Να μην ξεχάσω !!!

fool-moon.jpg

Να μην κοιτάξω το φεγγάρι …

Γιατί δεν έχει την δύναμη που είχε κάποτε.

Θυμάμαι μια παρέα νεαρών, με δυο κιθάρες και μισομεθυσμένες φωνές, να υμνούν την ομορφιά του…

Δεν μπορώ να ανακαλέσω τα ονόματά τους…

Μιλούσαμε διαφορετικές γλώσσες, μα η ομορφιά του, μας ένωσε για πάντα…

Δεν συναντηθήκαμε από τότε…

Δεν πέρασε όμως πανσέληνος χωρίς να αναπολώ εκείνη την νύχτα …
Όμως…
Μακάρι να μπορούσα να νιώσω έτσι ξανά…

Μακάρι κάποιες όμορφες στιγμές στην ζωή μας να μπορούσαμε να τις αντικαταστήσουμε μ’ άλλες, ομορφότερες ή έστω με happy end. Σαν αυτές που οι κινηματογραφικές ταινίες, εξασφαλίζουν…

Μακάρι η σημερινή πανσέληνος να ήταν αυτή που δεν θα ξεχνούσα ποτέ και να μην χρειαζόταν να γεμίσω την θύμησή μου με μνήμες αραχνιασμένες.

Όμως άλλαξα. Η τρυφερή άμμος της Χαλκιδικής, το λαμπερό φεγγάρι, δεν θα ταν πια αρκετά να νοτίσουν την ψυχή μου.

Άλλαξα … εκτός και αν απλά με βολεύει να το φωνάζω.

Άλλωστε «η αλλαγή μου» είναι καλύτερη δικαιολογία από «την αλήθεια μου»…

Σημ:Και έζησαν αυτοί καλά και εσείς καλύτερα …

  1. Κι εγώ που ένοιωθα ενοχές που ενώ μου έλεγε ο φίλος μου από την επαρχία ότι έχει πανσέληνο ούτε καν βγήκα έξω στο μπαλκόνι να τη δω…

  2. LadyInPink

    «μαζί του, ναι, μπορούμε να βλέπουμε μαζί το φεγγάρι.

    μαζί σου, κοιτώντας στον ουρανό, μπορούμε να κοιτάμε μαζί το ίδιο αστέρι.

    το φεγγάρι είναι πολύ προφανές για να ενώνει σε ένα τους δύο, αυτούς και μόνο αυτούς.

    ένα αστέρι όμως σε ενώνει μυστικά με εκείνον που το κοιτάζει μαζί σου.

    κι αν έστω και μία φορά το κοίταξε, είναι δικό σας για πάντα.

    γιατί, ναι, έτσι απλά, έχει τη δύναμη.»

    Γραμμένο από εμένα, σου το δίνω αν θές για να το «καταχωρήσεις» στις «Ασκήσεις Λάθους» ή στις «Ασκήσεις Πάθους» σου…

    Πήγα να κοιμηθώ, μα κατέληξα και πάλι εδώ…

    Καληνύχτα

  3. LadyInPink

    να μην ξεχάσω …να διαχωρίζω τα σημαντικά
    από τα ασήμαντα…

    respectfully yours,

    LadyInPink




Σχολιάστε

