ότι ένα μικρό παιδί θα το αποδεχτεί απλά και μόνο γιατί το λέει κάποιος μεγάλος.. ο φόβος καθαρά ψυχολογικός και χωρίς σωματική βία θα υπάρχει, ενα παιδί δεν μπορεί να πάρει σωστές αποφάσεις απο θέμα ωριμότητας για ποιο απλά πράγματα (ακόμα και για το αν φάει το φαΐ του) πως ζητείτε μια ενήλικη απόφαση από αυτό? μια απόφαση για την οποία ακόμα και ώριμοι άνθρωποι έχουν κάποιες φορές ενδοιασμούς? Το ότι ειναι μειονότητα είναι μια απόδειξη πως δεν είναι αναμενόμενη αυτή η συμπεριφορά ακριβώς όπως και άλλες παθήσεις, οπότε με κανένα τρόπο δεν μπορώ να πιστώ πως είναι κάτι φυσιολογικό και με κανένα τρόπο δεν θα τον αφήσω όταν αποκτήσω παιδί να «συζητήσει» μαζί του για τις προτιμήσεις του.
    όσο για την διαφορά ηλικίας είναι απλά ότι υπάρχουν διαφορετικά βιώματα π.χ. κάποια κοπέλα 15 ετών είναι μαθήτρια και έφηβη είναι σε τελείως διαφορετική κατάσταση απο μία 20-22 με τελείως διαφορετικά βιώματα, και για αυτό τον λόγο δεν γίνετε να συμβαδίσει κάποιος 20-25 χρονών με την ηλικία της πρώτης, αν αυτές είναι οι προτιμήσεις του μιλάμε για πολυ ανώριμο τρόπο σκέψης, και γενικά κάτι περίεργο υπάρχει..
    Η σεξουαλική απελευθέρωση είναι διαφορετική απο την σεξουαλική χειραγώγηση, το οτι νεοι 15 ετών έχουν σεξουαλική ζωή είναι αναμενόμενο αλλα ακούγετε ποιο ωραία να προχωράνε μαζί και να ανακαλύπτουν παρά κάποιος απο τους δύο να πιέζετε για να συμβαδίσει. Απλά χάνει την ομορφιά του και γίνετε καταναγκαστικό απο ένα σημείο και μετά.
    Υ.Γ. Αυτή είναι απλά η άποψη μου

  11. πιστευω πως τα λεει ολα ο pamisos μεσω του ισοκρατη.δεν εχω να επιχειρηματολογησω για τα αυτονοητα!δεν ειναι δυνατον να καθομαστε και να προσπαθουμε να αναιρεσουμε τα παραλογα επιχειρηματα ενος αρρωστου οσο εξυπνα διατυπωμενα και αν ειναι!

  1. 1 Τα σύκα-σύκα… « Φιλοπατρία

    […] οποία τώρα μάλλον έχει καταργήσει. Δείτε την όμως εδώ: https://parafoniades.wordpress.com/2006/07/18/pnvd/ Πρόκειται εμφανώς για συνέντευξη-χάιδεμα, με σκοπό […]




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: