Ο Αβραμόπουλος στηρίζει Σαμαρά

Η είδηση μου ήρθε πριν λίγο.

avramopoylos bakogiani

( Ντόρα: Εμένα ψάχνεις  Δημήτρη μου;

Δημήτρης: Δεν είναι προφανές; )

Βρίσκομαι στο εξωτερικό αυτή την στιγμή οπότε δεν είμαι σίγουρος τι έχει κυκλοφορήσει στην Ελλάδα.

Πάντως η πηγή είναι αξιόπιστη και ο ίδιος άνθρωπος μου είχε ανακοινώσει μέρες πρίν το επίσημο διάγγελμα του Αβραμόπουλου ότι ο Δημήτρης δεν θα συνεχίσει σαν υποψήφιος και ότι θα αναζητήσει στέγη δανεική.

Για να μην τα πολυλογώ ό Δημήτρης Αβραμόπουλος θα συνεργαστεί και θα στηρίξει Σαμαρά.

Προφανώς το αντιμητσοτακικό κύμα έχει γίνει τσουνάμι.

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η Ντόρα θα χάσει το κόμμα, αλλά σίγουρα θα δυσκολευθεί πολύ να κυριαρχήσει.

Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι η Νέα Δημοκρατία θα περάσει έντονες συγκινήσεις που θα διαρκέσουν αρκετούς μήνες μετά την εκλογή του νέου αρχηγού…

 

σημ: Πάντως στην περίπτωση που ο Σαμαράς πάρει το κόμμα, να μου θυμηθείτε ότι τα σενάρια συνκυβέρνησης αν και τώρα είναι ξεχασμένα κάποια στιγμή θα γίνουν αληθινά. Ο Παπανδρέου και ο Σαμαράς έχουν ζήσει μαζί στο πανεπιστήμιο και βέβαια έχουν και οι δυο πολλούς κοινούς friends !!!!

  1. alexis makris

    Ο Σαμαράς είναι συγγενής με τον Πατριάρχη Αμερικής, ο Παπανδρέου είναι μισός Αμερικανός, η Ντόρα δεν έχει πολλές ελπίδες…

  2. Και μην ξεχνάμε και … Μεσσηνιος!




Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 27 other followers

