Aθήνα, η πόλη της ζωής μας

 

athinatiszoismas

 

Καλεσμένος χθες στο μέγαρο μουσικής, παρευρέθηκα στην επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας του Νικήτα Κακλαμάνη για την δημαρχία της Αθήνας.

 

Δεν συνηθίζω να αποδέχομαι τέτοιες προσκλήσεις γιατί βαριέμαι τις ανούσιες προεκλογικές εκδηλώσεις με τα λιβανίσματα και τις υποσχέσεις να είναι αναπόσπαστα ¨κοσμήματα¨ των πολιτικών λόγων.

 

Όμως η διαίσθησή μου αυτή την φορά, με πίεσε να δοκιμάσω τις αντοχές μου. Έτσι βρέθηκα και εγώ στον προθάλαμο της αίθουσας «Αλεξάνδρα Τριάντη», μαζί με πολλές χιλιάδες φίλων του Νικήτα που έφεραν μάλλον σε δύσκολη θέση τους εμπνευστές της ιδέας του «απρόσωπου Μεγάρου» με το ευχάριστα κατ’ εμένα ετερόκλητο χρώμα τους.

 

Όλες οι ηλικίες και τα κοινωνικά στρώματα είχαν τους αντιπροσώπους τους. Θα τολμούσαν να πω πώς ακόμη και υπερκομματικές ήταν οι εκπροσωπήσεις, αν κρίνω από τις κουβεντούλες που υπέκλεψα διακριτικά.

 

Στην κατάμεστη αίθουσα και μετά από μόλις 30 λεπτά καθυστέρησης, ο Νικήτας, φανερά αγχωμένος, εξήγγειλε τα κίνητρα πίσω από την απόφαση του να κατέβει για Δήμαρχος.

 

Ήξερα από παλιά την ανάγκη του να κλείσει την πολιτική του καριέρα καταλαμβάνοντας τον Δημαρχιακό θώκο, με εντυπωσίασε όμως θετικά η επίθεσή του σε όσους υποβιβάζουν την Δημοτική Εξουσία έναντί της λεγόμενης ¨κεντρικής πολιτικής σκηνής¨ όπως επίσης η βαθιά συναισθηματική του επιχειρηματολογία που ευτυχώς δεν υπέπεσε στο αμάρτημα της υποσχεσιολογίας.

 

Ακόμη περισσότερο με εντυπωσίασε το σύντομο της ομιλίας του. Δεν κούρασε, δεν έταξε λαγούς με πετραχήλια δεν επιτέθηκε σε αντιπάλους και … δεν ανακοίνωσε το πρόγραμμά του.

 

Αν ανατρέξετε στην ιστοσελίδα του συνδυασμού του που έχει το εμπνευσμένο κατά την γνώμη μου όνομα «Αθήνα, η πόλη της ζωής μας» θα βρείτε ένα ενδιαφέρον ερωτηματολόγιο που στόχο έχει, την συμμετοχή μας στην δημιουργία του προγράμματος του συνδυασμού του.

athinatiszoismas

Παρακάτω σας παραθέτω τις ερωτήσεις μαζί με τις απαντήσεις μου, προτρέποντας και εσάς να απαντήσετε ώστε αν δεν ληφθούν σοβαρά οι απόψεις μας, όλοι μαζί να ασκήσουμε την σκληρή κριτική μας.

 

1)Τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ζω σε μια Αθήνα που…

…δεν αξιοποίησε την ευκαιρία για να γίνει μια σύγχρονη πόλη.

2)Η Αθήνα ομορφαίνει τη ζωή μου γιατί…

…γιατί από το μπαλκόνι μου βλέπω αποσβολωμένος την Ακρόπολη το βράδυ να επιβάλλεται στην σκέψη ανθρώπων σε μέρη μακρινά.

3)Η Αθήνα δυσκολεύει τη ζωή μου γιατί…

…γιατί δεν μα αφήνει να την περπατήσω.

4)Στη γειτονιά μου δυστυχώς…

δεν μένω μόνος.

5)Στη γειτονιά μου ευτυχώς…

όταν βρέχει αργεί να πλημμυρίσει.

6)Από το νέο Δήμαρχο περιμένω να βελτιώσει…

την πίστη μου στην αυτοδιοίκηση.

7)Από το νέο Δήμαρχο περιμένω να δώσει μάχη για…

περισσότερο πράσινο, και καλύτερο μπλε.

8)Αν μου δινόταν η δυνατότητα να γίνω Δήμαρχος για μια ημέρα και μπορούσα να κάνω μόνο ένα πράγμα, τότε θα…

θα έδινα την παραίτησή μου. Ένας Δήμαρχος δεν μπορεί να αρκεστεί σε ένα πράγμα.

9)Μια ιδέα που προτείνω για την πόλη μου θα ήταν…

να διαφημίσουμε τις ομορφιές της και να προ-καλέσουμε τους δημότες να τις απολαύσουν όλοι μαζί.

10)Μια ιδέα που προτείνω για τη γειτονιά μου θα ήταν…

να βρούμε τρόπο να γίνει ξανά γειτονιά και όχι κομμάτι μιας άσχημης μεγαλούπολης.

 

Καλό διάβασμα Νικήτα και από εσάς τους υπόλοιπους υποψηφίους περιμένω στις δικές σας ερωτήσεις να απαντήσω.

    Σχολιάστε

